Ga naar inhoud

-Angelina- : 17 augustus 2010 : Dr. Koopmann : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo lady's!

Dan zal ik hier ook maar een beginnetje neerzetten... voor mijn gevoel duurt het nog een eeuwigheid maar ik heb er nu al enorme zin in... het aftellen voor mij is al begonnen!

Het idee om een BV te ondergaan zat al lang in mijn hoofd, alleen tot nu toe durfde ik nog niet een definitieve besslissing over te maken. Eerst zat mijn studie in de weg, daarna het werk. Dus het was meer als een droom, die gelukkig langzaam maar zeker een plan geworden. Aantal weken geled heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt, niet zonder hulp van dit forum natuurlijk. Alle verslagen, adviezen, tips en foto’s hebben mijn wens nog meer versterkt. Daarom ben ik enorm dankbaar voor jullie openheid en hulpbereidheid en ik hoop dat mijn verslag zou ook iemand ooit kunnen helpen om een mooie droom werkelijkheid te maken.

De beslissing was dus gemaakt en het balletje ging rollen. Eerst heb ik een gesprek over mijn intentie met mij partner aangegaan, ik vond dat hij als eerste het mocht weten. Hij zei dat ik mijn gevoel moet volgen en alles doen wat mij gelukkig maakt. Hij steunt mij volledig in mijn beslissing en staat 100% achter. Omdat hij een medische achtergrond heeft wilde hij ook graag naar het consult meegaan om aan de PC ook wat vragen te stellen, het gaat tenslotte om mijn veiligheid en gezondheid. Dat vond ik een goed idee.

Eergisteren heb ik de Bergman Kliniek te Den Haag gebeld om een afspraak met een van de PC’s te maken, tot mijn verbazing kon ik dezelfde avond bij Dr.Koopmann terecht. Het consult ging goed, zakelijk en professionel, dat heeft mijn extra zekerheid gegeven dat deze mensen weten wat ze doen. Na wekenlang het forum lezen wist ik al ongeveer wat ik nodig had : in ieder geval ronde implantaten Dual Plane, medium profiel, ca 280 cc of iets minder aangezien mijn tengere lichaamsbouw. Dit alles heeft Dr. Koopmann bevestigd, alleen volgens hem kon ik juist iets meer cc’s hebben, 300. Bij het passen van pasprothesen van deze grootte was ik inderdaad daarvan overtuigd, 300 cc staat mij goed. En volgens Koopmann is BV voor mij geen overbodige luxe ( aangezien mijn huidige bh-maat), maar dit wist ik al zelf, anders zou ik toen niet in mijn half-blootje voor hem staan. Na het consult ben ik ook op de een of andere manier niet meer zenuwachtig .

Gisteren heb ik van mijn baas twee weken in augustus vrij gekregen, gelijk met de Kliniek gebeld om de operatie op 17 augustus in te plannen. Mijn partner heeft dezelfde weken vrij genomen om mij te kunnen verzorgen na de operatie.

Nu lijkt het echt, het gaat gebeuren! Ben ontzettend benieuwd en nieuwsgierig naar jullie verhalen!

Veel liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom meid!

Leuk om je verhaaltje zo te lezen. Ieders verhaal is een beetje vergelijkbaar, maar toch ook weer zo anders :118:Gefelicitterd met de definitieve datum en heel fijn dat de vakantie van jou en ook je vriend geregeld is!

Het aftellen kan beginnen :excl:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobie,

Nogmaals bedankt voor de link naar dit forum :119:

Ik kan niet wachten totdat in mijn ticker " since" in plaats van "until" komt te staan :126: .

Ik heb wel een paar vraagjes aan jou, hoe snel heb je de papieren van de Kliniek ontvangen?

En is de bh van hen verplicht of kan ik mijn eigen uitzoeken? Heb namelijk een heel mooi sportief triumph-je in mijn gedachten, voor die E 50 kan je er twee aanschaffen :ph34r: . Deze kan ik ook later naar de sportschool dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Lesilla, 11 maanden is inderdaad heel erg lang wachten, maar wel erg spannend nu dat de dag nadert, leuk zeg, 3 weekjes maar, ik tel met je af! Uiteindelijk het resultaat is het wachten waard! :1bouncingboobs:

Romashka, ik heb je bericht ontvangen, hartelijk dank voor je ww :116: , ik heb je foto's gelijk gekeken. Wat zijn je borsten mooi :123: , ongelooflijk! Ik heb ook in eerste instantie aan Dr. d'Hondt gedacht toen ik aan het rond kijken was, maar Bergman in Den Haag was meer in de buurt.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Ja het lijkt nu nog zooo'n eeuwigheid voordat je bent, maar serieus geloof mij/ons maar; time flies :40: Voor je het weet staat er 'since' :38:

De brochures/formulieren ontving ik ongeveer 2 weken nadat ik mijn datum had bevestigd. Je kan er dan voor kiezen om 25% aan te betalen en uiterlijk 14 dagen voor de operatie de rest. Volgens mij is die bh inderdaad verplicht, zit bij het totaalbedrag in zeg maar. Je mag daarnaast ook je eigen gekochte sport bh's dragen hoor, zolang ze maar strak en stevig zitten. Ik heb de triaction gekocht, ook van Triumph. Oja en 1 padded light sports bh van de hema, die vind ik zelf super mooi maar is niet stevig genoeg.

Hoop dat ik je vragen zo een beetje heb beantwoord :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Angelina

welkom :)

jee wat spannend,het lijkt even nog heeeeeel ver weg,maar met de zomer in aantocht heb je denk ik wel afleiding genoeg :62:

dat word aftellen....sucses

p.s jee wat ben je lichtgewichtje :68: dat gaat goed efect geven die 300cc :38:

greetzzz moontje

veel lees en post plezier op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobie,

Dank je wel voor info, ik bedoelde ook die van Triaction, heb vandaag twee stuks van gekocht bij V&D, in het zwart en in het wit. Wist je al voor de operatie welke maat je nodig had? Of heb je die bh's post Ok gekocht? Ik heb cup C gekocht, ik denk dat ik nog een keertje terug naar de kliniek ga om de pasprotheses met deze bh ff passen.

Lieve Moontje,

Bedankt voor je berichtje :119: ,ik voel me al welkom hier, meiden zij allemaal erg lief en behulpzaam, ik heb al voor mijzelf allerlei waardevolle informatie en tips gevonden, echt super!!! Ontzettend goed idee dit forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames!

Voor degenen die over de cc's twijfelt, heb ik een oplossing. Een gouden tip :1bouncingboobs: ! Helaas niet door mij bedacht, ik heb hem een tijdje geleden op het oude forum gelezen en jammer genoeg weet ik niet meer wie hem daar gepost heeft, om degene te bedanken. Toen vond ik de tip grappig maar nam hem niet serieus. En nu dat ik zit te dubben over mijn cc's heb ik besloten om het toch uit te proberen. Trucje met waterballonnen werkt!!! Ik heb hem wel een beetje aangepast voor een betere resultaat. Eerst heb ik de ballonnetjes voorzichtig met met water gevuld ( precies 300 ml - cc), knoopje gelegd en daarna hup - in de beha die ik gisteren gekocht heb ( zie boven).

Ten eerste, zag ik gelijk dat de beha niet strak genoeg zit om het gewicht van twee ballonettjes te kunnen ondersteunen. Ik ging gelijk naar de winkel om de beha's te ruilen voor een kleinere maat ( zelfde cup, smallere omvang). Believe it or not, ik heb zelfs deze zelfgemaakte "pasprotheses" meegenomen om rustig in het pashokje andere maten uit te kunnen proberen. Het werkte, ik heb een perfect match gevonden!

Ten tweede, omdat ik heel weinig weefsel heb kreeg ik van de ballonnetjes een ballonen-effect (leterlijk en figuurlijk :145: ), om dit te kunnen corrigeren heb ik in plaats van de waterballonnen latexhandschoenen gepakt ( te koop bij grogist of doe-het-zelf winkel). Dit ging veel beter, de "vingertjes" van de handschoenen heb ik zo geplaatst in mijn beha, dat ze precies in het bovengedeelte liggen, om " natuurlijke" opvulling geven. Voila!!! Mooie vorm (normaal ben ik zo plat als een dubbeltje), goede maat - niet te veel en niet te weinig, ik weet nu zeker dat ik 300 kan hebben!

Ik heb paar uurtjes thuis rondgelopen met mijn nep-boobies om aan het gewicht en grootte even te wennen, dat went snel moet ik zeggen, na 15 minuutjes voelde ik bijna geen verschil. Ze zitten helemaal niet in de weg, hihi. Gelijk paar foto's gemaakt, Klick hier. Op dit moment zijn de foto's onbeperkt te bekijken, maar zodra ik "voor en na" foto's ga plaatsen, dan beveilig ik mijn album. WW is dan via PB op te vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid..!

zat je topic even door te lezen en wat grappig van die balonnen!! :152: was ik nou zelf nooit opgekomen.

Wilde even zeggen dat het helemaal goed gaat komen bij jou denk ik hoor..!

Ik zelf ben ook maar een licht gewichtje en ook nog is klein 1.57 en 44 kilo. Ik heb 280cc achter de spier gekregen had ook maar een aa!

Heb afgelopen week bij de hunkemoller bh,s gekocht omdat ik nu bijna 6 weken po ben..ik dacht dat ik een kleine c had maar die waren te klein!!Nu heb ik 2 mooie bh,s maat 70D!! terwijl ze helemaal niet groot ogen passen precies mooi bij mijn lichaam.

Nou alvast veel succes met het aftellen en voor je het weet heb je je nieuwe :1big_boobs:

Liefs Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angelina!

Proficiat met je datum! Nu kan je gaan aftellen! 1bouncingboobs.gif

Gaat je super staan dat maatje! je wordt een echte Goddess( of hoe je dat schrijft..) met dat lichaam erbij, heel erg mooi!

Veel leesplezier nog !

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed van je zeg, die ballonnetjes meenemen naar een lingeriezaak! Ik denk dat veel vrouwen je voorbeeld gaan volgen.

En het gaat écht heel mooi worden bij jou! Het past precies bij jou, top!

Succes met aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dee,

Bedankt voor je berichtje!

70D van Hunkemoller is inderdaad niet te groot, ik kan me alleen voorstellen hoe mooi ze bij jou staan. Gefeliciteerd met je 6 weken, meid - dag saaie sportbehaatje, hallo sexy lingerie :1bouncingboobs: !!!

Komt bij jou ook helemaal goed!!!

Jaja laat de lingerie maar komen..en eigenlijk zijn die 6 weken zo om hoor!

Liefs D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Angela,

Jemig zeg staat je supergoed die ballonnen, haha!!!

En zo'n mooi figuur vraagt gewoon om mooie bijpassende borsten, haha!!!!

Ik mag morgen en ben best zenuwachtig, dus zit vanavond mezelf nog een beetje op te peppen hier :41:

Veel succes met aftellen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lady's!

Leuk jullie berichtjes!

Robijntje,

Dank je wel voor je compliment, maar ik ben bang dat ik nog ver van Goddes ben, haha, om een Goddes te worden, moet ik veel meer curves overal hebben, met mijn bescheiden 300 cc red ik het niet, het moet dan veel meer zijn en niet alleen in de :1boobs: , haha! Maar met de techniek van tegenwoordig is alles natuurlijk mogelijk, hihi.

Ik zou ook heel graag je foto's willen zien, mag ik je ww vragen als het niet vervelend vindt, alvast TNX :119:

Famke,

Heel lief van je, dank je! Ik kan niet wachten, laat 17 augustus maar komen!!!

Suzan,

Nogmaals veel succes morgen!!! Ik zal voor je duimen :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een updatje.

Vandaag heb ik de bevestiging en factuur van de kliniek ontvangen. Gelukkig maar, want ik begon al een beetje bang aan het worden dat ze mij vergeten zijn, hihi. Binnen 5 werkdagen moet ik 25% van het behandelsom over te maken. Yes, nog een stapje dichterbij!

Inmiddels ben ik al begonnen met vitamine C slikken en huid insmeren. Ik heb een Cocoa butter lotion van Palmer's gekocht, omdat deze bekend staat als een middeltje die striae helpt te voorkomen, hoop dat het waar is. Mijn huid is al in ieder geval heel zacht en soepel van geworden.

En nu alleen maar afwachten, dit is de moeilijkste <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Porsiake,

Het consult met dr.Koopmann ging voor mijn gevoel heel aangenaam en ontspannend, dit heb ik ook eerder gezegd. Volgens mij weet deze man wat je wil zelfs voordat je iets zegt.

De prijzen van de Bergman kliniek staan op hun internetsite, en kunnen varieren afhankelijk van het soort en grootte protheses. Ik ga voor mijn BV 3.950,00 betalen. Dit is inclusief beha en littekencreme.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.