Ga naar inhoud

Femke88 : 20 december 2015 : Dr. Hupkens : MFIV : Vlaardingen


Aanbevolen berichten

Ja ik wil natuurlijke borsten maar wel super graag een bolling. Ze hebben goed naar mijn wensen geluisterd en hebben het nog een x uitgelegd dat je met atomisch hp een mooie bolling bovenop krijgt en ook een mooie vorm. Dus ben erg benieuwd. Ik ga voorlopig niet al die verhalen meer lezen op het form anders raak ik weer in de war hihi. Maar ik hou jullie op de hoogte. 8 januari krijg ik mijn nieuwe vriendinnetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Laura: volgens mij kan dat ook gewoon vanaf een telefoon?! Ik ben echt benieuwd naar je foto.

@ Annie1977 Welke maat en type prothese is er tot heden geadviseerd? En wat is je eigen idee hierover?...

Ik heb Diana foto's laten zien op mn consults en toen zei ze: Ooh jij bent echt meer een voorstander van kleine borsten dan van grote!? De foto's die ik liet zien gingen eerder naar een grote B/kleine C dan Grote C/kleine D. Ik wilde er ook voor waken dat ze zouden denken dat ik hier was om grote tieten te krijgen. Liever een maatje te klein, dan te groot.

Ik kan me dus denk ik goed verplaatsen in hoe jij je voelt. Maar maak je geen zorgen. Ik heb ze pas 4 dagen, en serieus: al die meiden die zeggen: ''Het went snel; ik had ze groter gewild' nam ik alles behalve serieus. W

ant ik zou degene zijn die zou hebben: ''Shit man, zijn ze niet te groot!?'' :18: Maar echt niet! Nu ben ik een van hen. haha

Het went inderdaad zooo snel! (de grootte is prima zo, groter hoeft niet) :) Pin je niet vast op aantal cc, want bij sommige eindigt een schepje van 350cc (op een 75A) op een E cup en het zou mij niets verbazen als ik gewoon in een C75 kan straks. Ga er vanuit dat zij precies weten wat jij voor ogen hebt en zorg daar ook voor: foto's meenemen en lekker vaak passen!

@ Bobojansen: Met anatomisch meer decolleté? Dat lijkt me sterk. Vrouwen die een goede/diepe decolleté willen kiezen juist ronde (ultra) HP toch?

Er zijn maar weinig vrouwen die van nature een goede decolleté hebben (die dragen gewoon een goede BH), en ik denk dat je anatomische implantaten met een natuurlijke vorm moet vergelijken.

Maar het allerbelangrijkste: Ben je er nu uitgekomen samen? Zo ja, voel je je prettig bij het besluit? :)

Werd mij ook verteld dat anatomisch juist een mooi decolleté geeft omdat ze vaster van vorm zijn, waardoor de bolling boven blijft zitten (high profile dan)en bij rond juist iets naar beneden zakt. Maar denk ook dat een BH veel goed maakt ;)

Ze kunnen je inderdaad geen nieuwe borsten geven. Ze geven je huidige borst meer volume en vorm dus hier en daar wat corrigeren is mogelijk, maar hoe dan ook zal jouw unieke vorm borst te zien zijn.

Vandaar dat het type prothese ook zo verschillend kan zijn van mens tot mens. Super verwarrend haha. Maar zeker ook iets moois.. blijven we toch uniek! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.