Ga naar inhoud

sofietjehof : 4 februari 2016 : Dr. Smits : Boerhaave Medisch Centrum Amsterdam


Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei sofietjehof:

En ik maar zoeken waar jullie zo'n lol om hebben...maar...heb het gevonden!! Last van autocorrect of gewoon te snelle vingers??:125:

snelle vingers denk ik :P ben wel rap op een ipad, maar soms ff te rap met spruglijn als resultaat! :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei hearts:

Hallo ik laat mij begin februari ook opereren door F. Smits bij Boerhaave. Heel spannend allemaal. Twijfel alleen nog ontzettend aan de maat. Hele internet aan het afstruinen naar voor en na foto's. Heb jij recencies kunnen vinden over deze arts?

Hoi hearts.

Spannend is het zeker. Hoeveel februari ben jij aan de beurt? Heb jij ook bij andere pc's consult gehad?

Vond dr. Smits erg aardig. Duidelijk ook. Ben twee keer op gesprek geweest. Ook twee keer gepast. Nu wel zeker van mijn besluit. Heb een aantal recensies gevonden. Allemaal positief...dus moeten wij er maar vertrouwen in hebben

Waarover twijfel jij? Waar wil je naartoe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei sofietjehof:

Hoi hearts.

Spannend is het zeker. Hoeveel februari ben jij aan de beurt? Heb jij ook bij andere pc's consult gehad?

Vond dr. Smits erg aardig. Duidelijk ook. Ben twee keer op gesprek geweest. Ook twee keer gepast. Nu wel zeker van mijn besluit. Heb een aantal recensies gevonden. Allemaal positief...dus moeten wij er maar vertrouwen in hebben

Waarover twijfel jij? Waar wil je naartoe?

Hoiii!! Ik ben 9 februari aan de beurt. Ben bij ook bij de Bergmann kliniek geweest en heb een 3d consult gedaan. Nu twijfel ik heel erg tussen de 235cc en de 270cc. Ik wil zelf redelijk klein en ben niet helemaal plat. Ik heb 235 gekozen, maar wil niet dat ik over een jaar denk van had ik toch maar 270 genomen. Soms zie ik voor en na foto's van 350 cc en dan vind ik dat ook nog wel meevallen.

 

Waar heb jij de recenties gelezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum en wat goed dat je zoveel bent afgevallen! Wat is het toch jammer dat als we afvallen onze biobies het gelijk moeten ontgelden :(, maar gelukkig is hier tegenwoordig wat aan toen he hihi

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje:D. Ik ben echt ontzettend blij. En het gaat nu ineens heel snel. Ben zo benieuwd naar het resultaat.

De wetenschap dat borsten mee afvallen heeft mij heel lang tegengehouden, helaas. Maar drie jaar geleden kon ik die schakelaar omzetten. Gelukkig. En nu ga ik bijna de puntjes op mijn nieuwe i zetten...:136:

Jij bent sinds september trotse eigenaar? Zou je het weer doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb hier veel gelezen in operatieverslagen. Dus hier mijn ervaring.

Vanmorgen om 11.15 uur moest ik mij melden bij Boerhaave MC in Amsterdam. Natuurlijk file op de heenweg. Maar op tijd binnen. Even wat papierwerk doen en snel opgehaald door een aardige verpleegkundige. Omkleden. Sokken en broekje mochten gelukkig aanblijven. Anesthesist kwam om even een babbeltje te maken. Ook al een alleraardigste man. Dr. Smits kwam mij vrij direct daarna heerlijk versieren met mooie strepen en stipjes;). 5 minutjes later kwam weer een zuster met een warm deken om om mij heen te slaan. Ik mocht mee naar de operatiekamer. Rillen van de spanning. Dus mocht ik vast iets"lekkers" van de anesthesist. Beter dan een wijntje:D. Toen nog wel mijn pc binnen gezien en even gesproken. Meer weetik niet meer. Werd wakker en natuurlijk meteen gekeken...en ja hoor...daar zaten twee borsten. Tranen van blijdschap en opluchting. Hup bh aangemeten en terug naar de zaal. Crackertje, thee, plassen. En toen mocht ik mijn man bellen. 15.50 uur mochten wij weg..en natuurlijk weer file.

Ik ben inmiddels weer thuis. Net stiekem gegluurd naar het resultaat. Ben heeeeel blij.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei best_boobie:

Ziet er al goed uit meid!! Gefeliciteerd!!

Ik zal dit topic even in je operatieverslagtopic plaatsen, want die had je al :)
Dan staat tenminste alles bij elkaar en hoef jij (en wij ;) ) niet twee topics bij te houden!

Een goed herstel!

xx BB

Dankjewel, best_boobie...:). Beetje warrig vandaag.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Tinka:

Heeyy @sofietjehof,

proficiat met je boobs!! 

Leuk operatieverslag, hoeveel cc heb je gekregen? En welke protheses? Voor of achter de spier of dp ? 

Succes met herstellen xx 

Dankje, Tinka. 

Heb beide kanten mentor medium height, cohesive lll, moderate plus profile, 420cc achter de spier gekregen. Kwam van een lege d cup.

Groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Miss_J:

Proficiat meid!

Hoe ervaar je de pijn?

Liefs J

Dankje. Jij natuurlijk ook gefeliciteerd. Ziet er goed uit.

Pijn?...pfff...had ik mij een beetje op verkeken denk ik. Vannacht was echt bagger. Maar komt wel weer goed. Hoe is het bij jou? Las iets over ontploffen:o:o:o:o

Beterschap en liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei sofietjehof:

Dankje. Jij natuurlijk ook gefeliciteerd. Ziet er goed uit.

Pijn?...pfff...had ik mij een beetje op verkeken denk ik. Vannacht was echt bagger. Maar komt wel weer goed. Hoe is het bij jou? Las iets over ontploffen:o:o:o:o

Beterschap en liefs.

Dank je x

Ik dacht ook dat het minder pijn zou doen.

Maar komt inderdaad goed. We moeten gewoon doorbijten...

Het voelde deze nacht alsof mn boobs gingen ontploffen. Maar is nu gelukkig wel al beter.

Liefs J. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.