Ga naar inhoud

Naomi : 28 juli 2010 : Dr. Hofman : Zuider Ziekenhuis : Rotterdam


Aanbevolen berichten

Ola,

Ben inmiddels al ongeveer 30 uur gestopt met roken... Ik ben op dit moment wel bewust bekwaam... Kan niet wachten op het moment dat het normaal is niet roken... Ik zit nu lekker aan de baileys zonder een peuk <_< ....

Maar het begint heel erg dichtbij te komen... Heerlijk kan niet wachten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey naomi,

spannend he!!! Is het over 2 dagen eindelijk zo ver!!!!!

Zit trouwens ook nog nippend aan een wijntje hoor, hebben ze in het ziekenhuis niks over gezegd....

ga morgen nog maar wat winkelen ofzo, alleen de nachten vind ik het moeilijkst dan ben ik echt om de haverklap wakker en nerveus. maar aan de andere kant heb ik er ook zo'n zin in!

Hoor morgen hoe laat ik geopereerd wordt, weet jij al hoe laat je er kunt zijn?

dikke kus :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola ola,

het is bijna zover! En al die tijd ben ik niet zenuwachtig geweest en nu!! Ik heb als sinds ik wakker werd een smile op mijn mond! Ik voel het in mijn onderbuik, voel me weer 7 jaar oud!!! hahahahaha. Ik ga morgen op kamp.. Ik moet me om 10:30 melden! Dus ik word rond 13:00 denk ik zo geopereerd... Supeerrr exciting!! Bedankt voor de lieve berichten!! En zodra het kan post ik mijn verslagje!! XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartstikke bedankt allemaal!! En heelll lief!!! Ik heb mezelf vandaag heel goed bezig gehouden... Kom net van de film The Twilight Saga: Eclipse en het was wel oke, maar toch meer een thuisfilmpje.. Mijn schatje, heeft vandaag een stuk of 7 films voor mij gebracht.. Ga zo even mijn mamsie van het werk halen en dan ga ik lekker naar The Karate Kid kijken! Mrg zodra het kan (want lappie gaat mee) post ik een verslag! En als het heel goed gaat ook meteen een paar pictures!! Een hele dikke smak van een dame met nu nog kleine tieten (hahahaha).... XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Naomi,

Ook van mij heeeel veeeel succes gewenst voor morgen! :01: Hopelijk kun je nog een beetje slapen vannacht, profiteer nog van je favoriete slaaphouding in ieder geval! Zie uit naar je verslagje!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola,

Deel 1:

Daar ben ik weer! Ik heb vannacht heel slecht geslapen, in totaal 2 uur of zoiets… Nou om 7 uur opgestaan, de laatste dingen gedaan… Effe gebeld naar een paar mensen… Mijn zus heeft me afgezet bij het ziekenhuis. Ik was 5 minuten later, maar ben heel vriendelijk opgevangen en heb zelfs een privékamer!! Heb natuurlijk meteen de telefoon en tv aangesloten, voor het geval dat ik niet in slaap kan vallen. Er kwam een aardige zuster om het opnamegesprek te voeren en om bloed te prikken. Ik heb daarna lekker de lappie aangesloten en ben nu een filmpie aan het kijken. Ik word om 13:45 geopereerd, dus ben benieuwd!! Ik ben nu nog vrij rustig.

Nou deel 2:

Het is nu 01:08 uur. Vanmiddag dacht ik dus weer lekker een filmpie te kijken, maar ik was te moe dus ben in slaap gevallen. Om 12:45 werd ik gewekt door de zuster dat ik nu al naar boven mocht, dus werd eerder geopereerd. Ik was nog vrij rustig en eigenlijk wel blij... Ik mocht nog even een plasje doen en kreeg een pilletje tegen de zenuwen. Met het bed werd ik naar boven gebracht en kwam aan in de voorbereidingszaal. Daar werd het infuus aangesloten en werd ik aangesloten op het apparaat. Hele aardige mensen daar boven. Dr. Hofman kwam nog even langs en heeft letterlijk 5 streepjes getekend of afgetekend op mijn borstkast.

Na een halfuur naar de operatiezaal gebracht en dat ging eigenlijk heelll snel, weet alleen nog dat ik de narcose idd vond branden maar voordat ik dat kon zeggen was ik al weg. Om ongeveer 15:30 werd ik wakker op de verkoeverzaal?? Daar kwam dr. Hofman ook nog een keer kijken en zei dat hij zich zorgen maakte om mijn linkerborst omdat die gezwollen was. Ik vroeg aan hem hoelang hij bezig was geweest en hij zei dus 90 minuten, waarom zo lang??? Oja en wat erin was gegaan en hij zie 260CC het enige wat ik dacht was oeiii zooo weinig en is het dan wel een C cup geworden??? Hij zei van wel! Dus ik ben benieuwd!

Eenmaal weer op de kamer aangekomen lag er een glas water klaar want ik was totaal niet misselijk!!! Net toen ik een slok wilde nemen gooide de zuster het water weg en zei ze nee, want je krijgt waarschijnelijk een heroperatie! Ik barste in tranen uit en dacht nee dat kan ik niet hebben. Ik meteen mijn moeder en zus gebeld en heb keihard gehuild in hun ooor...

Na 10 min kwam dr. Hofman om zelf nog even te kijken en zei nee is niet nodig ziet er toch netjes uit.. Misschien te maken met de manier waarop ik lag ofzo... Hij was heel vriendelijk en verliet de kamer... Wat een F%CK*NG pijn doet dit zeg!!! Ik ben al de hele tijd aan de pijnstillers. Ik heb zelfs het vermoeden dat ik ze toch onder de spier heb gekrgen, zoveel pijn heb ik!! Ik kan niet eens goed inademen! Nou het is nu 1:23 uur en ik ga weer proberen te slapen, alleen dan valt de pijn mee...

Ik heb trouwens ribbenpijn als een mother!!! Morgenochtend moet ik als het goed is ontslagen worden... Maar zelfs dat weet ik nog niet... Morgen horen jullie het wel... En misschien plaats ik dan foto's aangezien ik te optimistisch was wat de pijn betreft.

Thanx voor de support!! XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Naomi,

goed om wat van je te lezen. Zal wel schrikken geweest zijn, dat ze zei dat je voor een heroperatie moest?Vraag me af waarom ze die twijfel hadden..?

En die pijn...sja meis, ik kan niet anders zeggen dan HEEL VEEL STERKTE!!!

Ik wist ook niet waar ik het zoeken moest.

Ribben, wond, spieren, alles deed zeer.

Je moet er helaas echt even door heen en op dag 4/5 wordt het draaglijker.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goodmorning,

Ze dachten dat ik een bloeding ofzo had... Ik slik volgens mij elk uur een pijnstiller waar ik zo suf van wordt! Super irritant, want dat betekend dat ik de komende dagen alleen aan het slapen ben. Ik voel me zo vreselijk suf!! En 4 a 5 dagen, tja moet er doorheen maar weet idd niet waar ik het zoeken moet. XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Naomi,

Pffoe, dat klinkt best heftig! :147: Hoop dat je pijn spoedig beter is en je naar je vertrouwde omgeving kan teruggaan. In ieder geval GEFELICITEERD!!! :1bouncingboobs: Je hebt ze, nu effe doorbijten! Zou toch nog eens navraag doen of je ze nu voor of achter de spier hebt gekregen, is toch wel fijn voor je om het zeker te weten. Veel sterkte en een voorspoedig herstel gewenst!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Heb net je operatieverslag gelezen... Het gaat goedkomen!! Doorbijten :91: Ik wens je veel sterkte meid! Elke dag zal het wat beter worden hoor!

Bizou bizou :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiske, pfoe gedver wat een naar verhaal zeg!

Nou zoals je weet ben ik gisteren net als jou geopereerd en ze hebben er 325 cc in kunnen proppen. Zo voelt het ook echt

hoor, of er een olifant op mijn borstkas staat... Wat een afschuwelijke pijn he.

Ik blijk pijnstillers gehad te hebben die ik helemaal niet mag en kots steeds de hele boel onder.

Vraag me net als jij af hoe ik de komende dagen door ga komen want ik heb de

pijn ook echt onderschat... Sterkte meis, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.