Ga naar inhoud

450cc ronde prothese mentor


Deniseee

Aanbevolen berichten

Hoi hoi!

Vandaag consult gehad en zijn uitgekomen op 450cc mentor ronde prothese!

21 maart mag ik onder het mes!*spannenddd!!

Heb nu een kleine A cup..Iemand die ook een kleine A cup had en 450cc ronde prothese heeft? En op welke cup zijn jullie uitgekomen?

Ben benieuwd 

Liefs.:wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Denise!

Wat spannend van je consult! Ik had vorige week ook mijn eerste consult.

Ik heb een kleine A en ga ook voor de ronde prothese (onder de borstspier) maar dan 330cc. Ik zou graag groter willen maar de pc had gezegd dat dat niet zal gaan (helaas)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Deniseee:

Hoi hoi!

Vandaag consult gehad en zijn uitgekomen op 450cc mentor ronde prothese!

21 maart mag ik onder het mes!*spannenddd!!

Heb nu een kleine A cup..Iemand die ook een kleine A cup had en 450cc ronde prothese heeft? En op welke cup zijn jullie uitgekomen?

Ben benieuwd 

Liefs.:wub:

 

Hoi!

Bij wie ben je op consult geweest? Spannend nu kun je gaan aftellen! ^_^

Ik kan je helaas niet met de maat helpen want ik wil dit jaar zelf nog onder het mes en heb nu ook een a cup.

Krijg je ronde high profile? 

Ben benieuwd naar je operatie verslagje! 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sweetboobs16:

Hoi!

Bij wie ben je op consult geweest? Spannend nu kun je gaan aftellen! ^_^

Ik kan je helaas niet met de maat helpen want ik wil dit jaar zelf nog onder het mes en heb nu ook een a cup.

Krijg je ronde high profile? 

Ben benieuwd naar je operatie verslagje! 

Liefs 

Ben bij diana gabriels op consultgeweest en word geopereerd door Frans straten  (wou ik zelf) schijnt een super goede chirurg te zijn!

Nee geen high profile gewoon normale ronde prothese.

Ben zo benieuwd!!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 14-12 geopereerd.

Mijn lengte is 1.84 en ik weeg 69 kilo.

Ik had een 75B voor de operatie 

Bij mij kon er max 375cc in.

Het zijn ronde protheses van mentor cohesive2 en ze zijn onder de spier geplaatst.

Ik heb vorige week mijn eerste bh gekocht en de maat is nu 75F

Bij mij kon er niet meer in, want dan zou ik met mijn armen tegen mijn borsten aanlopen.

Ik vind de maat nu perfect en had ze ook niet groter willen hebben.

Ik heb een prachtig decolleté:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi deniseee,

 

Ik heb ook mentor 450cc, ben pas 3,3 weken PO dus kan je nog geen beha maat vertellen :P

Als je wil kan je wel ff mn foto's kijken, ik ben iig erg blij met de grote van mij boobies ;)

 

Nu lekker aftellen tot 21 maart 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Deniseee:

Ben bij diana gabriels op consultgeweest en word geopereerd door Frans straten  (wou ik zelf) schijnt een super goede chirurg te zijn!

Nee geen high profile gewoon normale ronde prothese.

Ben zo benieuwd!!

 

Xx

Hoi hoi

Heeft Diana je het verschil uitgelegd tussen de verschillende profiles? Er bestaan namelijk geen 'gewoon' 'normale' ronde prohtesen.. 
450 medium profile is een stuk breder, met minder volume naar voren, dan 450 high profile.. Dus het ligt er maar net aan hoe breed jouw eigen borsten zijn, en wat je graag als resultaat wilt, welk profile er gekozen zal moeten worden.

Dus een cupmaat raden kan op dit moment niet, aangezien je niet weet welke prothesen je krijgt.. Nou moet je het advies van DIana ook wel met een korreltje zout nemen, want zij zit er toch regelmatig wel naast, wat betreft aantal cc.. De pc heeft ervoor gestudeerd, en kan pas het echte advies geven...
Wanneer heb je je gesprek met Dr. Straten?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Heeft Diana je het verschil uitgelegd tussen de verschillende profiles? Er bestaan namelijk geen 'gewoon' 'normale' ronde prohtesen.. 
450 medium profile is een stuk breder, met minder volume naar voren, dan 450 high profile.. Dus het ligt er maar net aan hoe breed jouw eigen borsten zijn, en wat je graag als resultaat wilt, welk profile er gekozen zal moeten worden.

Dus een cupmaat raden kan op dit moment niet, aangezien je niet weet welke prothesen je krijgt.. Nou moet je het advies van DIana ook wel met een korreltje zout nemen, want zij zit er toch regelmatig wel naast, wat betreft aantal cc.. De pc heeft ervoor gestudeerd, en kan pas het echte advies geven...
Wanneer heb je je gesprek met Dr. Straten?

xx BB

Had nog even gebeld om het na te vragen,  was zoveel info haha maar krijg 450 cc hp ronde prothese van mentor  dit heeft pc ook nagekeken of het past en het gaat passen en zou uitkomen op een volle D kleine E.

 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Deniseee:

Had nog even gebeld om het na te vragen,  was zoveel info haha maar krijg 450 cc hp ronde prothese van mentor  dit heeft pc ook nagekeken of het past en het gaat passen en zou uitkomen op een volle D kleine E.

 

Xx

 

Oh en het gesprek met Dr straten kon dezelfde dag nog!!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Deniseee:

Had nog even gebeld om het na te vragen,  was zoveel info haha maar krijg 450 cc hp ronde prothese van mentor  dit heeft pc ook nagekeken of het past en het gaat passen en zou uitkomen op een volle D kleine E.

 

Xx

 

 het gesprek met Dr straten kon dezelfde dag van consult :P

Had ik wel geluk mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 450cc 85% van dr Nio en had van te voren een kleine a cup. Als je wil kan ik je wel toevoegen kun je even kijken? Zal dit weekend weer ene nieuwe foto plaatsen, dan 9 weken PO en maat is indd D/E.

wat spannend allemaal zeg, voor je het weet is het al zover. Lekker gaan aftellen nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, feather said:

Ik heb 450cc 85% van dr Nio en had van te voren een kleine a cup. Als je wil kan ik je wel toevoegen kun je even kijken? Zal dit weekend weer ene nieuwe foto plaatsen, dan 9 weken PO en maat is indd D/E.

wat spannend allemaal zeg, voor je het weet is het al zover. Lekker gaan aftellen nu

Oehhh mag ik ook toegevoegd worden? :rolleyes: Ik krijg ook 450cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei feather:

Ik heb 450cc 85% van dr Nio en had van te voren een kleine a cup. Als je wil kan ik je wel toevoegen kun je even kijken? Zal dit weekend weer ene nieuwe foto plaatsen, dan 9 weken PO en maat is indd D/E.

wat spannend allemaal zeg, voor je het weet is het al zover. Lekker gaan aftellen nu

Hoi hoi is goed hoor voeg me maar toe!

Ja indd spannend:lol:

Kan niet wachten tot het zo ver is!

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

ik ben Lola, heb mezelf zojuist aangemeld op dit forum. Heb alleen geen flauw idee hoe het werkt. Ik heb al van alles gelezen en gedaan maar hoe ik zelf iets moet plaatsen ben ik nog niet achter Haha. Ik word as maandag geopereerd door Frans straten. Ik ben ook benieuwd naar andermans ervaringen etc! Kan iemand mij een beetje verder helpen?

 

groetjes Lola!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Lola, 

Wat je kan doen is een eigen topic openen en daarin aangeven dat je maandag door frans van straaten geopereerd wordt. En misschien kun je jezelf daarin voorstellen, aangeven hoeveel cc je krijgt, of je rond/anatomische krijgt en als je nog vragen hebt ook daar in plaatsen. Dan kunnen andere daar weer in reageren en heb jij mooi alles bij elkaar staan. 

Als je foto's van anders wil zien kun je alleen zien die openbaar zijn of die persoon moet je toevoegen zodat je naar het resultaat kunt kijken. Als je nog meer vragen hebt oid moet je het laten weten. 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Lo93:

Hoi!

ik ben Lola, heb mezelf zojuist aangemeld op dit forum. Heb alleen geen flauw idee hoe het werkt. Ik heb al van alles gelezen en gedaan maar hoe ik zelf iets moet plaatsen ben ik nog niet achter Haha. Ik word as maandag geopereerd door Frans straten. Ik ben ook benieuwd naar andermans ervaringen etc! Kan iemand mij een beetje verder helpen?

 

groetjes Lola!

Lees dit ff, waarschijnlijk zal er dan een en ander duidelijker worden :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-2-2016om18:49 zei feather:

Ik heb 450cc 85% van dr Nio en had van te voren een kleine a cup. Als je wil kan ik je wel toevoegen kun je even kijken? Zal dit weekend weer ene nieuwe foto plaatsen, dan 9 weken PO en maat is indd D/E.

wat spannend allemaal zeg, voor je het weet is het al zover. Lekker gaan aftellen nu

Zou ik misschien ook mogen spieken?
Ik ben vandaag namelijk voor de 2e keer op consult geweest en ben samen met de chirurg op 450 cc uitgekomen. Ik heb momenteel 70B, ben 1.67m lang en weeg 54 kilo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Fruitmiep:

Ik lees mee!! Ik krijg aanstaande vrijdag 450cc, in m'n lege 75 A. Ik knijp em ontzettend want ik wil geen te grote borsten..,, :D

Hey fruitmiep. Ook bij de Frans straten toevallig , en hoe laat moet jij. Ik word ook as vrijdag door straten geopereerd maar de tijd weet ik nog niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.