Ga naar inhoud

Hoeveel CC?


Gast Coco

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik zal ergens in Juni een bv 'krijgen', tijdens mijn eerste consult ben ik er helemaal met mijn pc uitgekomen wat we gaan doen, namelijk; Mcghan Soft Touch ronde prothese, voor de borstspier geplaatst. Helaas had ik geen goede bh aan om de protheses te passen, dus het bepalen van het aantal cc is doorgeschoven naar het 2e consult.. Nu heb ik al vaak gelezen over het passen d.m.v. zakjes water en rijst, dit zou ik graag nu al willen doen zodat ik bij het 2e consult al een idee heb van wat ik wil. Ik ben namelijk soms een erge twijfelaar, dus ik vind het niks om zoiets even in 10 minuten te beslissen, dat moet ik ook echt een paar keer bekijken.

Ik heb echt heel het internet afgestruind, maar ik kan nergens een maattabel vinden voor de Mcghan Inspira Soft Toch.. Ik zou graag willen weten in wat voor verschillende cc's deze geleverd kunnen worden, en ook wat voor verschil er nog is in projectie e.d.

Mijn vraag is dus; Wie heeft hier een maattabel voor (gezien) of heeft een tip voor mij waar ik dit kan vinden??

Alvast heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

McGhan heet tegenwoordig Allergan. Dat om te beginnen (heb ik ook pas net ontdekt hoor,hahaha).

Hieronder staat een link naar de Allergan catalogus.

Inspira Soft Touch maten staan op blz 14.

www.gidamed.com/component/option,com_docman/task,doc_download/gid,12/Itemid,74/ -

Kopieer en plak deze link in je browser en druk enter.

Hierna opent een dowloadschermpje met de naam BREAST, druk nu openen en daar is ie!!

Kijk en dat is knap gebruik van google, zal ik maar zeggen ;)

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal ergens in Juni een bv 'krijgen', tijdens mijn eerste consult ben ik er helemaal met mijn pc uitgekomen wat we gaan doen, namelijk; Mcghan Soft Touch ronde prothese, voor de borstspier geplaatst. Helaas had ik geen goede bh aan om de protheses te passen, dus het bepalen van het aantal cc is doorgeschoven naar het 2e consult.. Nu heb ik al vaak gelezen over het passen d.m.v. zakjes water en rijst, dit zou ik graag nu al willen doen zodat ik bij het 2e consult al een idee heb van wat ik wil. Ik ben namelijk soms een erge twijfelaar, dus ik vind het niks om zoiets even in 10 minuten te beslissen, dat moet ik ook echt een paar keer bekijken.

dag Coco, met rijst of water krijg je een vertekend beeld. Wat ik het prettigst vond was het passen met pasprotheses bij de chirurg. Daarvoor moet je inderdaad de juiste beha dragen, liefst een sportbeha, en zeker geen beugelbeha. Twijfelen over het aantal cc is zeer herkenbaar en dus is het toch belangrijk om enigszins een beeld te hebben van het resultaat, zodat je de juiste beslissing kan nemen. Ga desnoods een derde of vierde maal op consult, maar zorg dat je achteraf niet tot de vaststelling moet komen dat je misschien voor een te kleine (komt vaak voor) of te grote (gebeurt ook wel eens) maat hebt gekozen. Het ga je goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met Mieke eens, ik heb met protheses gepast in een sport-bh bij mijn eerste consult en op basis daarvan een keuze gemaakt. Na een weekje toch net als iedereen wat twijfels over het formaat, ook doordat veel meiden hier schrijven om vooral niet 'te klein' te kiezen. Dus gepast met rijst, maar vond dat inderdaad een vertekend beeld. Mijn advies is om dan inderdaad nog een consult te nemen om zekerheid te krijgen en vooral het advies van de PC niet in de wind te slaan, want hij/zij heeft verstand van de mogelijkheden bij jouw lichaam. Ik ben op de dag van de operatie uiteindelijk voor een iets kleiner formaat gegaan op basis van het advies van een andere PC (ik had wat rare omstandigheden, waardoor op laatste moment andere PC) en ben er echt onwijs blij mee! :D

Heel veel succes met je keuze!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey b cupje...

die link is wel grappig.. je ziet het ongeveer waar je op uit komt.

maar het blijft natuurlijk totaal anders dan de werkelijkheid!

kusje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle info!

Mols: Super, hier heb ik iets aan!

B-cupje & Carola: krijgen jullie wel iets te zien op de site?? Bij mij geeft ie elke keer aan dat er geen resultaten zijn??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow godzijdank, dan ben ik dus niet de enige, thanks Coco, want ik het zelfde probleem, krijg enkel dit te zien:

There is no value for cgifunction

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij doet hij het ook niet.... goed topic wel dit. Ben zelf ook nog erg twijfelende. Had hetzelfde probleem bij mijn consult, geen goede beha aan waardoor ik niet echt een beeld kon krijgen. Jammer eigenlijk ook dat ze dat niet van tevoren hebben aangegeven. Ik ga morgen voor een second opinion naar Eindhoven (Velthuis) en daar zeiden ze het aan de telefoon wel, goede beha, zonder vulling en een strak, lichtgekleurd truitje. Omdat je met een zwart truitje ook niet goed het effect kan zien. Ik ga morgen dus ook echt gebruiken om goed te passen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden.. ja je klikt de link aan, het enige wat je invuld is: aantal cc.. en wat je ervoor had!

dat op search en dan krijg je allemaal foto's!

kusj!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt! Ik heb 't in het begin ook ingevuld en toen werkte 'ie wel, nu niet meer. Als je de balkjes invult en je drukt op enter, dan krijg je de melding: There is no value for cgifunction

Misschien overbelast doordat iedereen van dit forum aan het invullen is? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

BH krijg je inderdaad daar om te passen.... liep ik mooi voor l.l met mijn eigen sportbeha zonder vulling.... wat ben ik dan blij met aankomende operatie...ben echt zo plat als een dubbeltje nu!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
Gast twijfeltje

hoi hoi

ik twijfel ook enorm hoeveel cc is zou nemen :wacko:

pc stelt ronde mentor achter de spier voor

twijfel nog tussen rechts 270 cc en links 250 cc ofwel 300 en 270

heb nu 75 A en wil graag een mooie c (geen grote b kleine c!) pc zegt dat 270 en 250 cc overeenkomen met grote b, kleine c

heb al zitten prutsen met waterzakjes maar weet het echt niet

wil zeker geen spijt hebben achteraf en fier zijn op mijn boobies :rolleyes:

ben 1.72 m groot en weeg +/- 55 kg, iemand een idee of ongeveer dezelfde maat????

helllllllllllpppppppp :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Hier wordt eigenlijk altijd gezegd, ga bij twijfel altijd voor de grootste maat. Je raakt zo gewend aan je boobs dat je ze al gauw te klein vind...... Ik heb zelf 70 D/E maar voor mijn gevoel is het een volle C. Ik bedoel, de grootte is waarvan ik DACHT dat het een volle C zou zijn.... Had nl. nog nooit groter gehad dan C....... :D

Snap je me een beetje of sla ik wartaal uit? :blink:

Het klinkt altijd zo mega, D E F soms zelfs G, ik hoor ook wel eens dubbel DD..... Maar als je ze zelf hebt en ze hangen niet, staan mooi vooruit dan is het echt niet zo mega hoor!

Succes met twijfelen :38:

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik twijfel ook enorm hoeveel cc is zou nemen :wacko:

pc stelt ronde mentor achter de spier voor

twijfel nog tussen rechts 270 cc en links 250 cc ofwel 300 en 270

heb nu 75 A en wil graag een mooie c (geen grote b kleine c!) pc zegt dat 270 en 250 cc overeenkomen met grote b, kleine c

heb al zitten prutsen met waterzakjes maar weet het echt niet

wil zeker geen spijt hebben achteraf en fier zijn op mijn boobies :rolleyes:

ben 1.72 m groot en weeg +/- 55 kg, iemand een idee of ongeveer dezelfde maat????

helllllllllllpppppppp :107:

Hoi twijfeltje,

Ik zou ook voor het maatje groter gaan. Heb zelf ook erg getwijfeld tussen die 295 en 255 maar ik ben heel blij dat ik voor de 295 ben gegaan. Ik had ook een A en heb nu een mooie D. Ik ben 1.73 en weeg 58 kilo dus onze maten komen aardig overeen. Succes ermee, het blijft moeilijk...

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twijfeltje

bedankt kelly en bo!

ik weet alleen dat als ik naar foto's kijk ik altijd de grote het mooist vind :126:

kan ik ergens foto's van jullie bekijken, kan ik misschien beter de knoop doorhakken haha!

bij mij gaan ze ronde mentors achter de spier plaatsen...

dit zou ook een verschil zijn lees ik (achter of voor de spier)

gaan ze na een tijdje niet te fel hangen als ze zo groot zijn??? ik vind een beetje hangen juist mooi en wil dit ook als resultaat raar hé!

groetjes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, als je ze achter de spier krijgt wordt er door die spier zo'n 20-40 cc 'weggedrukt' ................

De mijne hangen helemaal niet maar is ook nog maar kort geleden he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt kelly en bo!

ik weet alleen dat als ik naar foto's kijk ik altijd de grote het mooist vind :126:

kan ik ergens foto's van jullie bekijken, kan ik misschien beter de knoop doorhakken haha!

bij mij gaan ze ronde mentors achter de spier plaatsen...

dit zou ook een verschil zijn lees ik (achter of voor de spier)

gaan ze na een tijdje niet te fel hangen als ze zo groot zijn??? ik vind een beetje hangen juist mooi en wil dit ook als resultaat raar hé!

groetjes

xx

-----------------------

Maak je niet te druk over dat ze te ver hangen, bij jou worden ze achter de spier

geplaatst dus zo ver zullen ze echter niet hangen, spier houd de protheses op hun plaats.

Ze zullen tuurlijk wel beetje hang in krijgen, maar niet zo gaan hangen als echte borsten of als voor de spier.

Zo is het mij verteld dus ik weet ook niet beter dan wat ik hoor en lees. :blink::blush:

idd zou ook voor de grootste cc gaan.je went er zo snel aan...!!

Toeteletoet Meloentje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twijfeltje

ik heb de pc al ingelicht dat ik ze groter wil :125:

weet iemand een goed merk sportbeha voor na de operatie? ik ben al eens gaan kijken, je heb die van triumph, die zijn "rekbaar" en bvb van nike, maar die zij heel "vast" (ik bedoel daarmee het stof wat op je borsten zit)

best sluiting aan de voorkant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de pc al ingelicht dat ik ze groter wil :125:

weet iemand een goed merk sportbeha voor na de operatie? ik ben al eens gaan kijken, je heb die van triumph, die zijn "rekbaar" en bvb van nike, maar die zij heel "vast" (ik bedoel daarmee het stof wat op je borsten zit)

best sluiting aan de voorkant?

Op de meeste plaatsen word de Triumph erg aangeraden. Ik kreeg hem er zelfs bij en ik vond 'm heel fijn.

http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingerie/s...L0A_LA7_340844/

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg de triumph van de kliniek, maar deze heeft een metalen ringetje aan de bandjes en daar kon ik niet tegen ( ben zwaar allergisch voor nikkel en koper :144: )

Dus ik heb toen de sportbeha van Fila gekocht, in wit en zwart, met voorsluiting

DEZE DUS

Zit ook errug lekker :D

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.