Ga naar inhoud

Leuke aanbiedingen, winkel, webwinkels, groter(e) maten , jou eerste aankoop?


Angelsboobs

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

het keek me wel leuk om een info hoekje te maken met waar je leuke kleding/ bh's / bikini's kan krijgen nu we een maatje meer hebben of krijgen. Leuk om te melden als je een winkel ziet waar ze een maatje groter(e) bh's hebben is altijd super leuk natuurlijk.. Of een zaak of web winkel waar ze uitverkoop hebben!! 

Mij heb bijv net een mailtje van Hunkemöller gehad met super mooie sets voor Valentijn en alvast een berichtje voor de nieuwe collectie van sylvie haar bikini's die in mei uitkomt!! Ennnnnn het gerucht gaat dat ze eindelijk rekening heeft gehouden met de maten vanaf e .. Dus kom maar op met jullie shop till you drop ervaringen, tips en acties!! En wat ook erg leuk is.. Jullie verhaal over het aanschaffen van de eerste echte nieuwe bh!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Leuk idee! Ik kijk nu al uit naar het shoppen. Heb zelfs mijn eerste bikini al gekocht (lol) :75:. en ik moet nog zoveel maanden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kennen jullie Vente-exclusive al? Een app/website waar elke dag nieuwe aanbiedingen (leuke kortingen!) op komen te staan die en aantal dagen geldig zijn. Denk hierbij aan interieurdingen, cosmetica, kleding maar dus ook lingerie, van verschillende merken; Marlies Dekkers, Prima Donna, Sapph en meer. De voorraad is vaak niet heel groot en je moet wel eens mazzel hebben maar ze worden voor mooie prijzen aangeboden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames.. Misschien een hele stomme vraag.. Maar ik heb dus nu een m maat van kleding( wel te verstaan , bovenkleding, jurkjes enz) maat hoe zit dat nou als ik van een c naar e of f cup ga, ga je dan ook naar een maat groter? Ik ben zo bang dat er dan qua heupen en billen alles zo groot gaat zitten?!...    

@DreamLou Ik heb net gedownload en maandag en dinsdag starten er idd 2 met ondergoed/ lingerie!! Leuk leuk leuk.. Ben benieuwd

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste ervaring:

Naar de bijenkorf  en op mijn gemak alle merken en modellen gepast. Deze genoteerd zodat ik de maten niet zou vergeten want sommige merken vallen nou eenmaal anders. Ben uiteindelijk na 1 uur passen weggegaan met een veel te duur setje maar dat mocht de pret niet drukken..tieten waren o zo blij!! L'Agent Provocateur maat 70F . 

Daarna thuis losgeslagen op internet en de outlets leeggekocht. Dussss naast je dure tweeling hou je ook een verslaving over aan BF en lingerie :51:

zie dat ik mijn bericht hierboven niet kan aanpassen met een extra linkje dus bij deze op verzoek nog een linkje voor swimwear :)

http://www.bikinifun.nl/c-1932241/bikinifun-lingerie-collectie/

groetjes van poes :P:45: 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei BrownieG:

:44: ben ik nou echt de enige shopaholic hier? Waar zijn jullie tips of linkjes dan?? Zit smachtend deze topic in de gaten te houden :45: 

De enige shopaholic vast niet maar je bent gewoon een pro! Haha.

van zodra ik leuke site vind post ik ze zeker! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei BrownieG:

:44: ben ik nou echt de enige shopaholic hier? Waar zijn jullie tips of linkjes dan?? Zit smachtend deze topic in de gaten te houden :45: 

Ja jeetje jij hebt alles er al in gezet denk!! Hahahha

ik kom niet verder dan livera, Hunkemöller en prima donna

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Angelsboobs:

Heeft iemand ervaring met tepel covers?

 

Wat wil je weten dan? Zijn overal te koop maar alieexpress en ebay verkopen ze in hartjes, kwastjes, sterretjes etc etc Ik had tijdelijk die kleurloze hartjes aan onder mijn werkkleding maar die hielden geen dag vast ( tepels leiden een eigen leven in mijn eerste 2 maanden) en liggen nog ergens :) Voor een gezellig avondje moet kunnen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahaha.. Vunzige denkt weer meteen aan een "gezellige" avond. Nee hoor geintje.. Ik bedoelde eigenlijk echt van die dingen voor onder strakke kleding. Ik heb echt een hele leuke strakke jurk gekocht met open rug. Als ik dan straks mooie tetten heb hoef ik eindelijk geen bh meer gedwongen aan te trekken onder dat soort dingen, nou heb ik best grote tepels en dat worden beste knoppen als ik koud krijg zeg maar Whahahaha. Nou heb ik van die rare plak bh s gezien maar ook van die silicone dingen, vraag me echt af wat zit het lekkerste , is de beste en blijft het beste zitten.. Die hartjes van Ali worden het dus niet :154:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahaa denk graag mee :P

tja, dun stofje, open achterkant, stijve tepels..know that! Denk dat deze bra met doorzichtige achterkant wel moet kunnen! Plunge model!! Bij VS te koop. Weet alleen niet of je maat ertussen zit maar wellicht je zustermaat! De rest zal denk ik altijd zichtbaar zijn onder deze stof of je zou via een modiste er iets in moeten laten maken? Geen idee of dit dan zichtbaar zal zijn want is echt een strech stoffie

https://www.victoriassecret.com/bras/strapless-and-multi-way/invisible-push-up-bra-style-secrets?ProductID=4444&CatalogueType=OLS

Nice dress to impress by the way :13:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.