Ga naar inhoud

Kelly : 8 juli 2010 : Dr. Damen : Hasselt


Gast diz

Aanbevolen berichten

Kan zeker geen kwaad ze nu nog te nemen. Je neemt ze ook best tot 4 weken na de operatie.

Kwaad kan het zeker niet.

Ik wens jou ook heel veel succes meid! :5::71:

Mja, kzal dat anders nog's navragen als ik donderdag binnen ga. Ik kreeg trouwens ook bij mn eerste consult een voorschrift mee voor een vitamine-preparaat..Ik nam dat mee naar huis om hier bij de apotheek te gaan halen...bleek dat een peperduur recept te zijn en alleen in één bepaalde apotheek te krijgen zijn in Genk zelf? Mn apotheek had namelijk rondgebeld daarvoor.

Ik ben toen niet teruggereden naar Genk maar heb maar een algemene vitamine/mineralen kuur genomen en neem die nu maar in (moest dat voor BV en 2 weken erna doen) Zal ook wel goed zijn zeker?

En die andere homeop. pilletjes zal ik donderdag eens vragen..

Dankjewel voor je antwoord en medeleven...kheb het nodig!! Ben nerveus!!!!!!!!!!!!!! :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

K'tje,

Ik begrijp je volledig! :24:

Ik wens je veel succes en een goede nachtrust! Komt dik in orde :5:

Donderdag zijn we de trotse eigenaars van een stel nieuwe borsten :1big_boobs:

Probeer je dag druk in te plannen. Zo gaat de tijd vlugger en denk je er minder aan.

Liefs, Diz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames!

Voila, het is gebeurd! :63:

Ik ben blij met het resultaat, al doet het vreselijk pijn! Maar daar kunnen jullie vast over meepraten :9:

Ik zal jullie even een klein verslagje meegeven. :2:

Om 8u30 moest ik aanwezig zijn. We hebben even alles overlopen en nog enkele papieren geregeld. Meteen daarna moest ik mij gaan omkleden en namen ze nog enkele foto's. Naien kreeg ik een drankje dat ik in één keer moest leegdrinken (smaakte niet zo lekker :P ) en moest ik plaatsnemen op de operatietafel. Ze zei, mij nu maar te ontspannen, deed het licht uit en de deur dicht. Daar lag ik dan, rond te staren...en ik dacht:"en nu? ik word toch niet moe...." Hihi, even later dommelde ik toch in.

Opeens zag ik de pc en nog een vp in de kamer en zij stak een infuus en ondertussen tekende de pc nog wat lijnen op mijn lichaam, verder weet ik niks meer.....tot ik opeens een felle pijn voelde. Ik merkte op dat ze mij aan het aankleden waren. Bloesje, rokje en schoenen, rolstoel in en naar de auto. Terug naar huis. Misselijk dat ik was en had enorme pijn. De rit naar huis heb ik niet bewust meegemaakt. Ik herrinner mij wel de pijn als we over vluchtheuvels reden..aiaiai :74:

Eenmaal thuis heb ik een pijnstiller gekregen en vooral geslapen. Nu één dag later heb ik nog steeds pijn. Spierpijn en al mijn ribben doen pijn. Die pijn neem ik erbij en ik weet dat het heel normaal is, dus maak me zeker geen zorgen. Ook heb ik een heel opgeblazen buik?! Dit zal wel normaal zijn zeker :o Herkend iemand dit ook??

Over enkele dagen zal de pijn wel beter zijn en kan ik beginnen genieten. Al ben ik nu al heel trots als ik in de spiegel kijk :P

Donderdag heb ik weer een afspraak om de tape te verwijderen en mag ik mijn sport bh dragen. Ben zo benieuwd naar mijn maat :3:

Vele groetjes en een :52: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opgeblazen buik, die had ik niet. Wel heel veel pijn aan mijn ribben en rug ( nog meer dan borsten) Lekker aan de pijnstillers! Je maat kan je nu nog niet echt zeggen denk ik, slinkt (helaas) nog erg!

Veel succes en sterkte :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

PROFICIAT Diz ! fijn dat alles goed is verlopen. Die pijn is heel normaal, ook in je ribben hoor. Elke dag zal het beter gaan. Neem consequent je pijnstillers voor enkele dagen en je zal merken dat het dan écht goed zal beteren. Ik had vooral blauweplekken-pijn, en dat aan m'n ribben. Ze zagen dan ook goed blauw.

Die opgeblazen buik is ook heel normaal, dat hebben we hier allemaal meegemaakt denk ik. Trekt ook weer snel weg hoor, veel water drinken en rusten.

Ik ben heel benieuwd naar hoe het je gaat bevallen als de tape eraf is. Wel lang wachten nog seg, bij mij mocht die er na 2 dagen al af.

Rust goed en laat je maar lekker verwennen. Hopelijk valt de hitte wat mee met die tape !

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, amai zeg..dan heb je toch wel afgezien hé en nog...Tis toch wel een hele ingreep ook!! Niet alleen fysiek vind ik persoonlijk maar ook mentaal. Je hebt natuurlijk het pijnlijke genezingsproces waar je doorheen moet, maar buiten dat moet je toch wennen aan je nieuwe :1boobs: Nu heb ikzelf soms nog het gevoel als ik in de spiegel kijk van "ben ik dat, zijn die van mij"? Stilletjes aan moet je zo omschakelen van "een vreemd voorwerp" in die borsten, naar dat ZIJN mijn borsten!

Maar ik vind ze nu al mooi hoor, zelfs al staat alles nog strak en doet het pijn. Mijn plakkers zijn aan het loslaten van de warmte en heb al nieuwe gehaald bij de apotheek. Maandag mag voor't eerst even onder de douche en dan ook even die strakke sportbh uit. Dan zie ik mn :1big_boobs: ook echt helemaal voor het eerst, ben benieuwd!!

Een opgeblazen buik heb ik niet, ook van blauwe plekken ben ik (tot nu toe) gespaard gebleven..dus al bij al mag ik niet klagen denk ik! Laat je goed verzorgen meid en doe het rustig aan...elke dag zal het wel wat verbeteren...

Veel sterkte en :147: dikke knuf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladies!

We zijn ondertussen enkele dagen verder en ik moet zeggen dat ik mij al stukken beter voel. Wel heb ik aan de R-borst veel meer pijn en dan bedoel ik vooral op de plaats waar het sneetje zit. Erg branderig gevoel! Links voelt enkel gespannen aan.

Langs boven gezien zijn ze ook niet gelijk. Dit zal nog wel veranderen zeker. Ik zal wel heel blij zijn als de tape eraf mag want makkelijk is toch wat anders hoor :wacko:

Ben zo benieuwd naar het resultaat en hoop dat ik ze groot genoeg ga vinden :39: We zullen zien! Dr. Damen zei dat de maat mooi gaat zijn....

En hoe maken de andere dames het ondertussen?

Lieve groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff ik hoop echt dat je gelijk hebt, ik zie precies al wel wat verbetering dus hoop echt dat het goed komt.

Heb jij ook zoveel pijn gehad? Ik namelijk wel en ik ben ook maar gestopt met de pijnstillers, want ik voelde toch geen verschil en mijn maag kon er blijkbaar ook niet zo goed tegen. Ik neem dan ook bijna nooit geen medicatie misschien daarmee. Bij mij lijkt het precies ook of die littekens zo laag zitten maar misschien bedriegt dit door dat alles zo is ingepakt. Ik moet wel zeggen dat alles begint te jeuken en kriebelen dus dit wil denk ik wel zeggen dat alles zo wat aan het genezen is denk ik!

Oh ja voor die cub moet je geen schrik hebben denk ik ik had een 75 a na 8maanden borstvoeding en heb nu 300cc onder de spier en ze lijken nu echt al mega groot zeker een volle c hoor! De PC had me een 275cc aangeraden voor een B cup maar na overleg met mijn ouders en vriend enz. heb ik op de dag zelf besloten om toch een maatje groter te gaan. Iedereen zei dat ik er anders spijt van zou krijgen. De pc rade me dit af omdat het dan naar zijn zeggen echte koplampen zouden worden dus toen wist ik echt ni meer wat te doen. Maar de vriendelijke verpleegster zei me dat ik dan toch maar beter voor de 300 zou gaan, want dat het geen koplampen zouden worden. Nu lijkt het wel zo maar ik denk dat dat is omdat alles nog wat gezwollen is en na een paar jaar zakt het toch allemaal een beetje hee.

Ik vind het in ieder geval leuk om mijn ervaringen met andere te delen, want ik ben op deze site in ieder geval al veel meer te weten gekomen.

Ik zal blij zijn als het verband eraf mag en dat ik me is goed kan douche want met dit weer pff ni te doen!

Hoi Fluffie,

Ik heb ook enorme last van mijn maag. Ik durf amper te eten. Ik neem nu ook nog allen s'avonds een pijnstiller. Echt niet leuk he, die krampen :wacko:

Grotejes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gewoon gestopt met de pijnstillers omdat ik het verschil toch niet merkte of ik ze nu nam of niet. En de volgende dag had ik geen last meer van mijn maag. ik ben nu 2,5 week ver en ik moet zeggen dat het nu allemaal heel goed gaat. Ik heb voorral de eerste week echt afgezien. Ik heb dinsdag de draadjes laten verwijderen, en daar heb ik echt heelemaal niks van gevoeld. De vorm begint nu ook heelemaal goed te komen nog een beetje bol boven, maar dat komt wel goed denk ik. de littekentjes zie je ook bijna niet valt echt 100% mee. het voelt alleen nog dik aan onder die littkekentjes precies bobbeltjes maar dit zijn denk ik draadjes die nog moeten vergaan. tenminste da denk ik toch heeft iemand dit nog, precies zo 2 a 3 bobbeltje onder het litteken. Ik wens je in ieder geval een spoedig herstel en het komt echt wel goed. Ik heb ook veel steun gehad aan het verhaal van Laura! Je moet haar toppic echt eens lezen, en haar moto is geduld hebben en het komt wel goed!!

groetjes Fluffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd met geduld kom je er zeker

ook al lijkt het soms erg lang te duren

ik had ook echt van die gebobbelde litekens maar die zijn nu weg die zaten echt op mijn litekens

dus denk ook dat het de inwendige draadjes zijn

ook ik heb erg moeten afzien de eerste week ik had het echt gehad maar hield steeds voor ogen dat het uiteindelijk de moeite waard zou zijn hihihi

en nu ben ik op een dag na 6 weken verder en ben er super blij mee wil ze nu echt niet meer kwijt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden!

Gisteren is de tape verwijderd :lol:

Het ziet er PRACHTIG uit!! :125:

Ik ben een supertrotse eigenares van een 75D :131: (kom van 75B)

De draadjes moeten nog 2 weken blijven zitten, wat ik wel erg lang vind :82: ...

maar ik ben al blij dat ik verlost ban van de tape.

Lieve groetjes,

Diz

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.