Ga naar inhoud

Achteraf: Zouden jullie een andere keuze gemaakt hebben?


Aanbevolen berichten

Voor de dames die al geopereerd zijn: Als jullie van te voren zouden weten wat je nu allemaal weet, zou je dan iets anders gekozen hebben? bv meer/minder cc? andere plaatsing? of misschien helemaal geen bv gedaan hebben?

Ik ben nu 1 week PO dus weet nog niet precies het ´eind resultaat´ maar ik zou toch wat minder cc gewilt hebben, vind 450 toch veel (was trouwens keuze van de pc tijdens operatie) ik had liever 375-400 cc gewilt maar kan ook gewoon kwestie van nog wennen zijn natuurlijk.

Ben wel blij dat ik ze voor de spier heb dus dat zou ik niet veranderd hebben.

En jullie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel; misschien zou ik ook íets minder cc gewild hebben (350 cc).

Maar aan de andere kant: ze zijn nu wel mooi!

Wat ik wel zou willen, was dat ik iets assertiever was geweest op het moment dat de pc m'n buik aftekende. Het littekend had mijns inziens wat lager gekunt, en ik dacht nog toen hij de streep daar tekende: 'oef, dat kan lager!!!' maar heb ik niet gezegd.. <_< . Dat had ik wel moeten doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu, 9 dgn. PO, kan ik er nog niet veel over zeggen, net als jij... Het eindresultaat is nog niet in zicht, zeg maar. Wat ik wel weet, is dat ze wat mij betreft nog wel wat groter hadden gemogen. Ik kom van een kleine 75B af met mijn vorige protheses en zit tot nu toe op een 75D. En dan moet er nog allemaal vocht nog gaan verdwijnen.

Voor mij zou het teleurstellend zijn als ik zou 'eindigen' op een 75C. Ik ben van 260 cc naar 430 cc gegaan.

Qua plaatsing zou ik het liefst dual plane met het herstel van 1 dag ofzo. hahahaha. Het mag duidelijk zijn dat dual plane veeeel zwaarder herstel is dan voor de spier, zoals ik 't eerst had. Maar, eerlijkheid boven alles: dit is veeeel mooier bij mij.

En ik had 20 jaar terug gewoon mijn 1e bv moeten hebben ipv 10 jaar terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ik zou het veel eerder gedaan willen hebben!!! Verder zou ik geen andere beslissingen hebben genomen over de methode, of het aantal cc want ik ben erg tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een wissel achter de rug,mede omdat ik me eerste plaatsing niks vond(dual plane) en ik vond de cc,s te weinig,beetje onmacht ook,want niemand wist dat het beetje verdronk in me lichaam,

nu heb ik wissel gehad,en wil nog meer cc,s

niet omdat ik het te klein vind uitvallen,maar mede ook weer,omdat het slecht zichtbaar is dat ik nu dubbele cc,s heb,het had groter kunnne uitpakken,als me lichaam dat toeliet,niet dus nu in dit geval.

verders ben ik stik tevreden over de nu voor de spier plaatsing,had ik eerder moeten doen de eerste keer,en zoiezo heb ik nooit geen dag spijt gehad van me bv :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden

ik ben nu 3 weken en 1 dag po en ik moet je zeggen het kan niet beter

ik vind ze nu al super mooi ze worden alleen steeds beetje groter wat ik aan de ene kan wel jammer vind maar aan de andere kant ook wel mooi ik vind ze zekers niet te klein en ook niet te groot past gewoon super mijn lichaam al zeg ik het zelf

en met de kliniek zou ik ook niks anders kiezen einegen ben ik dus echt heel te vrede over hoe het is geworden

ik zou alleen wel willen dat ze gewoon op 75 D blijven dat vind ik het mooist

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had achteraf liever meteen een ronde implantaat genomen ipv de anatomische nu.

Ik had al een hangende borst en de 410 maakte daar eigenlijk alleen nog maar meer het glijbaan effect mee.

Ook had ik liever een klniek dichter bij huis gekozen.

Nu moest ik steeds bijna 3 uur rijden om vervolgens na 5 min. weer buiten te staan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze nu bijna 6 weken en ben er suuper blij mee, achter de spier 325CC iets groter mocht wel maar dit ging niet meer mooi zijn volgens de pc en achter de spier is super resultaat bij me ! snel herstel ook:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben super tevreden had het ook eerder willen doen alleen dat liet de portomonee niet toe helaas!

En als ik ooit voor een wissel ga wil ik ze iets groter..! maar nu was dat gewoon niet mogelijk ben klein en tenger en had maar een aa! Verder ben ik super blij dat ik het gedaan heb!! en ben blij met me cup c/d dus mag nog zeker nie klagen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nu 6 weken PO en ben er heel blij mee! :1bouncingboobs:

Als ik nu kijk had ik het wel 10 jaar eerder mogen doen,het is toch best een

hele stap en de voorbereiding die er voor af gaat,en dan uiteindelijk er voor gaan!

Ik was best aan het bakkesen over mijn cc's die ik klein vond uitvallen,maar nu

mag ik best wel tevreden zijn met me mooie boobs,maar dat neemt niet weg dat ik het

wel nog open laat voor een eventuele 2de bv eind dit jaar.

Ik weet niet of het nu voor mij opschiet om 450cc of 500cc te plaatsen,zoveel zou het

denk ik nu ook niet uitmaken,mis wel vulling boven maar met een goede bh komt dat wel goed.

maar ik zie wel later bij de eindcontrole......

Verder zou ik het zo weer doen, zo weinig pijn en last gehad,en doe alles weer! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erg blij met de plaatsing achter de spier. Ik ben nog weer 4 kilo afgevallen na de operatie en denk dat ze anders als 2 ballen erop hadden gelegen. Nu zitten ze nog netjes onder de spier haha.

Ik heb 360 cc maar het had van mij groter gemogen. Ik wou dolgraag een grote C, dat klonk voor mij met mijn A/B cupje toch al behoorlijk veel. Nu heb ik een D cup maar vind de cupmaat helemaal niet te groot, het had best wel 450 cc mogen zijn denk ik hahaha.

Dus achteraf reuze tevreden en ik vind het erg mooi geworden, maar het had van mij nog groter gemogen. Iedereen om mij heen zegt 'neeee niet groter, dit staat mooi, dit is al een verschil' maar ik was er zo snel aan gewend, dat ik nu bijna geen verschil zie met hoe het was, erg he.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag 2 weken PO, en het slinken is begonnen volgens mij.... :angry:

Maar goed er kan nog van alles veranderen, dus proberen maar geduld te hebben.

Maar zoals ik het nu bekijk, had ik idd ook groter kunnen nemen.

Het is misschien ook gewenning en het is ook nog te kort om er iets van te zeggen, wie weet hoe ze nog veranderen. :1bouncingboobs:

Nog even 4 weekjes geduld dus :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een geweldige topic dit Evelin!

Goed bedachtbiggrin.gif

Ik ben ook zeer tevreden over mijn bv, aantal cc's (360) prothesen (anatomische) de plaatsing(achter de spier) en de napijn (zo goed als geen...meer laast van rug en nek spieren (waren zo stijf van het rug slapen)) !

En vooral het meeste over de chirurg zelf!!!127.gif + zijn team! Had geen andere kunnen wensen. Echt toppie35.gif Zijn werkwijze, vriendelijkheid,het uitleg en behulpzaamheid, alles is super naar mijn wens33.gif .

Ben ook heel erg dankbaar aan uitvinders van deze en andere .nl forum! Dankzij hun heb ik mijn keuze in de chirurg kunnen maken en daar begint het natuurlijk mee!36.gif Enzeker niet te vergeten alle meiden hier,waar ik zo veel steun van had gehad en hun foto's mocht bewonderen om juiste keuze met het aantal cc's te maken (vooral Excella en Poppy!!!happy.gif ) Want had eerst iets minder cc's met mijn pc afgesproken haha4.gif

Ben ook in een paar maanden voor en na mijn bv wat aangekomen, waaroor het in eerste instantie wat kleiner leek,maar nu ik er weer een paar kilo's lichter ben,staat het me ook veel mooier (vind ik het wel dan3.gif )

Enige wat het is...

Dat had ik veel eerder moeten doen!!! Maar financeel gezien waren altijd de andere zaken op dit momeent veel belangerijker (en het gaat helaas niet altijd alles en tegelijksad.gif )

Liefs.Romashka6.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal

ten eerste wil ik zeggen dat ik het al eerder had moeten doen maar het nooit durfde nu ook niet maar het was nu of nooit en het viel allemaal reuze mee

ten tweede ik had ze wel iets groter gewilt nou bedoel eigenlijk iets voller

ten derde BEN ER HEEEEEEEEEEEEEEL BLIJ MEE

ik heb 310 op de spier gehad bij dr de boer van mediconsult

gr vol nuhiihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe (19 dagen PO) ben ik hartstikke tevreden! Qua cc vond ik het eerst te groot, maar ze zijn al een stuk geslonken of ik ben er gewoon snel gewend aan geraakt want ik vind ze nu precies goed! :57:

Ook over dr Koopmann en de Bergman kliniek in Den Haag heb ik helemaal niks op of aan te merken, echt super! De plaatsing (dual plane) daar sta ik ook nogsteeds achter en ik denk dat dat voor mij het beste resultaat oplevert. Ik ben wel een beetje bang dat dat stijve gevoel en bepaalde ongemakjes blijven, maar dat zit puur tussen m'n oren want ik weet wel dat we daar geduld voor moeten hebben en dat alles goedkomt :66:

Lang verhaal kort: ik wilde dit al 6 jaar en heb er geen moment spijt van gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 13 dagen PO, en tot nu toe ben erg tevreden. ik moet ze niet groter hebben, in het begin vond ik ze te groot, maar nu vind ik de cc ideal! Ze passen mooi bij mij. Achter de spier, was het beste voor mij, en de plaat (GENK) ja, het is ver maar ik mag niet klagen.

OVer de site: ben erg, erg, blij dat we ergens kunnen praten met lootgenoten! nu begrijp hoeveel steun hebben mensen met bepaalde ziekte en zo. Het is de eerste keer dat ik zo veel vraag en praat in een forum. Het belangrijste: ik voel me goed in het forum en voel ook respect van jullie tegen over de andere vrouwen. Dat is fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey allemaal, Ik ben pas in september aan de beurt, maar wat je zegt; echt een super idee om deze topic te starten! Ik ben ook als velen erg blij met dit forum en heb nooit eerder zó veel op een internet site gezeten als op deze!

Fijn dat we toch allemaal zo'n beetje dezelfde twijfels/vragen hebben en dezelfde (maffe :blush: ) bezigheden als het 3 x per dag vullen van zakjes met rijst en water.. :152:

Ik twijfel de ene dag of ik ze niet te groot ga vinden en de andere dag of ik ze niet juist groter wil.. :124:

..maar ik denk dat ik deze grootte die ik nu ga krijgen wel goed vind..

..geduld :rolleyes: ..zucht..

groetjes nienke :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik iets mocht veranderen, zou ik iets meer cc in mijn rechterborst gewild hebben. Ik wist van de voren dat er al een verschil in de grootte zat, maar dit is nu natuurlijk iets uitvergroot. Mijn linkerborst vind ik nu precies goed qua maat, maar de rechts is dus wat net minder groot.

Maar goed, ze lijken nu nog wel steeds op mijn oude boobies, dus dat is dan wel weer fijn... :141:

Voor de rest zou ik alles hetzelfde doen, alhoewel ik mezelf ook weleens afvraag hoe ronde prothesen eruit zouden zien, maar dat is meer nieuwsgierigheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik iets mocht veranderen, zou ik iets meer cc in mijn rechterborst gewild hebben. Ik wist van de voren dat er al een verschil in de grootte zat, maar dit is nu natuurlijk iets uitvergroot. Mijn rechterborst vind ik nu precies goed qua maat, maar de linker is dus wat net minder groot.

Maar goed, ze lijken nu nog wel steeds op mijn oude boobies, dus dat is dan wel weer fijn... :141:

Voor de rest zou ik alles hetzelfde doen, alhoewel ik mezelf ook weleens afvraag hoe ronde prothesen eruit zouden zien, maar dat is meer nieuwsgierigheid.

Dat heb ik dus ook mijn linker is net iets kleiner dan mijn rechtse! en ze staan wat verder uit elkaar maar dat wist ik van te voren al dat dat zou gebeuren..!

Verder ben ik erg blij..eindelijk boobies hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat ik (tot nu toe dan, want ik ben pas kort p.o...dus kan nog veranderen!) anders zou willen hebben gedaan, is het eerder doen. Ik ben er nu namelijk al superblij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben heel blij met mijn boobs! Zeker over de vorm. Ik zit qua bh-maat op 70d/70e, maar toch had ik graag wel wat meer cc gewild. Heb er nu 280 cc in... Voordeel is nu wel dat het er heel natuurlijk uitziet. Ik denk dat het er niet mooier op wordt als er meer cc ingaat en dan toch een plaatsing op de spier. Ben bang dat je dan echt randen gaat zien en dan zouden ze dus dual-plane of onder de spier geplaatst moeten worden en dat is juist iets dat ik niet wil! Ben superblij met de plaatsing op de spier. Ze bewegen erg natuurlijk.

Ben minder blij met het feit dat mijn tepels op ongelijke hoogte zitten en dat de ene borst groter is dan de ander...maar dit was voor de bv ook zo. Dus ja, daar kon de pc erg weinig aan doen.

Maar al met al superblij. Had het graag eerder willen doen, maar eerder ging niet, omdat ik eerst kids wilde en daarna pas mijn bv. Heb gewacht tot mijn jongste dochter 7 maanden oud was. Goede keus denk ik. Heb gelukkig ook een superherstel gehad, dus in combinatie met de kinderen was het goed te doen.

Een kennis van mij heeft eerst een bv gedaan en toen twee kinderen gekregen en ze kan binnenkort voor een nieuwe operatie gaan, omdat de boel is uitgezakt. Dus ben echt blij dat ik het andersom gedaan heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sienna hoe deed jij dat met de kleine uit bed tillen enzo?

Mijn kleine is nu 1.5 dus wel wat zwaarder (13 kilo!) , maar zie er juist wel tegen op hoe ik dat moet doen met 3 kids.

En inderdaad is het beter eerst kids en dan een bv, ja of je moet geld zat hebben :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn zoon is net 21 maanden en weegt 18 kilo (grote jongen :141: )

hij doet het super, ik vertel dat mama au heeft en dat hij voorzichtig moet doen, hij springt niet meer op me en rent niet meer tegen me aan enzo. soms wilt hij dat ik hem oppak maar dan zeg ik weer mama au en dan geeft hij mij zn handje :33:

ook heb ik de pleisters laten zien en hij zei gelijk ohh mama au?! ben heel blij dat het zo makkelijk gaat en dat hij het zo goed begrijpt, ook de auto gaat hij zelf in en zelf in zn stoel zitten enz, perfect allemaal dus

ah en het bedje, mijn zoon heb ik al een peuterbed gegeven omdat ik het zat was dat hij elke nacht wakker werd dus nu kan hij zelf zn bed uit en hoef ik hem niet steeds te tillen

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.