Ga naar inhoud

Lelijke Eendjes


Ank

Aanbevolen berichten

Ik heb het ook gekeken en vond het erg mooi geworden. En die emoties die je dan ziet bij haar als ze op de uitslaapkamer ligt en haar borsten voor het eerst ziet. Dan is het toch geweldig dat dit allemaal kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-2-2016om00:42 zei Blondie94:
4 uur geleden zei Esmiralda:

Ik heb het ook gekeken en vond het erg mooi geworden. En die emoties die je dan ziet bij haar als ze op de uitslaapkamer ligt en haar borsten voor het eerst ziet. Dan is het toch geweldig dat dit allemaal kan.

Wat mooi ook te zien was hoe haar zelf vertrouwen is toegenomen, en dat zij eindelijk kan zwemmen met haar kinderen:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Ank:

 

Daar doen we het allemaal voor he...ik kon me ook veel dingen niet inbeelden voor men borstvergroting die ik nu wel doe/kan....

Een borstvergroting is in vele opzichten een verrijking in men leven...

Spijtig dat ik dat programma niet kan zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Barb wire:

Daar doen we het allemaal voor he...ik kon me ook veel dingen niet inbeelden voor men borstvergroting die ik nu wel doe/kan....

Een borstvergroting is in vele opzichten een verrijking in men leven...

Spijtig dat ik dat programma niet kan zien...

Schat je kunt het terug kijken op www.rtlxl.nl 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op ‎9‎-‎2‎-‎2016 om 17:50 zei Valeria:

Net gezien, vond heel erg tegenvallen. Redelijk oppervlakkig en voelde mij meer als reclame voor wat er allemaal mogelijk is

Ik vind de naam echt verschrikkelijk van het programma sorry:wacko:, ik heb deze aflevering toevallig ook gezien.

Ben het wel met je eens, en dan dat gekwaak tussendoor.

 

Als ik bvb naar die dame kijk met haar neus, als dat mijn dochter zou zijn bvb zou ik haar al veel eerder mee hebben genomen naar een PC, desnoods een lening of wat ook.

 

Nou jah, ik vond dat andere programma leuker (gewoon mooier geloof ik).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.