Ga naar inhoud

Kelly : 8 juli 2010 : Dr. Damen : Hasselt


Gast diz

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn naam is Kelly, 29 jaar en ik woon in Hasselt, Limburg, Belgie.

Ik loop al een tijdje met de gedachten een borstvergroting te ondergaan. Ik heb nu maatje 75B en had toch graag wat groter gehad. Ik heb er nooit echt complexen over gehad maar heel tevreden was ik ook niet. Nu was ik me eens gaan bevragen enz...en na veel nadenken heb ik besloten het te laten doen :131:

Een mooie 30ste verjaardagscadeau! :143:

8 juli word ik geopereerd door dr.Damen in Hasselt. Ik krijg Eurosiliconen rond, ruw, cohesieve gel 300cc onder de borstspsier. Natuurlijk ben ik erg zenuwachtig en zit ik met enkele vragen.

Ze doen je onder een soort narcose. Merk ik iets van de operatie? Voel ik wanneer ze mijn borsten verdoven, die naalden zien er wel erg pijnlijk uit! :huh:

En na de operatie? Velen onder jullie gaan mij zeker wat raad kunnen geven.

Vele groetjes en tot babbels :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey diz

wat spannend allemaal zeg en wat super dat je nu eindelijk heb besloten het te laten doen

en ook al snel

welkom trouwens

zelf ben ik 17 mei geopereerd van de op voel je niks

van het herstel wel maar het ergste is al na 4 dagen over

en na de op rustig aan doen dan komt alles goed:D

op welke cup wil je uitkomen?

Groetjes `rebecca

heel veel lees plezier hier en je kan hier veel tips verwachten:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kelly

welkom :)

spannend zeg,dat is al over ene klein maandje,je GROTE dag :5:

snap je zenuwen,maar meid,niet nodig,ookal is dat makkelijk zeggen natuurlijk.

nee je ziet geen naalden hoor,enkel je infuusje,meer niks,je word niet ff overal plaatselijk verdoofd hoor,geen angst dus bij deze hebben.

je krijgt ene infuusje,in je arm of hand,en daar spuiten ze slaapspul in,zodat je gaat slapen(narcose) en verders merk en zie je niks :7:

en als je wakker word,voel je je wle wat belabberd,ja goed,zeg het maar eerlijk,wat heb je eraan als ik zeg je voelt niks,want dan lieg ik hahahaha.

je zal zekers een mooie cup overhouden met 300cc en een B cup van jezelf.

super spannend,en nu maar aftellen naar je datum....

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rebecca & Moontje!

Dank voor jullie reactie. Ik had graag een grote C gehad, maar het zou ook een kleine D kunnen worden. We zien wel. Ik ga zowieso tevredener zijn met een maatje meer ;-))

Geweldige site trouwens, wist niet eens dat het bestond hihi!

Lieve groetjes, Diz :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi diz

gefeliciteerd met je keuze

ik zelf ben 4 juni geholpen door dokter damen in genk

en van de operatie voel je niks

alleen als je wakker wordt heb je der last van en als je het ruim neemt dan is het ergste na 7 dagen weg

ik zit nu op dag 8 en voel me een stuk beter gelukkig

maar hoe verder je komt hoe beter je je gaat voelen

ik ga met plezier je topic volgen

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey

Ik ben op dezelfde dag als melissa geholpen (paar uurtjes erna) :P ook door Dr. Damen!

Ik heb 330 cc gekregen, hoop hier op een mooie volle C, kleine D uit te komen!!

Het infuus inbrengen is echt niet pijnlijk hoor, je voelt ff een prikje en daarna spuiten ze de narcose in.

Ik voelde het helemaal met uitademen en dan gaat het werken hahah..

En echt, voor mn gevoel was ik na 2 seconden al weer wakker en dacht HUHHH nu al klaar?

Waar ben ik??!?!?! hahahah ik voelde me echt raar en verward.

En tja toen kwam bij mij wel die flinke pijn! Als je zin hebt moet je mn topic maar is lezen, daar staat een uitgebreider verslag in!

Ben er maar eerlijk over geweest want bij mij is het nogal tegengevallen.

Maarrrrr de 1 is na een week alweer kiplekker...

Heel veel succes en ben benieuwd naar je resultaat!

P.S. maandag gaat mijn verband eraf en kan ik betere foto's maken van het resultaat. Als je geïnteresseerd bent, stuur me maar een PB!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Mijn naam is Kelly, 29 jaar en ik woon in Hasselt, Limburg, Belgie.

Ik loop al een tijdje met de gedachten een borstvergroting te ondergaan. Ik heb nu maatje 75B en had toch graag wat groter gehad. Ik heb er nooit echt complexen over gehad maar heel tevreden was ik ook niet. Nu was ik me eens gaan bevragen enz...en na veel nadenken heb ik besloten het te laten doen :131:

Een mooie 30ste verjaardagscadeau! :143:

8 juli word ik geopereerd door dr.Damen in Hasselt. Ik krijg Eurosiliconen rond, ruw, cohesieve gel 300cc onder de borstspsier. Natuurlijk ben ik erg zenuwachtig en zit ik met enkele vragen.

Ze doen je onder een soort narcose. Merk ik iets van de operatie? Voel ik wanneer ze mijn borsten verdoven, die naalden zien er wel erg pijnlijk uit! :huh:

En na de operatie? Velen onder jullie gaan mij zeker wat raad kunnen geven.

Vele groetjes en tot babbels :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly, ja jij bent idd al aan het aftellen!! Goh, ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen...ik ga pas op gesprek 19 juli dus mijn weg is nog iets langer. Wanneer ik voor de BV zelf kan gaan, weet ik dus nog niet, maar ik popel om te gaan. Nu ik mn moed bijeen heb geraapt om de stap te zetten, kan het niet snel genoeg gaan. Fijn dat er zoiets als dit forum bestaat..helpt echt om je gesterkt te voelen, je voelt je minder "alleen" met je gevoelens hieromtrent. Veel sterkte nog hé!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OE spannend! Echt niet meer lang voor jou!

Ben zelf een heel tevreden patiënt van Dr Damen !

en idd van die naalden en toestanden daar merk je helemaal niets van.

zie dat je ook in hasselt geholpen wordt , ben ik nl ook geweest.

Je mag je eerst gaan omkleden , zo'n geweldig sexy blauw pakje aantrekken :D

Dan wat foto's maken , op naar het OK waar je een lekker (134.gif ) kalmeringsmiddeltje krijgt .

Dan mag wat gaan doezelen op je bedje, krijgt zo'n lekker fleece dekentje over jou om het doezelen wat te vergemakkelijken en voor je het weet ben je al een beetje in een licht roesje .

Dr. komt dan een mooi tekeningetje maken op jou lijf , en voor je het weet wordt je dan opeens terug wakker , denkend dat ze er nog aan moeten beginnen ofzo, maar dan is het al helemaal achter de rug en ben je 600 gr (in jou geval, en in mijn ook) zwaarder geworden 131.gif

Komt allemaal dik in orde !

wens je alvast heel veel succes !

Ben beniuewd al naar je verslagje smile.gif

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donderdag begin ik met mijn homeopatische tabletjes. :152: Ze raden aan deze 2 weken voor de operatie in te nemen tot 4 weken erna. Tegen blauwe plekken. Dus begin ik er maar mee he.

Heeft iemand hier deze ook genomen? Arnica 30k noemen ze.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci voor de informatie! :126:

Had dus geen idee van hoe en wat. Tof dat jij ook in Hasselt geopereerd bent, dan gaat het net zo gaan als met jou. Goed dat ik er niks van merk! :131:

Groetjes :49:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de arnica tabletten heb ik zelf ook ingenomen , denk wel dat dat veel afdoet hoor . heb er hier al gezien zonder die er bont en blauw uitzagen nadien. Maar dan ook weer anderen niet ...

Hangt beetje van je eigen lichaam af denk ik .

Nu kwaad kan het allesinds niet , het is homeopatisch , en daar ben ikzelf al meer voorstander voor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoihoi, ja diz...het wordt superspannend nu hé!! Oei, die Arnica tabletjes heb ik niet genomen..zou dat nog zin hebben om die nu nog te gaan halen? Ik word ook net als jij 8 juli geopereerd...hmmmm, wat zou ik doen? <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey

Ik ben op dezelfde dag als melissa geholpen (paar uurtjes erna) :P ook door Dr. Damen!

Ik heb 330 cc gekregen, hoop hier op een mooie volle C, kleine D uit te komen!!

Het infuus inbrengen is echt niet pijnlijk hoor, je voelt ff een prikje en daarna spuiten ze de narcose in.

Ik voelde het helemaal met uitademen en dan gaat het werken hahah..

En echt, voor mn gevoel was ik na 2 seconden al weer wakker en dacht HUHHH nu al klaar?

Waar ben ik??!?!?! hahahah ik voelde me echt raar en verward.

En tja toen kwam bij mij wel die flinke pijn! Als je zin hebt moet je mn topic maar is lezen, daar staat een uitgebreider verslag in!

Ben er maar eerlijk over geweest want bij mij is het nogal tegengevallen.

Maarrrrr de 1 is na een week alweer kiplekker...

Heel veel succes en ben benieuwd naar je resultaat!

P.S. maandag gaat mijn verband eraf en kan ik betere foto's maken van het resultaat. Als je geïnteresseerd bent, stuur me maar een PB!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben 29 juni geopereerd door dr damen te genk.

Ik kreeg 300cc xp onder de spier en ik moet zeggen ik heb nu al een paar dagen serieus afgezien en normaal ben ik helemaal niet kleinzerig hoor.

Ik vind het allemaal maar een raar zicht nu heel bol boven en mijn tepel hangt precies laag, zakt dit nog? ik hoop in ieder geval van wel want nu is het echt wel een raar zicht. heeft iemand dit nog gehad?

liefs fluffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff ik hoop echt dat je gelijk hebt, ik zie precies al wel wat verbetering dus hoop echt dat het goed komt.

Heb jij ook zoveel pijn gehad? Ik namelijk wel en ik ben ook maar gestopt met de pijnstillers, want ik voelde toch geen verschil en mijn maag kon er blijkbaar ook niet zo goed tegen. Ik neem dan ook bijna nooit geen medicatie misschien daarmee. Bij mij lijkt het precies ook of die littekens zo laag zitten maar misschien bedriegt dit door dat alles zo is ingepakt. Ik moet wel zeggen dat alles begint te jeuken en kriebelen dus dit wil denk ik wel zeggen dat alles zo wat aan het genezen is denk ik!

Oh ja voor die cub moet je geen schrik hebben denk ik ik had een 75 a na 8maanden borstvoeding en heb nu 300cc onder de spier en ze lijken nu echt al mega groot zeker een volle c hoor! De PC had me een 275cc aangeraden voor een B cup maar na overleg met mijn ouders en vriend enz. heb ik op de dag zelf besloten om toch een maatje groter te gaan. Iedereen zei dat ik er anders spijt van zou krijgen. De pc rade me dit af omdat het dan naar zijn zeggen echte koplampen zouden worden dus toen wist ik echt ni meer wat te doen. Maar de vriendelijke verpleegster zei me dat ik dan toch maar beter voor de 300 zou gaan, want dat het geen koplampen zouden worden. Nu lijkt het wel zo maar ik denk dat dat is omdat alles nog wat gezwollen is en na een paar jaar zakt het toch allemaal een beetje hee.

Ik vind het in ieder geval leuk om mijn ervaringen met andere te delen, want ik ben op deze site in ieder geval al veel meer te weten gekomen.

Ik zal blij zijn als het verband eraf mag en dat ik me is goed kan douche want met dit weer pff ni te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, ja diz...het wordt superspannend nu hé!! Oei, die Arnica tabletjes heb ik niet genomen..zou dat nog zin hebben om die nu nog te gaan halen? Ik word ook net als jij 8 juli geopereerd...hmmmm, wat zou ik doen? <_<

Kan zeker geen kwaad ze nu nog te nemen. Je neemt ze ook best tot 4 weken na de operatie.

Kwaad kan het zeker niet.

Ik wens jou ook heel veel succes meid! :5::71:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.