Ga naar inhoud

Pat71 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Gast Pat*

Aanbevolen berichten

Thanks Els. Ben nu echt verschrikkelijk zenuwachtig aan het worden. Ik wil heel graag, maar maak me ook best zorgen over mijn herstel en hoe het uit zal pakken. Mijn zicht op alles is nu zo anders dan een half jaar terug. Ik weet ongeveer wat me te wachten staat...

Ik laat je zsm weten hoe het gegaan is. Ook ondersteund met foto's!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 770
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo dames!

K weet niet of het ligt aan het opnieuw stoppen met roken of dat het ligt aan de zenuwen. Maar k heb vannacht echt geen oog dicht gedaan. K ben aan het werk maar zo aan het gapen! hopelijk lunkt het me wakker te blijven, moet nog wel eventjes... K heb dit nu al 2 x eerder dit jaar meegemaakt dat ik stopte met roken dmv nicotinepleisters te nemen. Wanneer die op zijn, krijg ik slapeloze nachten... dat in combi met het vooruizicht aankomende vrijdag opnieuw onder het mes te moeten... :107:

Brrr.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jepz! Bijna lunchpauze! Ik haal een broodje voor achter de pc. Blijf maar ff doorwerken, het gaat nu best snel idd. Wanneer ik uit mijn raam kijk (op werk) kijk ik uit op het Haagsche bos. Wel heel mooi nu. Ik geloof dat het niet koud is. Ga anders strakkies mischien nog wel hel eventjes naar buiten....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt,weer een halve dag voorbij haha. ik mag vanmiddag ook ff paar uurtjes werken ( van 1 tot 3 zowat). ben wel blij. vanavond laatste les in Gorinchem. Gelukkig!!! word het spuugzat ;)

en tis idd niet koud,tis zeeeeeer zacht. frisse neus halen is misschien wel lekker,ff wind door je hoofd laten gaan :)

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaa! ben terug! 2 heerlijke broodjes gegeten en nu weer aan het werk. Nog eventjes. Jij ook maar 2 uurtjes da's niks! hahaha... ik ben denk ik op zijn vroegst om 19:00 uur thuis en moet dan nog happie eten bereiden. Daarna jullie nog even bijlezen en dan truste...; hahaha. ben stuk!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die patje

kheb t wel met je te doen! voor jou lijken uren minuten, seconden duren dagen, kortom, tschiet niet op!

kzag bij het kruidvat vandaag een aanbieding voor de Supersmoker voor maar iets van 4,99, misschien iets voor jouw allerlaatste loodjes?

nog maar 3 nachtjes slapen en dan is het weer bigboobyday!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaat lieverd!

Dank je voor je meeleven. Klopt, dagen gaan maar niet voorbij en de nachten kan ik niet meer in slaap geraken. Nu dus ook, ben er weer uit. Klaar wakker. Ik maak me zorgen dat is duidelijk. Zo onbevangen als Patries ben ik niet meer. Maar het komt mogelijk ook door het niet roken. IK heb het eerder ondervonden dat ik dan een aantal weken heel slecht slaap. Te onrustig. Een goed idee van je de supersmoker. Ik heb hem zelfs al. Maar meer dan voor de gein naar mijn mond brengen doe ik niet meer. Ik weet dat het t beste is wanneer je 3 dagen van te voren geheel nicotie-vrij bent, dus ook geen pleister of supersmoker meer.

Maar het duurt nu echt niet lang meer. Vanaf vanavaond heb k samen met mijn vent een uitvoering van mijn zoon op school. Erna zal ik jullie nog even schrijven en dan gaat het pasz echt hard. De donderdag is de verplichte verwendag; nagels, flits, kapper en langs vriendin (heeft een restaurant) daar een hapje eten. Daarna is het op naar Breda om daar de nacht door te brengen. Opstaan, antibioticum met nog een laatste slokje water innemen voor half 7 in de ochtend en dan mijn huispak aan en gaan. Vertrek om half 9 ofzo. Moet half 11 daar zijn. Binnen komen, naar patries vrgen en een traan wegpinken hoop ik...

:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

ik krijg gewoon kippenvel van je...

Ik weet ook wel dat ik niet echt weet wat me te wachten staat maar ik weet ook wel dat ik er niet te licht over nadenk hoor. Ben me er heus wel van bewust dat het heftig is. maar ik ben gewoon een stuk relaxer dan de meeste wat zoiets betreft. Slaap nog als een blok. Zal morgennacht ws wel anders zijn hahaha..

Denk wel dat het nietroken van je er ook mee te maken heeft hoor. En jij bent wat meer gestrest dan ik omdat je nu niet tevreden was en "bang" bent voor het resultaat,onbewust.

Ennuh we gaan niet janken he (hoor wie het zegt hoor,hahaha)

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Pat! Nog 2 nachtjes slapen verwijderd van de BIG ;) day!

Ik kan me zo verschrikkelijk goed voorstellen dat je gespannen bent! Net wat Patries zegt: Jij bent misschien extra gespannen omdat dit voor je gevoel nu écht GOED moet gaan en dat je tevreden moet zijn. Ik hoop en duim met je mee hoor!

Liefs PW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lady's, :54:

Wat een lieve berichtjes van jullie! :119: Ik heb mijn laatste dagje werk erop zitten. Ik ging vandaag wat eerder naar huis. Mijn vent is bij me, dus blijf maar even op de lap om jullie een berichtje te schrijven. Even laten weten dat het goed met me gaat. Ik was vanavond naar een hele leuke avond op school van mijn zoon. Zo leuk! Hij zit al in de 3e van de middelbare en doet nu theater. Hij deed een uitvoering. Leuk. helemaal ontroerd in de zaal gezeten. :D

Morgen een laatste beauty-dagje; nagels, wenkbrouw, flits, zonnebankje, kapper en erna hapje eten bij m'n vriendin. Lek, die dag vliegt! Ik geloof dat ik Moon nog even geluk moet wensen voor morgen!

Schrijf jullie morgen weer even!

Thanks! :116:

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaaaii Lieve Pat,

mocht ik je morgen niet spreken,wil ik je alvast heel veel stekte en gezondheid toewensen.

zet m op,en het komt allemaal goed.

we worden er enkel maar mooi van,nog mooier laat ik het zo zeggen

voor ik ga knorren in de ok morgen,zal ik zekers aan je en patries denken.

tot heel gauw

knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lady,

Heel erg veel succes toegewenst voor morgen.Al is het de 3e keer,het blijft spannend,zeker wat het resultaat zal zijn.

Ben zo enorm benieuwd wat er uiteindelijk ingaat..lees het van je zodra je erweer aan toe bent achter de pc te kruipen.

Toitoitoi

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Pat, nog één nachtje! Morgen is de grote dag! Voor jou vond ik een gedichtje die ik wel toepasselijk vond...

Morgen is van glas

je speelt vandaag

en droomt voorzichtig

over morgen

lacht en praat

staat mannen uit te dagen

en weet waar je voor gaat

toch vlecht de zon

onzekerheden in de uren

versombert in een ander licht

je weet dat dit niet lang kan

duren en stikt weer in herinnering

in een omgeving zonder zicht

wilt verdriet met handen breken

vergeten wat er is gebeurd

er nooit meer iets van weten

want morgen is van glas

ze zal een transparante toekomst

brengen als droom van iedere dag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

ey meissie

jij ook morgen he!! super spannend ik wens je heel veel sucess voor morgen,slaap nog even lekker

op je buik want dit zal even niet gaan hoop dat je beauty dagje super was en dat je je morgen helemaal

fit en natuurlijk happy voelt! kijk uit naar je verslag en ook natuurlijk de pics

zet m op he!!

heel veel liefs selientje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.