Ga naar inhoud

Naomi : 28 juli 2010 : Dr. Hofman : Zuider Ziekenhuis : Rotterdam


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Naomi en ben 27 jaar. Ik speel al een paar jaar met het idee om een borstvergroting te nemen...En nu is het eindelijk zover! Ik ga morgen een afspraak maken bij het Wellnesskliniek! Er is een aanbieding voor €1999,- Monobloc ® Silicone Soft One. Ik heb nu een kleine 75B. Ik wil graag foto's zien van borstvergrotingen. Groetjes Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Naomi

welkom :)

Jeetje wat spannend morgen,voor een afspraak bellen,ik weet ook nog van mezelf,vond dat zo spannend allemaal.vond het wel erg jammer,dat het wel weken duurde eerder ik terecht kon,daar baalde ik dan wel weer van,maar eigenlijk achteraf,vloog die wachtijd weer zo voorbij :D

wat heb je zelf in gedachten?

of ben je daar nog niet helemaal aan uit,snap ik dan ook wel,want er komt echt best veel bij kijken hoor.

sucses en ik ben benieuwd hoe of wat na je belletje :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Naomi,

normaal kan je al vrij snel terecht bij de wellness hoor, meestal afspraak na een grote week en dan operatie ongeveer een maandje later, tenminste als je dokter Damen neemt, de wachtlijst van Dr Vissers is langer geloof ik

veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik heb dus te horen gekregen dat de Wellness kliniek slecht bekend staat en dat ze zelfs in het programma Das je Goed Recht zijn geweest. Ik heb die uitzending net gezien... En helaas inderdaad heel veel slecht nieuws. Ik ga dan ook geen risico nemen... Ik ga morgen naar ziekenhuizen bellen, want ik heb begrepen dat het vaak veel goedkoper is maar dat er wel een langere wachttijd gehanteerd wordt. Ik ben heel erg benieuwd.

http://www.sbs6.nl/web/show/id=311540/langid=43 (even een link voor de mensen die ook een BV in het wellness kliniek overwegen).

Ik heb begrepen dat dr. Visser wel redelijk goed staat aangeschreven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Naomi

ik oordeel niet over de kliniek,want ik lees enkel maar en heb er zelf geen eravring mee,ik lees ook hele goede verhalen,idd ook over dk Visser.

maar wil wel even op je andere reaktie reageren,dat een ziekenhuid goedkoper zou zijn,nou mijn ervaring is juist anders,heb me in ziekenhuis laten opereren en in een privekliniek ,scheelde me toch even 1460euro,s.

en ik lees wel vaker dat juist ene zieknhuis duurder is,en mijn ervaring,MIJN ervaring he,is dat je meer een soortje van nummer bent in een ziekenhuis,privekliniek vind ik dat ze meer tijd hebben voor je,en meer betrokkenheid.

uiteraard hoef je niks te doen hoor met me reaktie,wil het je alleen even meegeven.

sucses met je beslissing verder,en eventueel met verder zoeken.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEY naomi.

Ben zelf bij Dr Visser geweest! En het was helemaal super.

Heb foto s in de galerij staan.

Nu na ruim 3 weken po, is er bijna geen litteken te zien en voel me top.

Ik zal nog eens wat foto s plaatsen van hoe ze er nu uit zien.

Succes met je beslissing!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zo afhankelijk waar je gaat, het ene ziekenhuis is het andere niet. Net zoals een privekliniek...

Ik krijg bijvoorbeeld in het ziekenhuis super veel persoonlijke begeleiding, je word van het onthaal gehaald en meegenomen naar je kamer enz..

Succes met je keuze altijd moeilijk zoiets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Naomi,

De WK heeft in het verleden een slechte reputatie gehad, maar het is er ondertussen al veel veranderd hoor, de betrokken chirurg werkt daar al lang niet meer en vele dames hier zijn door Dr. Damen en door Dr. Visser geholpen en zijn meer dan tevreden.

Zou gewoon eens langgaan en zien wat voor gevoel je erbij hebt en ook in andere klinieken of ziekenhuizen consult doen en gewoon doen waar je je het beste bij voelt!

Veel succes met je beslissing!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jezus...ik heb net die 2 uitzendingen zitten kijken,maar ben erg geschrokken en zat serieus zowat te grienen om het leed van die vrouwen!

je weet hoe het voelt om deze droom te hebben en die wordt dan gewoon wreed om zeep geholpen!

ik moet zeggen dat ik zelf blij ben dat ik niet naar deze kliniek ben gegaan,maar ik lees ook heeeeeel veel goede verhalen over deze kliniek,dus het is heel dubbel!

de arts waar alle slecht verhalen over rond gaan die werkt daar ook niet meer,dus dat scheelt alweer natuurlijk!

ga vooral op je gevoel af,en gebeuren er dingen tijdens het consult of wat dan ook,vertrouw op je intuitie..over het algemeen kan je daar blindelings op vertrouwen!

suc6 met je keuze meid...ik zal je topic volgen!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola,

Een vriendin van mijn zus heeft dus al 10 jaar geleden een bv gehad. Zij is vandaag op visite geweest, ik mocht voelen en kijken en :126: jaaaa... Ze voelde heel natuurlijk aan en zagen er ook heel goed uit! Zij is dus geweest naar het Zuiderziekenhuis en is geopereerd door dr. Hofman.

Ik heb volgende week dinsdag een afspraak in het Ijsselland ziekenhuis en de week daarna ook weer 2 afspraken in het Sint Fransiscus ziekenhuis en Zuiderziekenhuis. En mocht ik dan nog niet tevree zijn dan ga ik naar het WK op 6 juli in Belgie.

Maar ik merk dat ik een echte twijfelkont ben!!! I am all over the place :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola,

Ik ben gisteren op de eerste consult geweest in het Ijsselland ziekenhuis te Rotterdam. Dr. Trenning is de arts die de operatie (eventueel) gaat uitvoeren. Hij was heel erg aardig en heeft me aardig wat uitgelegd... Ik dacht dat ik protheses zou passen in mijn BH, maar niks van dat. Ik moest aangeven welke maat ik wilde hebben en mag een foto meenemen van de in mijn ogen perfecte borsten. Tijdens de operatie krijg ik en pas prothese en daarmee wordt bepaald welke maat het mooist bij mij past... Dat vind ik zelf wel heel erg spannend! Want ik weet dus niet met welke maat ik wakker wordt!! Ik heb wel het vermoeden dat hij voor de kleinste variant zou kiezen. VB: Er past 275 CC in dan zou hij kiezen voor 220 CC. Dus ik moet van te voren aangeven dat hij voor de middenweg moet gaan.. Want ik weet dat het ook nog gaat/kan slinken. We hebben dus wel gekozen voor siliconen met een incisie onder de borst. Nu ben ik aan het twijfelen of ik niet voor een incisie in een plooi van de oksel. Maar nu ben ik vergeten te vragen naar het profiel dat hij wil gaan gebruiken...

Nou morgen hoor ik wanneer ik terecht kan (voor 2 augustus) en hoeveel het gaat kosten! Volgende week heb ik weer een afspraak bij dr. Hofman in het zuiderziekenhuis te Rotterdam! Ik denk dat ik een afspraak ga maken voor in het Ijssellandziekenhuis omdat ik me daar heel erg op mijn gemak voelde. Het gaat om een dagopname en de operatie wordt op een andere locatie (Spijkenisse) uitgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Naomi,

Spannend zo'n consulten hé, ben benieuwd wat het uiteindelijk allemaal zal worden, maar als je kunt kiezen zou ik voor de grootste mogelijke cc's gaan, meesten hebben achteraf soms spijt dat ze niet groter hebben genomen omdat het nogal snel went. En meestal wordt via de borstplooi geopereerd, via de oksel doen ze niet veel en heeft eigenlijk ook niet direct veel voordelen.

Nog veel succes met de consulten!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ook ik ben geholpen door dokter damen in de wk en ben super tevreden over de werk wijze daar

van iedereen ook ik had die aflevering een paar jaar geleden op tv gezien maar wist dat er al veel veranderd was

en weet je wat het is je moet er zef een goe gevoel over hebben anders moet je er niet aan beginnen

ik kwam daar heb eigenlijk verteld wat mijn wensen waren en hij kwam daar gewoon in tegemoet en was over ales gewoon hee eerlijk

nou ik ga je volgen en hoop dat je snel weet waar je terecht kan met je wensen

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Naomi,

Ik word ook geopereerd door Dokter Damen. :88:

Ik wil je ook even laten weten dat die "griezel"dokter ondertussen ontslaan is. :37:

En dat dokter Visser en Damen hier niks mee te maken hebben. Ik ben zelf van Hasselt, Limburg en ken via via een aantal 'gevallen'. Zij worden nu opnieuw geopereerd door andere artsen om alles weer in orde te krijgen heb ik vernomen. Dus het ziekenhuis neemt zijn verantwoordelijkheid, ook al ligt het niet rechtstreeks aan hun. Zij zitten ook erg verveeld met deze situatie.

Ik ben blij met dit forum. Hier lees ik verhalen en ervaringen dooer dames die door dokter Damen geopereerd zijn en dat stelt mij erg op mijn gemak!

Ik wens je heel veel succes en een stel mooie borsten :41:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!!!

Goed nieuws!! Ik ben vandaag op consult geweest bij dr. Hofman in het Zuiderziekenhuis. Ik word op 28-07-2010 geopereerd! Ik moet op 12-07 naar de anesthesist en op 20-07 heb ik weer een afspraak en dan gaan we het hebben over de maten enz. Ik moet ook een nachtje blijven slapen ter controle. Hij werkt ook met een pasprothese, maar ga wel aangeven dat ik een C cup wil! Ik vind het allemaal spannend!! En kan niet wachten! Ik wil iedereen bedanken voor de wijze adviezen!! :54: Ps. moet dus ook stoppen met roken! Heb net (hopelijk) mijn laatste sigaret gerookt met een cocktail erbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Naomi,

Welk fantastisch nieuws, nu kun je eindelijk beginnen aftellen! :43: Zal alvast je topictitel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen! Succes met het stoppen met roken!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!!!

Goed nieuws!! Ik ben vandaag op consult geweest bij dr. Hofman in het Zuiderziekenhuis. Ik word op 28-07-2010 geopereerd! Ik moet op 12-07 naar de anesthesist en op 20-07 heb ik weer een afspraak en dan gaan we het hebben over de maten enz. Ik moet ook een nachtje blijven slapen ter controle. Hij werkt ook met een pasprothese, maar ga wel aangeven dat ik een C cup wil! Ik vind het allemaal spannend!! En kan niet wachten! Ik wil iedereen bedanken voor de wijze adviezen!! 54.gif Ps. moet dus ook stoppen met roken! Heb net (hopelijk) mijn laatste sigaret gerookt met een cocktail erbij!

Wat goed127.gif GEFELICITEERD143.gif

Ik herken mezelf heel erg in jouw... ben ook zo'n twijfelkont.. en ik wil me ook laten opereren in een ziekenhuis (voor een bv)

Gisteren mijn eerste consult gehad en het was helemaal geweldig.. maar toch wil ik nog minstens 2 consulten in andere ziekenhuizen.. (gewoon om te kijken of het allemaal overeenkomt of juist niet)

Ik las eerder in 1 van je topics dat je dacht dat ziekenhuizen goedkoper zijn dan privé klinieken.. weet je al wat je gaat betalen?? en hoe veel cc je krijgt?

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rochelle,

Nou het gaat €3400,- kosten... Dus het scheelt eigenlijk heel weinig qua prijsverschil! Ik ben inderdaad een echte twijfelkont...De doktoren in ziekenhuizen praten zelden over het aantal cc, maar gebruiken een pas prothese tijdens de operatie. Ik kan en heb zelf aangegeven dat ik een normale C eraan wil overhouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo, daar ben ik weer! Even een korte update! Ik ben helaas nog steeds niet gestopt met roken. Het kost me enorm veel moeite en ik blijf sigaretten kopen. In mijn omgeving prive en op het werk heb ik het al aan een hoop mensen verteld... En tot nu toe heb ik maar van 1 persoon spijt! En dat is een collega, die praat er te pas en on te pas over... Heel irritant! Ik reageerde er in het begin heel verlegen op, maar nu vertel ik het dan maar aan een ieder die er op dat moment bij staat. Ik moet zeggen dat mijn huidige reactie de fun voor haar weg neemt! Een beetje jammer allemaal... Maar even grof gezegd!! F#ck It!! Zijn er nog andere mensen die moeite hadden om te stoppen met roken?? Ik heb ook over nicotinepleisters nagedacht! Maar het blijft natuurlijk nicotine... De vakantie is in elk geval begonnen! En ik geniet van het mooie weer door binnen te zitten, operatie heeft een beetje bankroet gemaakt! Hahaha maar ik heb het er echt voor over! Ik heb gisteren even een paar foto's gemaakt en het moet zeker gebeuren.. Ik ben een paar kilo's afgevallen (spontaan) dus ik denk dat ik nu op een kleine a cup zit. Want mijn vriend (scharrel) die vroeg me of ik al nieuwe bh's gekocht had... Dat was natuurlijk minder leuk om aan te horen!! Maar ik moet nog maar 20 dagen wachten!! Heel spannend allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.