Ga naar inhoud

Naomi : 28 juli 2010 : Dr. Hofman : Zuider Ziekenhuis : Rotterdam


Aanbevolen berichten

Hey Naomi,

Hoop dat het met de pijn al beter gaat. Jammer dat je een beetje teleurgesteld bent, maar ze moeten zich natuurlijk ook nog gaan vormen. Zou ik je ww mogen?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Naomi,

ik heb ze even bekeken, dank voor je ww.

Het zijn geen meloenen, maar weet ook niet of je dat wilde. Ze zien er wel mooi rond uit. De vorm is dus goed.

Ze komen waarschijnlijk nog wel een beetje naar voren hoor..

Ik begrijp wel wat je bedoelt.

In kleren zie je niet zo veel verschil zeker he?

Same here..terwijl ik aanzienlijk groter ben geworden.

Vaak heb je een plaatje in je hoofd...Wat dan niet overeenkomt met het resultaat.

Sterkte met je herstel..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Naomi,

Bedankt voor je ww!

Ben gelijk gaan kijken naar je foto's, en moet zeggen dat ik ze al heel mooi vind hoor! :123: Denk dat je zeker wel je C-cup hebt bekomen als ik ze zo op 't eerste zicht inschat! Staan je prachtig. Als ze zullen indalen en de zwelling wat weg zal zijn, worden dat echt prachtboobs op trots op te zijn hoor!

De vorm is al heel mooi, hoop dat je er ook blij mee zult zijn, geef het ook nog wat tijd, ze zullen nog veel gaan veranderen de komende weken.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat liefff, krijg gewoon tranen in mijn ogen!!! Echt super lief... Hoop dat ze wel zullen dalen en iets meer gaan hangen waardoor het lijkt dat ik voor het oog grotere tieten heb!! Ik ga morgen weer effe een paar pictures maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Naomi

Net even heel je verhaal gelezen24.gif

Wat een verhaal zeg! Ik kreeg de rillingen tijdens het lezen..

Je moet je echt ellendig gevoeld hebben.. Ik kan me niet eens voorstellen hoe ik me zou voelen als ik jou was..

Wil je heeeeeeeeel veel sterkte toe wensen!!

Als ik zulke verhalen lees.. word ik echt bang.. (19 november is mijn dag) maar toch..

Zou ik je ww mogen?

Ik hoop echt dat je je snel weer beter voelt!

Liefs Rochella..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola,

Nou het is officieel, oude bh's passen nog weliswaar heelll goed gevuld! Maar ze passen... :24:

Maandag ga ik toch even bellen om te vragen wat de mogelijkheden zijn wat betreft een heroperatie. Ik had me zo op lingerie shoppen verheugd! Nou ik kan de push up weg doen want die zijn nu idd te klein, maar de normale no problemo!! En dat is iemand die zoveel pijn heeft gehad (gaat inmiddels stukken beter)...XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

gedver naomi, wat balen dat de maat zo tegenvalt. ik snap ook eerlijk gezegd niet zo goed dat ze er niet meer in hebben gedaan aangezien je dit wel aangaf. bij mij (en ik was echt heeeeel plat) hebben ze er ook 325 in kunnen passen. maar ja, misschien even in gesprek je betaalt er niet voor niks zo'n giga bedrag voor.... wel balen dat je dan misschien weer onder het mes zou moeten want ouch dat gun ik niemand

dikke knuf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje,

Probeer je niet te druk te maken over de maat meid!

Jij haalt C cup echt wel! Ze zitten nog erg hoog waardoor het niet groot lijkt het moet ook nog dalen dan krijg je vanzelf ook meer vulling :116:

Porbeer ook niet elke dag te kijken, je gaat je nu blindstaren maar als je eenmaal een paar dagen niet gekeken hebt geloof me dan zijn ze behoorlijk veranderd.

Ik denk dat je mijn ww al hebt en je kan zien dag 4 staan ze bol en hoog maar nu 2 weken verder zijn ze al gezakt en dus ook groter, en minder strak ^_^

Zou ik mischien ook je ww mogen?

Nou niet teveel sippen hoor meid!

Even paar daagjes wachten en je zult zien het word een mooie C cup hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en meisje, besef ook dat je van een B naar een C wilt is maar 1 cup maat he ;)

Dus je zal echt wel verschil zien hoor maar niet mega ^_^

Maar komt goed meisje!

Jij gaat straks trots zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Naomi..

Ik moet toch constant aan je denken..

En ik vind echt dat je moet doen wat jou gelukkig maakt..

Want als ik dit zo lees ben je helemaal niet tevreden over het resultaat..en mi goedoe het is niet zomaar een ingreep (je had een bepaald doel en dat heb je voor je gevoel nog niet bereikt) Enne voor niets gaat de zon op..

Dit is echt heel pijnlijk.. IK zou in eerste instantie nog even wachten en dan zeker verschillende pc's inschakelen en kijken naar de mogelijkheden..

Dikke knuff53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Naomi,

Je bent 'pas 4 daagjes' po! :rolleyes: Is echt nog veel te vroeg om al te panikeren meid, zoals Marisjuh ook zegt, je hebt zeker die C-cup bekomen hoor! Ze staan nu alleen nog heel strak en gespannen, je huid moet ook nog oprekken en de prothesen moeten nog de tijd krijgen om zich te zetten en in te dalen, het eindresultaat heb je nog lang niet! GEDULD is hier ook weer het toverwoord. :44: Geef het nog enkele weken de tijd en misschien zal het toch nog aan je verwachtingen voldoen straks.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik beloof dat ik geduld zal hebben! Intussen plaats ik wel dagelijks foto's begrijp me niet verkeerd... met de vorm met ik ECHT heel blij! :126:

Ik geloof jullie echt wel dat ik een C cup ga bereiken.. Ik heb namelijk vandaag weer een zestal bhtjes gepast ennnn ze waren al iets te klein of ze zijn nu allemaal pushup bhtjes :101:

Ik ben gewoon te voorbarig!! Het gaat inmiddels ook steeds beter met het genezingsproces! Ik kan nog steeds niet rechtop lopen, maar de pijn is wel echt minder en ik voel m echt als ik moet opstaan of wil gaan liggen..

Bedankt bedankt!!! XXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi naomi, nou gelukkig maar meid... de dames hier op het forum hebben gelukkig al meer ervaring dan wij en gelukkig kunnen wij hier ons verhaal kwijt. Ik ben ook echt heel benieuwd naar wat het gaat worden, we zullen geduld moeten hebben. Lees ook dat je pijn wat minder is, fijn hoor! hier hetzelfde verhaal gaat elke dag een stukkie beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik beloof dat ik geduld zal hebben! Intussen plaats ik wel dagelijks foto's begrijp me niet verkeerd... met de vorm met ik ECHT heel blij! 126.gif

Ik geloof jullie echt wel dat ik een C cup ga bereiken.. Ik heb namelijk vandaag weer een zestal bhtjes gepast ennnn ze waren al iets te klein of ze zijn nu allemaal pushup bhtjes 101.gif

Ik ben gewoon te voorbarig!! Het gaat inmiddels ook steeds beter met het genezingsproces! Ik kan nog steeds niet rechtop lopen, maar de pijn is wel echt minder en ik voel m echt als ik moet opstaan of wil gaan liggen..

Bedankt bedankt!!! XXXXX

Oh gelukkig maar!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola,

Dat is alweer een tijd geleden he!! Nou het herstel verloopt volgens planning! De hechtingen zijn afgelopen donderdag doorgeknipt! En er zitten nog wel pleisters op, die mogen er donderdag af en dan mag ik gaan smeren! Ik heb vandaag even gespiekt en je ziet het litteken bijna niet! En dat voor iemand met een donkere huid!! Ik was echt super blij! Zo met het blote oog zie je helemaal geen litteken, zelfs in de spiegel niet! Donderdag plaats ik effe nieuwe foto's, want dan mogen de pleisters eraf!! Spannend!! Ben zelfs alweer wezen stappen afgelopen vrijdag... XXX Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola,

Dat is alweer een tijd geleden he!! Nou het herstel verloopt volgens planning! De hechtingen zijn afgelopen donderdag doorgeknipt! En er zitten nog wel pleisters op, die mogen er donderdag af en dan mag ik gaan smeren! Ik heb vandaag even gespiekt en je ziet het litteken bijna niet! En dat voor iemand met een donkere huid!! Ik was echt super blij! Zo met het blote oog zie je helemaal geen litteken, zelfs in de spiegel niet! Donderdag plaats ik effe nieuwe foto's, want dan mogen de pleisters eraf!! Spannend!! Ben zelfs alweer wezen stappen afgelopen vrijdag... XXX Naomi

Dat is fijn om te horen!!!!

Gefeliteerd!!!136.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foto's staan erop!!Ik ben er heel blij mee! Maar ze branden wel heel erg... Ik ben vandaag begonnen met het smeren van pcle creme van biodermal.. Deze moet ik twee keer op de dag smeren een week lang daarna begin ik met een soort van een siliconengel... Over een weekje zal ik er weer een paar foto's opzetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Naomi,

Heb ze gezien hoor, ze zijn heel mooi en al flink gezakt hé! Leuk te lezen dat je er zo blij mee bent, je mag er terecht trots op zijn. Je littekentjes zien er ook al heel goed uit!

Tegen het branden helpt het wel om je hele boobs goed gevoed te houden met bodylotion of een huidolie, komt door het oprekken van je huid, die gaat allemaal kleine microscheurtjes vertonen. Straks zullen ze ook nog gaan vervellen, heb ik weken last van gehad, maar komt allemaal weer goed hoor!

Nog een fijn herstel.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola,

Kon het echt niet laten dus ben gisteren bh wezen shoppen! Ben naar de hunkemoller geweest om me op te laten meten daar kwam ik op een 80 C uit, klopt niks van! Paste voor geen meter! Waren onervaren medewerkers! Daarna naar de bijenkorf geweest en daar kwam ik uit op een 70D of een 75C maar een 70D zat beter bij mij!! Moet natuurlijk bij het basis beginnen! Dus heb een nette zwarte bh gekocht voor onder t-shirts! En ik draag nog steeds een sportbh, maar dit was gewoon leuk om te doen... XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.