Ga naar inhoud

Achteraf: Zouden jullie een andere keuze gemaakt hebben?


Aanbevolen berichten

Gast Phantasia

Ik had achteraf gezien misschien toch meer cc's gewild. :blush: Ik was zo bang dat ze te groot zouden worden, dat ik de pc extra op het hart heb gedrukt dat ze echt niet groter mochten worden dan een volle C. Nu heb ik dat en hadden ze eigenlijk wel wat groter gemogen. <_<:rolleyes: Maar goed, ze stonden zo strak in het begin, dat er ook niet meer dan 270cc in had gekund denk ik. Misschien over een aantal jaren toch maar een prothesewissel? :106:

En ook ik had het al veel eerder willen doen, maar dat kon simpelweg financieel niet door mijn studieschulden. :(

Ik ben wel heel blij met m'n boobies hoor, begrijp me niet verkeerd. Het is nog altijd 10 keer beter dan wat het was! :D:123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Helleu:)

Ik ben dik tevreden met mijn keuze. Het hele traject is bij mij erg soepeltjes verlopen. Ik ben nu ook blij met mijn 300 cc keuze eerlijk gezegd. Eerst dacht ik dat ik wel meer wilde. Maar het is mij mij al best groot uitgepakt.. Ik weet niet hoe het eruit had gezien als ik voor 400 of 450 had gekozen, ik denk dan dat ik meer borst dan bovenlichaam had gehad! :1big_boobs:

Ik weet wel dat ik toch best kinderen wil (wanneer geen idee...) en dat ik daarna wel voor een wissel ga. En dan ga ik sowieso iets groter. Maar dan hebben we het echt over tien jaar ofzo. Het ziet er bij mij gewoon heel erg natuurlijk uit. En dat was absoluut wat ik wilde!

Dus.. Ik ben helemaal happy :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achteraf had ik ze veel groter willen hebben. Ik had nog gepast met pas protheses en ik zei dat het goed was mijn vriend zei toen nog pak groter ik nee gek dan worden ze te groot.Hij heeft gelijk gehad had het dus beter wel gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.