Ga naar inhoud

high profile/low profile


Aanbevolen berichten

Ik snap dat low profile breder en platter is en high profile smaller en puntiger.

Maar wie heeft er typische fotos van een high en low profile borst?

Dat je zeg maar heel duidelijk het verschil kan zien.

Mij spreekt high profile aan omdat ik het gevoel heb dat low profile platte pannenkoeken worden?

En high profile juist mooi rond.

Maar mijn pc heeft juist low geadviseerd..

Waarom krijgt de 1 high en de ander low?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eigenlijk normaal gebouwd, vind ik zelf. Niet breed, maar ook niet mega-small. Ik heb high profile gekregen. De vorigen waren ronde protheses op de spier. Foto's staan in de galerij.

Het zal idd te maken hebben met je borstkas en bouw. Ik denk dat je hierin moet vertrouwen op de arts. Hij heeft 't vaker onder handen gehad, zeg maar. :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan de hand van foto,s word je nog niet wijzer,want het ligt mede ook aan je eigen bouw hoe zo een prothese uitpakt :rolleyes:

je arts kan heel goed inschatten wat bij jou mooiste zijn zijn.

B-cupje heeft dual plane en low profile,staat echt heel mooi,en je kan haar foto,s zien als je even een pb doet naar haar :6:

low zit meer in de breedte,en high zit meer in de hoogte en komt meer naar buiten toe zeg maar,lesilla gaf ook goede link

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor advies:)

ik had net toevallig b cupje 'gesproken'

Mijn droomborsten zijn zoals debra (album boobilicious) en missheidie.

Ik snap dat ik littekens krijg en het vast niet helemaal zo wordt, maar kan het die richting wel inkomen denk je?

Met een 310/345 cc dual plane?

  • Downvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja Debra heeft zeker mooie borsten,tekende ik ook voor bij me eerste bv,maar goed,iedereen is anders,en pakt het anders uit.

soms jammer,omdat je dat dan graag wilt,soms beter,want als we allemala dezelfde borsten hadden :rolleyes:

jij gaat met over de 300cc een mooie cup overhouden ja vermoed ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Mijn borsten stonden heel ver uit elkaar, echt met een 'gat' ertussen.

Om toch een mooi decolleté te krijgen heeft de arts een low profiel gepakt, deze zijn breder waardoor ze elkaar in het midden meer raakten, zodat ik toch een mooi decolleté krijg. Dit was voor mij een heel groot voordeel aan een low profiel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ze zeggen dat als je borsten ver uit elkaar staan dit ook blijft na een bv,mooi niet,ik had met dual plane dat probleem dus nog wel,ver uit elkaar,nu heb ik voor de spier,en grotere bredere prothesen,en ik heb gene ver uit elkaar staande boobs meer,dus low of high,je borsten kunnne zoiezo naar elkaar gemaakt worden,ligt gewoon aan je bouw welke prothese er voor gebruikt word,en een goede knudige arts,luistert naar je wens en past de prothese eraan aan :35::36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ze zeggen dat als je borsten ver uit elkaar staan dit ook blijft na een bv,mooi niet,ik had met dual plane dat probleem dus nog wel,ver uit elkaar,nu heb ik voor de spier,en grotere bredere prothesen,en ik heb gene ver uit elkaar staande boobs meer,dus low of high,je borsten kunnne zoiezo naar elkaar gemaakt worden,ligt gewoon aan je bouw welke prothese er voor gebruikt word,en een goede knudige arts,luistert naar je wens en past de prothese eraan aan :35::36:

Maar ik had hangborsten dus voor de spier was geen optie ;)

Als je een mooi decolleté wil (met name bij achter de spier/dual plane) lijkt low profiel me de beste oplossing.

Moontje zou ik jouw ww eens mogen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar grotere hangborsten achter de spier is ook zeker niet altijd een goed oplossing hoor.

Vragen naar double bubble is dat.

Je spier houd immers je prothese vast maar in der loop der tijjd gaat je eigen borst er dan toch over heen hangen, met als resultaat 4 borsten :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar grotere hangborsten achter de spier is ook zeker niet altijd een goed oplossing hoor.

Vragen naar double bubble is dat.

Je spier houd immers je prothese vast maar in der loop der tijjd gaat je eigen borst er dan toch over heen hangen, met als resultaat 4 borsten :blush:

Ik had het voor elkaar gekregen om kleine hangborsten te hebben :82:

dus het ging ook niet voor de spier...

Maar ik heb het even opgezocht, dat double bubble is idd niet zo'n gezellig gezicht ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm interessant voor mij om te lezen..

Ik wil rond voor de spier..

Kan dat niet, dan zal het dus denk ik een low profile dual plane worden??

NU nog hoeveel cc.. Wil op een flinke C uit komen.

Denk dat 300cc op zn minst dan noodzakelijk is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.mentorcor..._prod_round.htm

Bij mentor krijg je goede uitleg

Zooooooooo dat ik dit niet eerder gevonden heb!

Wat een uitvinding136.gif Dankjewel!!54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goldengirl,

Vaak als je slank ben 65/70 omvang krijg je high profile of als je heel veel bolling aan de bovenkant wilt ook.

Moderate profile is t natuurlijkst zeg maar.

Laten we zeggen dat 150cc 1 cupmaat is en met dual plane je zo een 50cc verliest..

Zou je met 300cc dus een eind komen ;)

Maar goed het verschilt ook weer per persoon hoor, dat kan je pc t beste zien allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh , ok..

Ik begrijp die website van mentor niet :blush: dus vandaar mijn vraag :11:

Dus je hebt rond of anatomisch en dan OOK nog een bepaald profiel?

Ik wil inderdaad gewoon een natuurlijk effect wat ik zelf met een push up mooi bol kan maken.

(Gods, ik ben toch zo zenuwachtig voor mijn consult vrijdag!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je heb rond en druppelvormig.

en dan heb je ook nog verschillende profielen

low= plat en komt niet ver naar voren (zeg maar pannenkoeken ;))

moderate= gemiddeld

en high= zijn smaller en meer projetie naar voren

En dan zelfs nog extra high.

De bovenste zijn dus breder en platter en hoe meer je t lijstje af gaat smaller en puntiger zeg maar ;)

Anatomisch worden ronde vanzelf bij dual plane en achter spier omdat die ze plat druk aan de bovenkant.

Ik zou in jou geval ronde doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anatomische kunnen inderdaad draaien, ik heb ook 1 draaiende prothese..

Anatomische zou ik zelf alleen doen bij mensen die helemaal plat zijn en een kleine natuurlijke vergroting willen.

Mensen met borstkanker geeft het bijvoorbeeld mooi resultaat.

En het was een jaar of was ook geleden helemaal hip, maar het zakt al steeds meer af deze hype.

Zeker met jou aparte borsten ;) heb je overal vulling nodig en niet alleen aan de onderkant

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.