Ga naar inhoud

boobcamp : 2 februari 2016 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


boobcamp

Aanbevolen berichten

Hoi Jeanette en Nonky,

Met mij gaat het best goed. De afgelopen 2 dagen wel veel last gehad van het vele vocht in mijn buik, maar gelukkig geen pijn......totdat ik gisteren last kreeg van een kriebelhoest!

Mijn hemel.......hoesten na een BWC met reven van de spieren raad ik iedereen af. Voor het eerst had ik (best veel) pijn, het leek alsof ik alle hechtingen los had gehoest en het duurde best even voordat de pijn weer afzakte. Na een telefoontje met de huisartsenpost kon mijn man Codeinefosfaat ophalen. Heel fijn om dit in huis te hebben, ben er de nacht goed mee doorgekomen. Zojuist zekerheidshalve er nog maar 1 ingenomen.

De afgelopen 2 dagen woog ik 3 kilo meer dan voor de OK. Als je het gewicht van de implantaten eraf trekt (2x 295cc) .....hoeveel zou dat zijn? Ik neem aan dat siliconen zwaarder wegen dan water dus circa 700-800 gram? Geen idee! In ieder geval hield ik toch minstens 2 kilo vocht vast. Vanochtend heb ik me weer gewogen: Yes....800 gram lichter dan gisteren. Blijkbaar helpt de brandnetel-, gember- en guldenroedethee goed.

Gelukkig heb ik weinig last van mijn nieuwe borsten. Af en toe wat steken en een branderig gevoel. Ik weet niet of jullie borstvoeding hebben gegeven maar soms lijkt het gevoel in mijn borsten op een toeschietreflex.

Nonky.....succes met het wachten op je operatie in maart!

Jeanette.......jij bent volgens mij helemaal klaar met de behandelingen toch?

 

Greetz,

Boobcamp

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei boobcamp:

Jeanette.......jij bent volgens mij helemaal klaar met de behandelingen toch?

Greetz,

Boobcamp

Ja hoor ben super tevreden zo ....maar als ik ooit het geld zou hebben , zou ik evt een dijbeenlift overwegen .

Maar dat heeft geen absolute prioriteit ...heb ook nog niet echt gelezen dat het resultaat na de OP mooi is .

Nee , buik en borsten was toch wel het belangrijkste .

Fijn te lezen dat het wat beter gaat ..het heeft echt tijd nodig ..er is het een en ander aan je lijf gebeurd .

En ..hoesten ..ik herken het ..ook zonder het reven van de spieren geen pretje .

Als je de hoest voelt opkomen ..kussen in je buik , je klein maken en druk uitoefenen met het kussen .

Zo heeft de verpleegkundige het tegen mij gezegd .

Ga je straks nog foto,s plaatsen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verschil zeg , tussen de voor en na foto,s ..

De zwelling heeft gewoon tijd nodig ..het kan wel 3 tot 6 maanden duren voordat het eindresultaat zichtbaar is .

Geduld dus ...maar wat zijn die chirurgen toch kunstenaars hé ?

Het geeft je een heel ander levensgevoel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.