Ga naar inhoud

JoyceJ1984 : 27 december 2015 : Dr. Hupkens : MFIV


Gast JoyceJ1984

Aanbevolen berichten

Ik heb ook 400 cc bij hupkens heb gisteren nieuwe foto's er op gezet ben nu 3 maanden po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt 15 jan geholpen door Hupkens.twijfel tussen 375 en 400.

Hey, ik ook 15 januari, wie weet komen we elkaar tegen!

Ben ook nog aan het twijfelen over de maat. Moeilijk hè?

Welke prothese krijg jij?

Ik anatomisch Mentor 330 cc. Ben zo bang dat het groter uitvalt. Ik ga voor een bescheiden cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast JoyceJ1984

Nou, ik heb ook wat gehad aan alle operatieverslagen en foto's. Hierbij het mijne:

Afgelopen zondag 27 december moest ik mij om 07.15 uur melden. Ik was er zelf met de auto naartoe gereden. Ik was wel wat zenuwachtig, want ik was verkouden en bang dat ik straks niet geopereerd mocht worden. Ik werd direct door dr. Hupkens afgetekend. Snel liet ik nog zien hoe ik ze wou hebben. Ik gaf aan, dat ik mijn tepels te hoog vond op de 3D. Hij gaf aan, dat ik dat goed had gezien. Hij gaf aan dat de dame, die de 3D heeft gemaakt wellicht nog moest wennen/goed moest leren uitlijnen. Dat stelde me wel gerust. Hij vroeg en wat wordt het? Ik gaf aan 400CC/HP. Hij gaf aan, dat dit prima paste: ik had een soort van envelopje, waar het in zou passen. Hij zei wel, dat 1 van mijn borsten, wat meer afgezakt was en dat klopte denk ik ook wel i.v.m. dat dit de borst was, waar ik meestal borstvoeding mee gaf. Hij zou hier rekening mee houden met de operatie. Ze laten de 1e en 2e cliënt tegelijkertijd binnenkomen, voor het geval de 1e te laat is. Helaas was ik dus de 2e, die op de lijst stond en moest nog even wachten. Van de zenuwen naar de wc gegaan en stipt 09.00 uur werd ik geopereerd. In de kamer waren 5 mensen incl. dr. Hupkens. Je wordt vastgebonden en net op dat moment kreeg ik ongelofelijke jeuk aan mijn neus ;-). Gelukkig kreeg ik binnen enkele minuten de narcose en was ik weg.....

Ik werd om 10 uur in de uitslaapkamer gebracht. Ik dacht alleen owwhhh, stuwing doet zoveel meer pijn! Ik heb wat theetjes gedronken en kreeg wat biscuitjes en een broodje kaas. Daarna moest ik v/d verpleger plassen alleen ik hoefde niet ;-). Naast mij werd een half uur later, ik schat een jongedame van 23 binnen gebracht, die echt aan het jammeren/huilen was. Zij kreeg wat extra pijnstilling toegediend. Ik heb dus het geluk gehad, dat mijn borsten al uitgerekt zijn geweest door 2 zwangerschappen en het geven van in totaal 13 maanden borstvoeding aan mijn 2 kids.

Anyway, om 12 uur mocht ik weg. Ik zat inmiddels al een uur te wachten in de relaxruimte samen met mijn broer. Ik was nogal misselijk van de narcose. Thuis gewoon heel de dag op de bank gehangen. 's nachts wakker geworden en mijn vriend moest mij helpen opstaan en heb mijn voedingskussen op de bank gegooid en slaap nu daar. Dan kan ik makkelijk slapen en opstaan. In bed zak ik toch weg (zacht matras). 2e dag werd ik wel wakker met hevige pijn en maakte foto van mezelf en de borst die pijn deed, zit onder de bloeduitstortingen. De 1000mg paracetamol hielp niets meer. Ik heb mijn vriend naar de apotheek gestuurd voor de voorgeschreven medicatie, die je na de operatie meekrijgt ter pijnbestrijding. Ik kreeg een morfine-achtig goedje, onstekingsremmers en maagbeschermers. Ik moet zeggen, dat werkte direct en is erg fijn! Als ik opsta voelt het nog wel alsof je 2 betonblokken onder je hebt hangen, dus ik ondersteun ze een beetje met mijn handen. Gisteren had ik totaal geen eetlust. Wellicht een bijwerking van de narcose? Ik heb een appel, yoghurt en een witlofsalade met garnalen gegeten. Ik drink vooral veel thee: brandnetel en groene thee met citroen. Ik heb mijn vriend ook Arnica druppels laten halen tegen de bloeduitstortingen. Las hier op het forum positieve verhalen over. Mijn moeder blijft een week bij mij om me te helpen verzorgen. Dat is wel fijn. Ik heb vanmorgen (3e dag PO) mijn dochter van 3 naar de crèche gebracht. Mijn zoontje van 4,5 zit lekker relaxt bij mij.

Mijn boobs vind ik nog niet mooi. Mijn tepels zijn nogal ongelijk, maarja zoals ik al eerder bij andere dames hier op het forum heb gezien en/of gelezen duurt het uiteindelijke resultaat nog wel weken/maanden. Ben daar vooral erg naar benieuwd.

De kliniek in Vlaardingen, waar de operatie plaats vond, was echt zoooo top!! Geweldig lief, vrolijk en gezellig personeel. Erg georganiseerd en zeer professioneel!! Dokter Hupkens vond ik ook super! Diana Gabriels heb ik ook als een prettige vrouw ervaren. In Barendrecht loopt alles een beetje slordig qua planning en organisatie. Je moet vooral heel heel lang wachten. In mijn optiek onnodig. Ik heb het idee, dat dit een bewuste keuze is, omdat je toch wel blijft vanwege de prijs en in omgeving Rotterdam is zij toch wel de enige die zo'n lage prijs hanteert. Of je moet naar Amsterdam, Veldhoven of België willen gaan. Heb je een afspraak om 5 uur? Je bent pas half 7 aan de beurt voor een gesprek-passessie met Diana. Je moet niet raar staan te kijken als je vervolgens om 8 uur pas gesprek heb met de PC. Ik had daarom een nieuwe afspraak gemaakt alleen moest ik vervolgens weer 2 uur wachten en vervolgens weer 1 uur voor de 3-D. De medewerkers in haar kliniek reageren nogal nonchalant. Zo van ga maar even naar de Ikea. Dan doe je dat kom je terug en dan zeggen ze ja op volgorde van binnenkomst. Ja Diana zegt, dat wij het zo moeten doen, dus dat doen we zo. Ze hebben te weinig zitplaatsen, dus je moet soms staand wachten en als het rond etenstijd is heb je nogal trek.... Bij de 2e keer was ik wel erg boos geworden en heb toen 1 post-operatie BH+2 mokken cadeau gekregen van Diana. Ik kreeg ook verkeerde datumbevestiging van de operatie 27-11 i.p.v. 27-12 en kreeg 1 week op voorhand een reminder, dat ik nog moest betalen terwijl ik al ruim een week ervoor had betaalt. Qua organisatie nogal slecht, maarja de kliniek in Vlaardigen is echt wel top!! Nu nog het eindresultaat afwachten.....

Groetjes Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, leuk om je verslag te lezen!

Ik ben 15 januari aan de beurt, ook door Hupkens in Vlaardingen. Spannend!

Vond het inderdaad ook nogal chaotisch verlopen bij Kliniek Gabriels. Heb eens 2 uur moeten wachten doordat de OK uitliep. Nou das niet leuk, kan de beste man niets aan doen maar toch. Afijn ik hoop dat ie mij mooie boobies gaat geven, das het belangrijkste!

Die van jou zien er al goed uit! Geduld is het magische woord, zoals ik dat al veel heb gelezen hier hihi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

duidelijk verslag ! 

Wat fijn dat jij nog een 3D hebt gekregen. Bij mij was het bij beide consulten niet mogelijk :( 

Je borsten zien er heel mooi uit vind ik !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje JoyceJ1984! Wat een prachtig stel boobies heb je er aan overgehouden!!! ^_^

En ondanks dat je tepels in het begin ongelijks waren zijn ze perfect nu! Goed om dit te lezen en zien. Ik ben 19 feb aan de beurt bij hupkens. En als ik dit niet gezien en gelezen had zou ik direct in paniek raken bij eventuele ongelijke tepels etc. 

Ik heb ook borstvoeding gegeven dus ben daar nu erg blij mee als ik jou verhaal zo lees. De rek is mooi meegenomen blijkt maar weer.

Oh en even om toch te vermelden voor andere meiden:  ik heb bij Diana via internet een consult ingepland op een zondag ochtend 10 uur in Barendrecht. En m'n consult met hupkens was om 17 uur in de middag op een vrijdag. Bij beiden niet hoeven wachten! Direct geholpen. Zo kan het dus ook gaan (of is dit echt geluk geweest haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JoyceJ1984

Bedankt Amber en fruitmiep (leuke nickname). Nou hoop dat ik je met mijn verslag heb kunnen helpen. Alvast veel succes. Komt helemaal goed. Enne je hebt echt geluk gehad bij het wachten of ze hebben het e.e.a. Wellicht verbeterd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

hi joycej1984

goed om te horen dat alles goed is gekomen met jou verschil van de tepels . Alleen kan ik dit niet terug lezen van jou ? Ik ben nu 4 weken po en bij mij staan mijn borsten ongelijk waardoor mijn tepels ook ongelijk staan. Hoelang heeft het bij jou geduurd voordat het weer symmetrisch stond ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.