Ga naar inhoud

12,5 jaar getrouwd


pammetje

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

4-8-2017 zijn mijn man en ik 12.5 jaar getrouwd. Omdat we het toen heel klein moesten houden , gaan we nu een feest geven. Locatie en band zijn al geregeld , bruidstaart ook. Fotografe is ook geregeld.
Omdat ik op onze trouwdag geen trouwjurk droeg , wil ik dat nu wel heel graag.
Wat denken jullie? Doen of is het een belachelijk idee?
Zelf twijfel ik enorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg doen!!!!! Ik wil zelf persoonlijk niet trouwen, maar zo'n prachtige bruidsjurk wil toch elke vrouw ;-)!

Zolang jij je maar goed voelt!

(Als ik naar een 12,5 jarige bruiloft zou gaan, zou ik het niet raar of vreemd vinden in ieder geval, en bij jij weer het middelpunt van de dag!)

Liefs margot

Link naar reactie
Delen op andere sites

DOEN !!! Elke vrouw dat trouwt droooomt van een trouwjurk! 

ik heb de mijne ook gekocht. Jouw trouwdag is JOUW dag!!! Zorg voor een mooie trouwjurk en geniet! Alles draait om jouw! 

Meeste koppels halen de 12jaar niet eens ! dus genieten, voel jezelf goed en geniet ervan! ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wat lief jullie reacties!
Heb al wat mooie jurken gezien hoor , fieuw
Ik ga denk ik voor een strapless , want volgend jaar kan dat gewoon met mijn boobies. Alleen daarom zou ik het al doen haha.
Voelt wel gek hoor , volgend jaar 35 en 12.5 jaar getrouwd. Als ik terug denk was ik echt wel jong (nou ja net 24) maar nog geen moment spijt gehad.
We zijn toen getrouwd omdat ik zwanger was dus eigenlijk meer om de hele rompslomp te vermijden , maar dit wordt gewoon weer onze trouwdag. Ik ga zeker ook informeren of we de huwelijksgelofte opnieuw kunnen uitbrengen al dan niet in het gemeentehuis. Daar is vast wel een mogelijkheid voor denk ik.
Heb er gewoon zo'n zin in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei pammetje:

Ow wat lief jullie reacties!
Heb al wat mooie jurken gezien hoor , fieuw
Ik ga denk ik voor een strapless , want volgend jaar kan dat gewoon met mijn boobies. Alleen daarom zou ik het al doen haha.
Voelt wel gek hoor , volgend jaar 35 en 12.5 jaar getrouwd. Als ik terug denk was ik echt wel jong (nou ja net 24) maar nog geen moment spijt gehad.
We zijn toen getrouwd omdat ik zwanger was dus eigenlijk meer om de hele rompslomp te vermijden , maar dit wordt gewoon weer onze trouwdag. Ik ga zeker ook informeren of we de huwelijksgelofte opnieuw kunnen uitbrengen al dan niet in het gemeentehuis. Daar is vast wel een mogelijkheid voor denk ik.
Heb er gewoon zo'n zin in.

 

Hahaha je gaat er prachtig uitzien !!! Ben ik zeker van ;) nieuwe boobs & een strapless trouwjurk??? Amai ! :D Dat gaat goed komen :D

en normaal kan je je geloftes wel opnieuw doen in het gemeentehuis :D xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.