Ga naar inhoud

sarah003 : orientatie wissel


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met adviezen.

Zeven maanden geleden heb ik een borstvergroting gehad, ben van slappe B naar een D gegaan met 360 cc Medium HP.

Mijn pc adviseerde mij achter de spier, maar hij zei ook dat als het tijdens de operatie toch voor de spier kan, dat hij dat dan als nog kon plaatsen.

Na de operatie vertelde hij mij dat hij ze toch achter de spier heeft geplaatst ivm dunne huid.

Na drie maanden zagen mn borsten er raar uit, ik wilde graag voller in de bovenpool van mijn borsten, omdat ik daar slappe huid had.

Nu na drie maanden zijn mijn borsten aan de onderpool leeg! Ik zie dat vooral in buk stand, je ziet echt leegte aan de onderkant en boven is het vol.

Gelijk een e-mail gestuurd naar pc, ik kon op consultatie en hij zag ook rare vorm, daarna zei hij we kunnen de prothesen ook voor de spier plaatsen.

Ik gaf aan, dat het niet mogelijk zou zijn met mijn dunne huid, waarop hij antwoordde ja dan heb je gevulde borsten aan de onderkant.

Ik had echt een discussie met hem, dat ik met mijn dunne huid nog meer problemen zou krijgen met eventuele rimpels en het zien van randen

Uiteindelijk zei hij ik ga alleen opereren voor de spier en ik moet nog notabene een bedrag betalen voor de onkosten als ik akkoord ga met de operatie!!

Na een maand weer opnieuw contact opgenomen en heb gezegd dat ik toch voor een wissel ga, maar dan met meer cc en meer projectie

Pc was not amused en zei dat ik dan ballen zou krijgen als ik zou kiezen voor meer cc en projectie, voor mij is dat misschien een oplossing omdat mijn borsten goed worden opgevuld, waardoor ik misschien geen slappe borsten zie aan de onderkant

Wat denken jullie dames?

Zouden mijn borsten goed opgevuld worden met 450 cc HP van eurosilliconen?

Heb nu 4.4 projectie en 12.5 cm breed en wil gaan naar 5.4 projectie ook van eurosilliconen.

Is het de moeite? Ik zet later foto's erbij dan kunnen jullie het zien hoe ze er nu uitzien.

Alvast bedankt

Groetjes

sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het wel erg dat je uiteindelijk niet tevreden bent want je betaald er toch een hoop geld voor en het herstel is geen pretje.

als je een dunne huid hebt vind ik het heel bizar dat hij nu absoluut vr de spier wil plaatsen omdat hij zelf toen ook aangaf dat dit voor jou niet ideaal is en zeker niet met ronde met anatomisch zou mss ng lukken omdat die een dunne bovenrand hebben mr dan ng soit..

ik zou in jouw geval ook meer denken om het idd bij dual plane te houden, rond en meer opvulling!

je hebt nu medium profile, dan zou je vr high profile kunnen gaan.

en de projectie hangt een beetje samen met de breedte vd prothese. als ik mij nidt vergis.

mr het is de pc zijn werk om dit eig uit te dokteren dat is zijn job :P

mss is het ook handig om voorbeeldfotos te zoeken van voor en zijaanzicht zodat de pc zich een beter beeld kan vormen van wat jij vr ogen hebt.

ik veronderstel dat er niet word tussen gekomen in de wissel van kosten. ga je je dan opnieuw laten opereren door deze pc?

ik zou zowiezo ook eens langsgaan bij een andere pc of mss ook ng wel een tweede pc om hun adviezen te horen

bij wie ben je nu geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lizz1808,

Bedankt voor je bericht, ik heb geen medium profil maar medium high zit tussen medium en extra high profiel in.

Ik moet niet het hele bedrag dokken, maar voor de prothesen en een gedeelte voor de pc zelf.

Ja wat betreft eerst zeggen dat voor de spier niet kan en achteraf zeggen dat het beter is om het gevuld te krijgen, dat klinkt ook raar he?

Ja de pc, ik weet niet of hij ook meeleest, maar het is in ieder geval een pc die in Vilvoorde en Lokeren opereert.

Eentje die blijkbaar anti grote borsten is, ook al vind ik 450 cc HP niet gigantisch, maar tja volgens hem krijg ik dan ballen. :121:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij, wat jij zo beschrijft, heb jij een double bubble! En dat zou opgelost moeten worden door de pc, kostenloos, want hij is hier schuldig aan!!

Als je al eigen weefsel had van te voren, zoals je aangeeft, dan had hij daar rekening mee moeten houden bij de plaatsing van prothesen... Hij heeft dus een fout gemaakt..

Wil je echter precies weten wat er mis is, dan zul je een second opinion moeten doen bij een goed aangeschreven arts....

Ik zou je hiervoor altijd dr. Nio aanraden, omdat hij zowel prothesen plaatst dual plane als voor de spier. Hij kan ook op papier zetten wat er mis is met je huidige borsten, en wat daar de beste oplossing voor is. Hier kun je dan ook mee naar je eigen pc gaan..

Soms wordt er een bijdrage gevraagd voor de nieuwe prothesen idd, maar je zou altijd kunnen proberen om het op zijn onkunde te verhalen.. Hij heeft dit geadviseerd, en hiermee zegt hij eigenlijk: dit is iets waar je jaren mee door kan, als je mijn advies opvolgt.

Probeer echter rustig te blijven, ten allen tijden!! Ik weet dat dat heel lastig is, maar als jij boven hem staat, zal hij moeten inbinden, desnoods ga je via de klachtencommissie van de kliniek. Hier kan geen enkele kliniek mee weg komen.. Een goed resultaat is niets relatiefs he..

Mag ik vragen wie je huidige pc is? misschien dat dat ook nog iets zegt over je kansen..... We hebben hier namelijk al veel gelezen...

Doe goed research, zodat je precies weet hoe en wat, en neem absoluut een second opinion bij dr. Nio :)

Heel veel succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik denk ook dat je het beste eerst een second opinion kunt doen,en dan wat BB ook al aangeeft bij Dr Nio, deze zit in het Olvg-west, voorheen SLAZ in Amsterdam, deze heeft genoeg expertise in huis om gelijk te zien wat er mis is,en daarna zou ik ook eens bij jezelf te rade gaan,of je nog wel vertrouwen hebt in jouw behandelend pc ( heb even gekeken wie het is :6: )

Want als je met een probleem/complicatie terug komt bij je pc,en het word eigenlijk behoorlijk weggewuifd, is in mijn ogen geen goed teken, een pc hoort je klachten en opmerkingen serieus te nemen, daarbij krijg je nu ineens hele tegenstrijdige adviezen van hem,nu kan het wel voor de spier?? Ik ga dan zelf twijfelen aan de deskundigheid van deze pc.

Het is natuurlijk weer een hele uitgave maar is het niet beter om voor een wissel te gaan bij een andere pc?

Ik wil je niet onzeker maken,maar denk er eens over na.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje googlen en je vindt hem....

een pc van vilvoorde en lokeren. die is hier ng niet veel aan bod gekomen, heb je van hem hier al veel verhalen gelezen?

als je van belgie bent en je wil vr een second opinion wat ik zowiezo zou doen, dan kun je best eens langsgaan bij Plovier of hem alvast een mail sturen met jouw verhaal een beetje en fotos erbij. Nio zit namelijk in NL en Plovier is even goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een pc van vilvoorde en lokeren. die is hier ng niet veel aan bod gekomen, heb je van hem hier al veel verhalen gelezen?

als je van belgie bent en je wil vr een second opinion wat ik zowiezo zou doen, dan kun je best eens langsgaan bij Plovier of hem alvast een mail sturen met jouw verhaal een beetje en fotos erbij. Nio zit namelijk in NL en Plovier is even goed.

Deze PC is idd wat popie al zegt, makkelijk te vinden. Hij heeft een slechte naam en is ook hier op het forum bekend...

@ Sarah... In dit geval ben ik bang dat hij voet bij stuk zal houden... Is een arrogante kwast, wat ik weet van andere forum leden. Onkundig is nog aardig over hem..

Balen voor je hoor!!!

Ik hoop dat je ergens voor een second opinion kunt gaan..a anders in België bij de Demeyere?

Succes!!

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie, bedankt voor je advies en ja ik dacht al zo een beetje een double bubble te hebben.

De pc is voor de rest wel goed, heb verder niks slechts over hem gelezen, alleen dat hij soms wat nors over kan komen en anti grote borsten is.

Ik had toen voor hem gekozen omdat hij in een ziekenhuis werkt en dat gaf mij een goed gevoel.

Als ik in Nederland zou wonen, dan had ik zeker voor Nio gekozen!

Als ik voor second opinion zou gaan naar een andere pc, is het dan niet zo dat zij elkaar beschermen?

Ik bedoel daarmee te zeggen dat ze niet slecht willen praten over hun collega 's en dat ze de fout niet gaan erkennen?

Of dat ze dan willen dat je de wissel bij hun ondergaat? voordat ze iets op papier gaan zetten?

@desert- rose natuurlijk denk ik eraan om een wissel bij een andere pc te nemen, maar om opnieuw dat bedrag te betalen zie ik eerlijk gezegd niet zitten.

De pc had het gewoon goed moeten doen, ik vroeg om opvulling aan de bovenkant en geen slappe borsten aan de onderkant.

Dan achteraf zeggen, ja dan plaatsten we het voor de spier, terwijl het tijdens de operatie niet kon. Met andere woorden hij wil het niet toegeven en zo de probleem volgens hem oplossen.

@popie ja zo moeilijk zal het wel niet zijn om hem te vinden, maar zet liever zijn naam niet hier er zijn misschien genoeg andere patiënten die wel tevreden zijn begrijp je, maar bij mij is het echt niet goed gegaan en ben zeer ontevreden.

@liz1808 Bedankt,Ja ik denk dat ik contact op ga nemen met Plovier misschien kan hij iets voor mij betekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best_boobie Serieus? ik kon in die tijd niet veel slechts over hem lezen, ik wou dat ik de borstenforum eerder ontdekt had :23:

Hij is erg nors en ik had het over meer cc om de onderkant op te vullen, maar hij was daar echt tegen en hield voet bij stuk dat het geen oplossing zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp volledig dat je zijn naam niet wil vermelden zolang jullie niet tot een overeenkomst zijn gekomen, is delicaat...

Hoop echt voor jou dat er een oplossing komt en zo snel mogelijk. Dit is de vrees dat elkeen van ons heeft bij een borstvergroting. Ik ben vrijdag aan de beurt en zit ook nog met vragen en twijfels, de angst blijft dat er iets verkeerd loopt..

Persoonlijk denk ik niet dat ze elkaar in bescherming nemen, al zullen ze wel discreet blijven in hun opinies. In grote ziekenhuizen lijkt mij dit mogelijk omdat ze vaak samen werken en dergelijke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

Ik zou graag hier foto's in mijn album willen zetten, maar hoe kan ik ze privé zetten? Dus dat niet iedereen ze kan zien? Ik ga verder uitvogelen...

Maak in galerij een album aan. Daarna 'editeer' en dan kan je 'album categorie' veranderen. Neem daar privaat, enkel vriendinnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sarah,

Ook op andere forums, cq informatie via google staat deze pc slecht aangeschreven, met name als het gaat om "fouten "die hij maakt, en achteraf van tafel veegt.

En laat zeggen je gaat nu bij hem terug, je moet betalen voor de "onkosten "en protheses, dan zit je al aan een aanzienlijk hoog bedrag, ik persoonlijk zou dan echt kiezen om iets verder door te sparen en de wissel bij een pc te doen die zijn vak verstaat, en jij na de operatie wel blij en gelukkig kunt zijn met je borsten.

Bij jouw behandelend pc heb je geen garantie dat het nu wel goed gaat komen, en ik vind het rot om te zeggen, maar ik denk dat je dan van de regen in de drup gaat vallen, want wat als die het nu weer niet goed doet, zit je weer met de ellende,en ik denk dat je dan achteraf spijt hebt als haren op je hoofd dat je niet hebt gekozen voor een andere pc.

Natuurlijk blijft het jouw eigen keuze,maar probeer je niet schuldig te voelen tegenover de behandelend pc, want als hij zijn werk gelijk goed had gedaan,had jij je nu niet zo rot gevoeld.

Meid denk alsjeblieft 10 keer na voordat je een beslissing neemt.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Desert-Rose ja je hebt gelijk, maar ik heb gespaard voor mijn borsten en ging ervan uit dat alles goed zou gaan.

Nu moet ik weer opnieuw sparen, terwijl ik dat geld aan een leuke vakantie kan uitgeven. Maar ik ga goed nadenken wat ik verder ga doen want hoe het er nu uitziet maakt me echt ongelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je wel meis,maar de gemiddelde kosten voor protheses liggen rond de 1000 euro, nou tel daar onkosten bij op.... ???

En ik denk persoonlijk als je nu het geld (wat je eigenlijk aan een vakantie wilde uitgeven) gaat investeren in een wissel bij een goede pc, je daarna wel goed in je vel gaat zitten, je dus gelukkiger gaat zijn, en die vakantie op dat moment helemaal niet meer belangrijk is,omdat je investeert in jezelf.

Laat alles even bezinken,en maak dan een weloverwogen keuze.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kalf is toch al verdronken lijkt mij, en nee pc nemen elkaar niet in bescherming, plovier zou direct zeggen als het op geknoei lijkt.

ik vroeg tijdens mijn consult bv aan hem kan het gebeuren dat mijn prothese kan draaien en toen zei hij dat gaat niet gebeuren enkel bij iemand die zijn vak niet kent ( hij zei het niet zo vlakaf mr dr kwam het wel op neer) :P

fouten maken is menselijk mr als fouten niet toegegeven kunnen worden tja.. en dit is een misrekening geweest van jouw pc om te kleine prothese te steken en de borsten niet genoeg opgevuld te hebben.

dus wat je kan doen is vr second opinion gaan, dit op papier laten zetten en indienen bij de klachtendienst vd kliniek waar jouw pc werkt.

zo hebben andere het ook al gedaan.

heel jammer dat je in de tijd positieve verhalen van hem hebt gelezen en dan nu dit.

ik zou er ook heel wat pijn in mijn hart van hebben om hiervoor terug te moeten sparen, maar het is nu zo. en ik zou denken deze keer neem ik een pc waar ik echt zeker van ben en die mij kan overtuigen en ga gwn terug vr de mooie borsten gn die ik altijd al wilde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lizz1808 je hebt helemaal gelijk, ik ga second opinion vragen want de pc kan ik niet overhalen om zijn fout in te zien. En dan komt hij nog af om ze voor de spier te plaatsen.

In het begin, gaf ik ook aan om de bovenkant op te vullen, hij wilde zelfs voor 300cc gaan, achteraf had ik twijfels en ben voor meer cc gegaan, maar wist nooit dat ik van die rare borsten zou krijgen.

Ik ben blij met deze forum, heb echt heel veel goede adviezen gekregen van alle dames.

En diegene die mijn foto's gezien hebben, zien ook dat er wat mis is en dat geeft mij ook het gevoel dat ik niet overdrijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje,wat een ellende, Sarah.... Je legt je wens in de handen van zo'n arts en hij doet gewoon maar wat... Dat zo'n man nog slaapt 's nachts...

Ben benieuwd wat een arts ervan zegt bij een second opnion.

P.s. Heb je toegevoegd, als je het niet erg vindt.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.