Ga naar inhoud

3D Simulatie


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen ;)

Wie weet waar en hoe je ergens een foto kunt uploaden om een 3D te zien van je borsten voor en na. 

Die van de bergman doet het namelijk niet. Je moet een speciale applicatie unity downloaden en dat lukt niet. Dus heeft iemand misschien tips?

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm. Dan weet ik t ook niet..

Ik kon een account aanmaken en moest toen foto's uploaden en de afstand tussen mn tepels invullen. Uur later was de 3d klaar en kon ik er mee puzzelen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee is gratis, maar moet het idd met explorer of firefox doen. Bij chrome lukt het zeker niet.

Moet wel voorzichtig zijn met crisalix, is leuk om te zien maar is wel een 'gadget'. Je mag je er niet teveel op focussen.

Je moet dan een accountje aanmaken en goede foto's uploaden. Daarna kan je experimenteren.. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei popie:

nee is gratis, maar moet het idd met explorer of firefox doen. Bij chrome lukt het zeker niet.

Moet wel voorzichtig zijn met crisalix, is leuk om te zien maar is wel een 'gadget'. Je mag je er niet teveel op focussen.

Je moet dan een accountje aanmaken en goede foto's uploaden. Daarna kan je experimenteren.. :) 

Oh bedoel je dat het resultaat nogal kan verschillen van de 3D foto's? Heb je het zelf ook vooraf bekeken voor de operatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei popie:

nee is gratis, maar moet het idd met explorer of firefox doen. Bij chrome lukt het zeker niet.

Moet wel voorzichtig zijn met crisalix, is leuk om te zien maar is wel een 'gadget'. Je mag je er niet teveel op focussen.

Je moet dan een accountje aanmaken en goede foto's uploaden. Daarna kan je experimenteren.. :) 

Inderdaad een leuke gadget en leuk om te zien hoe of wat , maar houdt je er niet aan vast.
Het uiteindelijke resultaat geeft wel een ander beeld dan zo'n 3d consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, heb een simulatie gemaakt. Ik zou eens moeten kijken of het resultaat beetje hetzelfde is...... Dus weet eigenlijk niet of het evereen komt :) 

Heb nu wel andere protheses dan bij de simulatie, en heb ook dual plane. Dat alles maakt toch ook wel verschil. Mijn pc zei me dat die simulaties in het algemeen niet te fel betrouwbaar zijn. Is gewoon een 'leuk' iets :) 

Misschien dat de pc's er ook niet graag mee werken omdat je dan bepaalde verwachtingen hebt. Indien het dan niet zoals op de simulatie is dan zou je misschien een soort van bewijs hebben dat het niet dat is dat er afgesproken is (hmm snap je ;) )

Denk dat een vergroting ook altijd een klein beetje gokwerk is..... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei pammetje:

Inderdaad een leuke gadget en leuk om te zien hoe of wat , maar houdt je er niet aan vast.
Het uiteindelijke resultaat geeft wel een ander beeld dan zo'n 3d consult.

Wauw pammetje, VIP, dat is wel duidelijk :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei popie:

Ja, heb een simulatie gemaakt. Ik zou eens moeten kijken of het resultaat beetje hetzelfde is...... Dus weet eigenlijk niet of het evereen komt :) 

Heb nu wel andere protheses dan bij de simulatie, en heb ook dual plane. Dat alles maakt toch ook wel verschil. Mijn pc zei me dat die simulaties in het algemeen niet te fel betrouwbaar zijn. Is gewoon een 'leuk' iets :) 

Misschien dat de pc's er ook niet graag mee werken omdat je dan bepaalde verwachtingen hebt. Indien het dan niet zoals op de simulatie is dan zou je misschien een soort van bewijs hebben dat het niet dat is dat er afgesproken is (hmm snap je ;) )

Denk dat een vergroting ook altijd een klein beetje gokwerk is..... 

Ja je hebt helemaal gelijk. Die 3D ziet er bijna "perfect" uit^_^

Is de operatie jou meegevallen? en de verwachtingen. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al bij al is alles goed meegevallen. Heb eerste dagen wel redelijk pijn gehad, maar dat is achteraf snel vergeten :) 

Ik heb een operatieverslagje gemaakt, kijk maar eens onder mijn naam.

Verwachtingen: vind ze nog wel redelijk groot, ze zitten nu soms in de weg :rolleyes: Zal er nog aan moeten wennen. In het begin was ik er niet gerust in omdat ze zo hoog stonden en niet wilden zakken? Daar komt nu stilletjes aan wel verandering in. Links loopt wel een beetje achter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Monday, February 01, 2016om16:42 zei popie:

Al bij al is alles goed meegevallen. Heb eerste dagen wel redelijk pijn gehad, maar dat is achteraf snel vergeten :) 

Ik heb een operatieverslagje gemaakt, kijk maar eens onder mijn naam.

Verwachtingen: vind ze nog wel redelijk groot, ze zitten nu soms in de weg :rolleyes: Zal er nog aan moeten wennen. In het begin was ik er niet gerust in omdat ze zo hoog stonden en niet wilden zakken? Daar komt nu stilletjes aan wel verandering in. Links loopt wel een beetje achter.

Ik zal je operatie verslag eens gaan lezen. Haha ja het is wel wennen opeens veel grotere borsten en dat ze dan in de weg zitten.. Maar ja alles went toch ^-^

Vind je zelf ook dat ze met beha kleiner lijken dan zonder? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi:P

Als je intypt bij Google: bergman clinics 3D dan zie je het vanzelf. 

Er staat dan ergens op die pagina probeer het persoonlijk zelf uit. En dan moet je je email en nummer invoeren. En krijg je een code via SMS die voer je in.  En dan kun je vanzelf foto's toevoegen. 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Roompie:

Hoi hoi:P

Als je intypt bij Google: bergman clinics 3D dan zie je het vanzelf. 

Er staat dan ergens op die pagina probeer het persoonlijk zelf uit. En dan moet je je email en nummer invoeren. En krijg je een code via SMS die voer je in.  En dan kun je vanzelf foto's toevoegen. 

Succes!

Dank je x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Wie heeft er 480cc? :01:

Welke voorsituatie had je en op welke cupmaat ben je uiteindelijk uitgekomen?

Ik heb 2 maart mijn bv, wilde puur uit nieuwsgierigheid weten hoe het er bij jullie uitziet. :) Zelf is mijn voorsituatie een 75A en ik zal waarschijnlijk uitkomen op een 75D. 

 

Ben benieuwd!:44:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Roompie:

Wie heeft er 480cc? :01:

Welke voorsituatie had je en op welke cupmaat ben je uiteindelijk uitgekomen?

Ik heb 2 maart mijn bv, wilde puur uit nieuwsgierigheid weten hoe het er bij jullie uitziet. :) Zelf is mijn voorsituatie een 75A en ik zal waarschijnlijk uitkomen op een 75D. 

 

Ben benieuwd!:44:

 

Hey,

ik heb 450 cc gekregen en kom van 75a.

Heb nu 75E of F, dus ik denk dat je met 480cc ook richting F zal gaan hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Ingeke:

Hey,

ik heb 450 cc gekregen en kom van 75a.

Heb nu 75E of F, dus ik denk dat je met 480cc ook richting F zal gaan hoor :D

Oh wat goed:) ja dat komt wel in dezelfde richting ongeveer 450 en 480. En dezelfde voor situatie.  Ben je ook door dr Nio geholpen? 

Ik vind jouw borsten super mooi! Als ik ze zo mooi krijg dan mag ik blij zijn haha.  Is dat 75e/f dan de beha maat die je nu hebt? Wat is het dan precies op het oog hoe het eruit ziet?

Nio zei dat het een D zou worden bij mij.:D

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.