Ga naar inhoud

sofietjehof : 4 februari 2016 : Dr. Smits : Boerhaave Medisch Centrum Amsterdam


Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...
Op Saturday, January 16, 2016om22:05 zei best_boobie:

Hey, spannend!!
Bij welke pc ga je? Passen we dat ook nog even in je titel aan, dan is ie helemaal compleet :)
Veel plezier met aftellen!

xx BB

Hallo.

Zie nu pas de berichten hier. Moet nog een beetje wennen.

Dr. Smits gaat mij opereren.

Dankjewel, Sofietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben morgen 2 weken po. 6 januari geopereerd. Bij dr verdonck welness kliniek in genk. Fijn ervaren daar. Donderdag mn hechtingen eruit. Gewoon zorgen voor wat hulp en je laten verwennen en je aan de regeltjes houden komt het allemaal goed :D Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei DreamLou:

Nog even ruim twee weekjes, schiet al op he! Alles al in huis gehaald wat je wilde? :D

Ben jij ook al op van de zenuwen?? Ben in mijn dromen zeker al 20 keer geopereerd:blush:...vind het zo reuzespannend. Verlang hier al zo lang naar en nu inderdaad nog maar 16 nachtjes slapen. Ik lijk wel een kind rond Sinterklaas;)

Wat heb jij zoal in huis gehaald??

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei sofietjehof:

Wanneer ben jij aan de beurt geweest? Veel pijn gehad? Waar ben jij geweest.

Ik ben 3 jaar, 7 maanden, 1 week en 1 dag geleden (zegt mijn ticker onder mijn bericht ;) ) geopereerd :) Bij dr. Demeyere in Gent.. 
Pijn? Kan ik me niet meer herinneren. Vergeet je allemaal als je ziet wat je ervoor terug krijgt hihi :P


xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei sofietjehof:

Ben jij ook al op van de zenuwen?? Ben in mijn dromen zeker al 20 keer geopereerd:blush:...vind het zo reuzespannend. Verlang hier al zo lang naar en nu inderdaad nog maar 16 nachtjes slapen. Ik lijk wel een kind rond Sinterklaas;)

Wat heb jij zoal in huis gehaald??

Ik heb 2 keer gedroomd hahaha vooral in het begij toen ik net een consult had gepland enzo :D nog niet echt zenuwen, wel spannend en happy als ik er aan denk. Die zenuwen komen 2 dagen van te voren, dna zal ik wel misselijk worden haha.

ik heb paracetamol, vitamine c ( slik ik nu al twee weken extra, je weet maar nooit waar het goedvoor is haha), nekkusentje voor tijdens het rechtop slapen :D neem ooo lekker warme sokken mee naar t ziekenhuis ( moet een uur terugrijden daarna), heb ook t voedingskusen van mn zus geleend, komt misschin ook wel van pas :) sportbh's staan in bestelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei DreamLou:

Ik heb 2 keer gedroomd hahaha vooral in het begij toen ik net een consult had gepland enzo :D nog niet echt zenuwen, wel spannend en happy als ik er aan denk. Die zenuwen komen 2 dagen van te voren, dna zal ik wel misselijk worden haha.

ik heb paracetamol, vitamine c ( slik ik nu al twee weken extra, je weet maar nooit waar het goedvoor is haha), nekkusentje voor tijdens het rechtop slapen :D neem ooo lekker warme sokken mee naar t ziekenhuis ( moet een uur terugrijden daarna), heb ook t voedingskusen van mn zus geleend, komt misschin ook wel van pas :) sportbh's staan in bestelling.

Ohh...ja, de warme sokken vind ik hier meer op de site. Ik heb ook maar eeen paar van die onwijs sexy gevalletjes gehaald. Heb inderdaad 2 sport bh' s uitgekozen. Ga ze bestellen als ik ongeveer weet wat de kliniek mij gaat aanmeten. Mijn man wilde zelfs een verstelbaar matras/lattebodem kopen voor mij. Maar ik denk dat ik met een extra dik kussen in mijn rug al een eind kom...ben normaal een buikslaper dus dat wordt wel wennen.

En dan inderdaad maar afwachten en ondergaan. Ben zo benieuwd!!

Wel balen dat je dan nog een uur in de auto moet. Hopen dat er niet teveel bobbels op de weg zijn...auuww...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei sofietjehof:

Ohh...ja, de warme sokken vind ik hier meer op de site. Ik heb ook maar eeen paar van die onwijs sexy gevalletjes gehaald. Heb inderdaad 2 sport bh' s uitgekozen. Ga ze bestellen als ik ongeveer weet wat de kliniek mij gaat aanmeten. Mijn man wilde zelfs een verstelbaar matras/lattebodem kopen voor mij. Maar ik denk dat ik met een extra dik kussen in mijn rug al een eind kom...ben normaal een buikslaper dus dat wordt wel wennen.

En dan inderdaad maar afwachten en ondergaan. Ben zo benieuwd!!

Wel balen dat je dan nog een uur in de auto moet. Hopen dat er niet teveel bobbels op de weg zijn...auuww...

ja lekker veel kussen vezamelen, anders kom je niet meer omhoog volgens mij! Ik ga de eerste nachten maar op de bank denk ik, wat makklijken om rechtop te slapen en er vanaf te komen. Dan hou ik mijn vriend tenminste ook niet wakker :P ik ben ook een buikslaper, ik houd mijn hart vast straks als ik op mn rug moet haha. Laatst ging t alvast proberen om op mn rug te slapen, na een uur viel ik in slaap maar werd na 1,5 uur wakker met enore nek en spruglijn hahaha

Woon jij vlakbij de kliniek? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei DreamLou:

Ik heb 2 keer gedroomd hahaha vooral in het begij toen ik net een consult had gepland enzo :D nog niet echt zenuwen, wel spannend en happy als ik er aan denk. Die zenuwen komen 2 dagen van te voren, dna zal ik wel misselijk worden haha.

ik heb paracetamol, vitamine c ( slik ik nu al twee weken extra, je weet maar nooit waar het goedvoor is haha), nekkusentje voor tijdens het rechtop slapen :D neem ooo lekker warme sokken mee naar t ziekenhuis ( moet een uur terugrijden daarna), heb ook t voedingskusen van mn zus geleend, komt misschin ook wel van pas :) sportbh's 

30 minuten geleden zei DreamLou:

ja lekker veel kussen vezamelen, anders kom je niet meer omhoog volgens mij! Ik ga de eerste nachten maar op de bank denk ik, wat makklijken om rechtop te slapen en er vanaf te komen. Dan hou ik mijn vriend tenminste ook niet wakker :P ik ben ook een buikslaper, ik houd mijn hart vast straks als ik op mn rug moet haha. Laatst ging t alvast proberen om op mn rug te slapen, na een uur viel ik in slaap maar werd na 1,5 uur wakker met enore nek en spruglijn hahaha

Woon jij vlakbij de kliniek? 

Inderdaad...veel kussens. Ach...allemaal voor het goede doel:lol:. Als wij dadelijk ook een maand verder zijn lachen wij hier om...hoop ik.

Ik woon een kwartiertje rijden an de kliniek. Dus dat valt mee. Ben benieuwd hoe laat ik mag komen. Hoop als eerste:P. Dan is het maar gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei sofietjehof:

 

Ohja, volgens mij heb ik dat eerder al gelezen hier ergens haha. Wel leuk dat we beiden 4 feb geopereerd worden, kunnen we elkaar beetje steunen als we  er midden in de nacht doorheen zitten met de pijn en niet kunnen slapen :45: 

Ja ik wil ook al eerste maar dat zal wel niet, hoef mij dus pas om 9 uur te melden. Dus dat betekent honger lijden haha. En keer eerder dat ik geopereerd werd zou ik om 12 uur geooereerd worden maar dat werd om 5 uur, toen werd ik helemaal flauw van de homger haha. Nouja we gaan het zien, is voor het goeie doel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei DreamLou:

Ik heb 2 keer gedroomd hahaha vooral in het begij toen ik net een consult had gepland enzo :D nog niet echt zenuwen, wel spannend en happy als ik er aan denk. Die zenuwen komen 2 dagen van te voren, dna zal ik wel misselijk worden haha.

ik heb paracetamol, vitamine c ( slik ik nu al twee weken extra, je weet maar nooit waar het goedvoor is haha), nekkusentje voor tijdens het rechtop slapen :D neem ooo lekker warme sokken mee naar t ziekenhuis ( moet een uur terugrijden daarna), heb ook t voedingskusen van mn zus geleend, komt misschin ook wel van pas :) sportbh's 

1 uur geleden zei DreamLou:

ja lekker veel kussen vezamelen, anders kom je niet meer omhoog volgens mij! Ik ga de eerste nachten maar op de bank denk ik, wat makklijken om rechtop te slapen en er vanaf te komen. Dan hou ik mijn vriend tenminste ook niet wakker :P ik ben ook een buikslaper, ik houd mijn hart vast straks als ik op mn rug moet haha. Laatst ging t alvast proberen om op mn rug te slapen, na een uur viel ik in slaap maar werd na 1,5 uur wakker met enore nek en spruglijn hahaha

Woon jij vlakbij de kliniek? 

Inderdaad...veel kussens. Ach...allemaal voor het goede doel:lol:. Als wij dadelijk ook een maand verder zijn lachen wij hier om...hoop ik.

Ik woon een kwartiertje rijden an de kliniek. Dus dat valt mee. Ben benieuwd hoe laat ik mag komen. Hoop als eerste:P. Dan is het maar gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gelukkig is hij vrij, volgens mij moet ie maandag weer aan het werkt maasr dan is mijn moeder er ook gelukkig om me eventueel te helpen. En bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.