Ga naar inhoud

Naomi : 28 juli 2010 : Dr. Hofman : Zuider Ziekenhuis : Rotterdam


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Naomi en ben 27 jaar. Ik speel al een paar jaar met het idee om een borstvergroting te nemen...En nu is het eindelijk zover! Ik ga morgen een afspraak maken bij het Wellnesskliniek! Er is een aanbieding voor €1999,- Monobloc ® Silicone Soft One. Ik heb nu een kleine 75B. Ik wil graag foto's zien van borstvergrotingen. Groetjes Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Naomi

welkom :)

Jeetje wat spannend morgen,voor een afspraak bellen,ik weet ook nog van mezelf,vond dat zo spannend allemaal.vond het wel erg jammer,dat het wel weken duurde eerder ik terecht kon,daar baalde ik dan wel weer van,maar eigenlijk achteraf,vloog die wachtijd weer zo voorbij :D

wat heb je zelf in gedachten?

of ben je daar nog niet helemaal aan uit,snap ik dan ook wel,want er komt echt best veel bij kijken hoor.

sucses en ik ben benieuwd hoe of wat na je belletje :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Naomi,

normaal kan je al vrij snel terecht bij de wellness hoor, meestal afspraak na een grote week en dan operatie ongeveer een maandje later, tenminste als je dokter Damen neemt, de wachtlijst van Dr Vissers is langer geloof ik

veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik heb dus te horen gekregen dat de Wellness kliniek slecht bekend staat en dat ze zelfs in het programma Das je Goed Recht zijn geweest. Ik heb die uitzending net gezien... En helaas inderdaad heel veel slecht nieuws. Ik ga dan ook geen risico nemen... Ik ga morgen naar ziekenhuizen bellen, want ik heb begrepen dat het vaak veel goedkoper is maar dat er wel een langere wachttijd gehanteerd wordt. Ik ben heel erg benieuwd.

http://www.sbs6.nl/web/show/id=311540/langid=43 (even een link voor de mensen die ook een BV in het wellness kliniek overwegen).