Ga naar inhoud

Cinthia : 14 juni 2010 : Dr. DeMeyere: Artemedis


Gast cinthia

Aanbevolen berichten

Gast cinthia

Hey hallo dan allemaal......

Ik zal me even voorstellen wel zo handig, ben dus Cinthia ben 37 getrouwd en werk in een kapsalon.

En ja na jaren eindelijk de stap gezet richting een borstvergroting heb nu een 75c (thee zakjes) en nee dat komt niet door borstvoeding want die heb ik niet gegeven laten we het er maar op houden dat de zwaartekracht toeslaat!

via een vriendin kreeg ik het adres van de Artemedis Kliniek in Gent.

Na enkele dagen bedenktijd heb ik gebeld en heb nu 7 juni as een eerste consult in Schiphol

Nu vraag ik me af of er hier meerdere zijn die ervaring hebben met deze kliniek???

Groetjes Cin

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Cinthia,

jaaaaaa hier een blije Brunofan,zoals we ons noemen haha. en er zijn er veel meer hoor. Ik,Pat71,Moon,Eefje,uhhhhh Sunnygirl....

Kun je onze topics lezen (als je FF tijd hebt haha) en dan heb je een ideetje... Hij staat ook bij klinieken en pc's.

en veel lees en postplezier,

succes!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast cinthia

Hallo Meiden........

Gisteren was het dan eindelijk zover met klotsende oksels ging ik op voor mijn eerste consult met De Meyere in Schiphol, we waren lekker op tijd dus nog ff wat gegeten met mijn mannetje.

Aangekomen moetsen we nog even wachten want het liep iets uit.....met als gevolg dat mijn oksels nog meer gingen klotsen!

Ja eindelijk we waren aan de beurt en binnen één minuut waren al mijn zenuwen weg wat straalt die man een rust en vertrouwen uit zeg, neemt uitgebreid de tijd voor je en kreeg eigenlijk in het gesprek al zonder te vragen antwoorden op mijn meeste vragen, mijn partner had voor zichzelf ook wat vragen die hij wou stellen en die werden ook naar volle tevredenheid beantwoord.....

en ja toen het moment wat is mogelijk en daar sta je dan in je nakie leek wel of hij steeds enthousiaster werd de tepels stonden mooie recht er was voldoende borstweefsel/huid en het begin van mijn decolletee lag mooi dicht tegen elkaar waardoor hij tot de conclusie kwam dat ik me in de meest ideale uitgangspostie bevond kortom werd al helemaal blij.....

Dit in combinatie met mijn wensen die ik hem duidelijk had gemaakt middels foto's en beschrijving zei hij mij dat die ie als uitgangs positie begon met een 600 cc McGhan ( 600.....ja 600!! :1bouncingboobs: )geplaatst op de de spier....!!!

Al met al een was het een zeer fijn gesprek waar we beiden dan ook een erg goed gevoel aan over hielden, dit was voor ons beide een echte must namelijk! vandaar dat we dan ook besloten na kort te hebben overlegd een afspraak te plannen............... en dat is geworden as maandag de 14e al had namelijk geluk dat net iemand afbelde vanwege priveproblemen.....hoezo ouer lucky day :14:

Nu het dan daadwerkelijk concreet is geworden heb ik het voorzichtig verteld en waar ik al op voorbereid was, was niet iedereen even blij sommige vonden het maar onzin dat ik het deed maar goed het is mijn ding wat ik jaren wil en het is niet zomaar een bevlieging nee dit is wat ik wil waarom kunnen ze dan niet gewoon blij zijn voor je :( mensen blijven rare wezens :D en blij dat ben ik sterker nog wil het wel van de daken schreeuwen mijn partner ziet het ook aan me zei vanavond toen ik thuiskwam je straalt al vanaf gisteren als ik had geweten dat je er zo blij van zou worden hadden we de boot verkocht...oeps die hebben we niet eens :3: nou nu maar hopen en duimen dat alles goed gaat maar we blijven we positief dus gaat helemaal goed opkomen!!

Nou dat was het dan wel weer voorlopig met het nieuws van mij ondertussen zijn we de dagen aan het aftellen en kijk ik vol spanning uit naar maandag......zodra we weer nieuws hebben lezen jullie het wel weer hier!

dikke x cinthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cinthia,

Gefeliciteerd met je datum!

600cc wow! Ben erg benieuwd wat voor cup je nu hebt en waar je op uit gaat komen.

Zal vast super mooi worden vooral als de PC al aangeeft dat je de ideale kandidaat bent :141:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cinthia

Hoi Cinthia,

Gefeliciteerd met je datum!

600cc wow! Ben erg benieuwd wat voor cup je nu hebt en waar je op uit gaat komen.

Zal vast super mooi worden vooral als de PC al aangeeft dat je de ideale kandidaat bent :141:

Groetjes

Hey hallo dan.........heb nu een lege 75 c maar niet meer voor lang :rolleyes:

Dikke x Cin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cinthia,

Wow, wat vlug dat je al aan de beurt bent! Je bent in zeer goede handen, gaat helemaal goedkomen! En je hebt al een ideale uitgangspositie dus ja, dat wordt super!!! Nog maar effe aftellen en 't is al zover, spannend!!!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cinthia,

welkom...

wat leuk te lezen dat er iemand gaat naar me favo wonderdokter :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

en gaaf dat je zo snel terecht kon,ik ook toen,was op consult ,week later lag ik in de OK,echt te gek vond ik dat,heerlijk zo min mogelijk kans hebben zenuwachtig te zijn :rolleyes:

600cc klinkt wow! maar goed,ik ben dan wel enorme voorstander van flinke boobs hahahaha

heb je al voor foto,s,zodat ik al kan spieken hoe dat ongeveer gaat worden?

nu nog maar even aftellen tot de 14de....spannend!

ik zal je topic blijven volgen,leuk :)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kimmetje

Woooow 600 CC, op de spier geplaatst en je hebt al een lege C!! Spannend zeg.

Het verhaal klinkt in ieder geval positief.

Ik heb dan wel meer dan de helft minder gekregen, maar ook voor de spier.

Ik heb wel hier en daar een drukkend gevoel gehad, maar pijn kon ik het niet noemen.

Ik ben van een volle A, naar 80 C / 75 D gegaan.

Nog maar een paar nachtjes en het is al zover.... heeeeel veel succes.

Hopelijk kunnen we snel je foto`s bewonderen.

:1bouncingboobs:

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

:viannen_01:

wat fijn dat je zo snel terecht kan!

en 600cc wauw..dat gaat vast superrrr mooi worden!

ben in ieder geval nu al benieuwd hoe je het gaat ervaren en naar je foto's..als je die gaat plaatsen!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cinthia

Hoi Cinthia,

Mag ik vragen hoe lang je bent?, want ik wil ook graag op een 75E/80D uitkomen en kom van een 75b af.

Mij is 450cc geadviseerd om hieraan te komen.

Hey nou das wel een erg intieme vraag hahaha maar ben 169 lang.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cinthia

hoihoi,

:viannen_01:

wat fijn dat je zo snel terecht kan!

en 600cc wauw..dat gaat vast superrrr mooi worden!

ben in ieder geval nu al benieuwd hoe je het gaat ervaren en naar je foto's..als je die gaat plaatsen!

liefs kim

Hey ja ben ook erg benieuwd naar het resultaat en die 600cc word als uitgangspositie genomen dus kan iets kleiner of groter worden maar ben om eerlijk te zijn wel erg nieuwsgierig naar jouw ervaring heb je toevallig foto's van voor en na???

x cin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cinthia

Hi Cinthia,

welkom...

wat leuk te lezen dat er iemand gaat naar me favo wonderdokter :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

en gaaf dat je zo snel terecht kon,ik ook toen,was op consult ,week later lag ik in de OK,echt te gek vond ik dat,heerlijk zo min mogelijk kans hebben zenuwachtig te zijn :rolleyes:

600cc klinkt wow! maar goed,ik ben dan wel enorme voorstander van flinke boobs hahahaha

heb je al voor foto,s,zodat ik al kan spieken hoe dat ongeveer gaat worden?

nu nog maar even aftellen tot de 14de....spannend!

ik zal je topic blijven volgen,leuk :)

greetzz moontje

Hey hallo dan ..........ja begin onderhand klotsende oksels te krijgen van die 600 cc..........ben zelf ook zeker voorstander van flinke boobies als het maar niet te groot word woehahah maar heb in mijn achterhoofd dat de de meyere alles behalve voorstander is van te grote onnatuurlijke borsten dus komt helemaal goed.....en nee de foto's van voor heb ik nog niet maar plaats ze zsm! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cinthia

hoihoi,

:viannen_01:

wat fijn dat je zo snel terecht kan!

en 600cc wauw..dat gaat vast superrrr mooi worden!

ben in ieder geval nu al benieuwd hoe je het gaat ervaren en naar je foto's..als je die gaat plaatsen!

liefs kim

Hey dank je ja ben ook erg nieuwsgierig in inmiddels ook beetje zenuwachtig voor de grote dag........

ben erg nieuwsgierig naar jouw foto's

x cin

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo heey

dat zijn nog een cc :P

het zal morgen vast super worden

morgen wordt je wakker en zie je eerst allee maar borst :P

wel gaaf joh dat je voor zulke grote borsten durft te gaan

ben er zelf niet echt een kei in:S

heel veel suc6 morgen en het komt allemaal goed

ben wel heel benieuwd hoe het eruit gaat zien

een heel goed herstel gewenst

en laat je lekker verwennen

maar dat komt vast ook goed met zo lieve man als ik dat zo lees

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cinthia,

Veel succes voor morgen!!! Hoop dat je nog een beetje kunt slapen vannacht! Kijk uit naar je verslagje als je voldoende bent bekomen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.