Ga naar inhoud

Hoeveel CC?


Gast Coco

Aanbevolen berichten

amai, die is zelf sexy voor een sportbeha :131:

mijn pc vind dat ik toch beter bij 250 en 275 cc blijf, maar die 25cc extra aan beide kanten zal het hem ook niet maken dus ga ik er toch maar voor!

ze zegt doordat ik weinig spierweefsel heb en slank ben dat ze dan steviger (niet een beetje doorzakken) en niet zo natuurlijk gaan ogen...

zo lang ze maar er niet uitzien als hangboobies en ik een c-cup heb is het goed :125:

en ik vrees dat ik geen c-cup heb met 250 eb 275 cc achter de spier (heb nu a-cup)

heb gisteren sportbeha's van nike zitten passen met rijst (270 en 290cc) en was best tevreden! mocht zeker niet minder zijn haha

wel gek, kon zowel een 70c, 75c als een 80c vullen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zelf zit ik ook te twijfelen tussen 360 en 405, ik wil op een Dtje uitkomen, maar ben zelf best klein (1,70) weeg 64 kg en heb alleen brede heupen, gisteren met zakjes water zitten passen, en 360 zag toch stukken mooier uit dan 400, 400 was écht groot.. heb nu een volle 75b.. pfff MOEILIJK.. mn pc is niet 1,2,3 in de buurt.. dus snel passen werkt ook niet echt haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vanmiddag het tweede consult gehad.

Nu krijg ik een 240 cc of een 275 cc, en daar moet ik uit kiezen. Zelf heb ik een AA en wil graag een mooie B (niet te groot, en zo natuurlijk mogelijk). Ik vond het heel moeilijk kiezen! Ik dacht bij de kleine meteen, dit is wel wat voor mij, het paste gewoon goed. En zelfs die vond ik al groot (maja ben ook niks gewend natuurlijk, haha). Maar de grotere dacht ik - tot mijn verbazing - ik vind 'm wel groot, maar kan het wel hebben. Het paste ook prima bij mijn lichaam (ben 1.74 lang en 63 kilo). Moet er heel erg aan wennen denk ik straks.

Maar... wat moet ik nu kiezen???

McGhan heet trouwens tegenwoordig Natrelle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meissie

Zoals ik je net al stuurden,kies altijd iets groter want het went snel,en teleurstelling qua grootte

wil je natuurlijk niet hebben.

maar ik zou ook op je gevoel af gaan,als je echt vindt dat de kleinere prothesse je beter stond en

je voelt je hier beter bij zou ik zeker dit doen,

en je bent lees ik vrij groot en qua gewicht heb je in princippe een perfecte lichaamsbouw,en iets groter

zou je ook zeker niet verkeerd staan.

ik probeer je niks aan te praten he meid maar,omdat je al zegt dat je een twijfelkont bent:P

en vergeet niet laat je het achter de spier doen dan verdwijnt er ook weer 30 a 40cc of meiden heb ik dit verkeerd:P

Liefs selientje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.