Ga naar inhoud

Triumph tri action 75c


Noraa

Aanbevolen berichten

Lang verhaal:p ik had hem via mp besteld bij iemand en die had hem opgestuurd. Ik heb die bh toen nooit gekregen dus heb hem zelf in de winkel gekocht want had hem dus al nodig. En serieus 2 maanden later lag hij opeens in de brievenbus. Heb diegene van mp gemaild dat ik hem graag terug wilde sturen want had hem niet meer nodig, maar geen reactie op gehad.

Dussss vandaar dat ik hem nu verkoop:p ik heb zelf 75c en 70d gebruikt, vond de 75c beter zitten, de 70d was de omvang te strak en had ik een tussenstuk nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lang verhaal:p ik had hem via mp besteld bij iemand en die had hem opgestuurd. Ik heb die bh toen nooit gekregen dus heb hem zelf in de winkel gekocht want had hem dus al nodig. En serieus 2 maanden later lag hij opeens in de brievenbus. Heb diegene van mp gemaild dat ik hem graag terug wilde sturen want had hem niet meer nodig, maar geen reactie op gehad.

Dussss vandaar dat ik hem nu verkoop:p ik heb zelf 75c en 70d gebruikt, vond de 75c beter zitten, de 70d was de omvang te strak en had ik een tussenstuk nodig.

Wat wil je ervoor hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Op 27 december 2015om18:12 zei Molly81:

Ik heb ook n zwarte te koop in 75C mocht die van jou al verkocht zijn.

Een zwarte heb ik.

Oh nee sorry een 75D heb ik, C heb ik gehouden :)

Heb je hem nog?

Iemand anders misschien nog een 75C anders? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.