Ga naar inhoud

Wanneer weer zwanger worden?


Aanbevolen berichten

Ja misschien een rare vraag.. maar ik zie hier helemaal niks over staan

(of ik kijk met mijn neus :blush: )

Maar wanneer mag je zwanger worden na een BV? Duurt dat weken,maanden of jaren voordat je kindjes kan krijgen.. of maakt dat helemaal niks uit??

Ik vroeg het me af.. omdat ik ook een kinderwens heb :rolleyes:

Gr. Rochella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Rochella,

Je mag natuurlijk zwanger worden wanneer jij dat wil.. Maar zwanger worden brengt de nodige hormonen met zich mee.. En vaak ook grotere borsten. Ook mét siliconen! Mijn PC vroeg mij of ik al snel kinderplannen had. Mijn antwoord was: 'nee, en hoezo?'. Hij legde toen uit dat je borsten tijdens een zwangerschap gewoon groeien (bij de een wat meer dan bij de ander..) en dat ze ook met siliconen daarna gewoon kunnen gaan hangen.. Net als bij sterk gewichtsverlies of toename, dan verandert de vorm ook.

Ik kan je dus niet precies zeggen wanneer je zwanger mág worden. Ik zou het gewoon aan je PC vragen. En inderdaad hier op het forum :). Ervaringen genoeg:D

Liefs,

Dollie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

een bv doen word aangeraden na een jaar na je bevalling,omdat je een jaar de tijd nodig hebt te ontzwangeren.

maar waneer je na een bv zwanger mag/kunt worden,is helemaal aan jezelf,maar vergeet idd niet,dat je borsten flink te voorduren krijgen dan,en dat de vorm en hang enzo,zullen veranderen.

of je ze nu dual plane,achter of voor de spier hebt,je zal niet behouden qua vorm wat je had,maar als je dat voor lief neemt,kan je zwanger worden waneer je wilt uiteraard.

ik zou zelf,als ik kinderwens(nog) had,ervoor kiezen na een half jaar na operatie,omdat je borsten het eerste half jaar meeste veranderen,maar ook het meeste gevoelig zijn nog in die 6mnd,en dat kan best pijn doen aan je boobs als je dan ook nog eens opgezette boobs krijgt van een zwangerschap.

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartsikke bedankt allemaal!!

Ik kan hier echt wat mee :)

Liefs Rochella

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...
  • 6 months later...

Hoi hoi,

even goed dat ik dit topic vind, ik en mijn vriend willen ook een kindje, en ongeveer in het nieuwe jaar naa mijn herstel operatie beginnen. en vraag mijn nu ook af of het nu een half jaar, jaar of anderhalf jaar na bv is dat je pas zwanger moet worden ivm lelijke borsten/hang/gekke vorm?

heeft iemand ervaring mee?

Ik zit er niet mee dat ze gevoelig kunne raken of dat ze ineens 2 cupmaten groter worden, zelf beetje hang niet, maar kan het zijn dat ik ineens (bijwijze van) vierkanten borsten heb??? haha

Graag hoor ik het van de mensen met ervaring of mensen die er iets vanaf weten!

xxxxxx :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het niet beter om te wachten met een bv tot je kinderen hebt? Ik heb 3 zwangerschappen gehad en dat heeft mijn borsten echt verpest.

Of je zou misschien daarna voor een wissel moeten gaan met een grotere prothese??

Ik heb bewust gewacht tot ik alle kids heb gehad om mijn borsten te "verbouwen"" hihi. Ik vind het nogal een dure operatie, en zie het niet zitten om het nog een keer te moeten doen.

Succes met jullie keuzes.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me heel logisch,alles gaat oprekken door je zwangerschap,na de bevalling wil je misschien nog borstvoeding geven,daarna gaan ze weer slinken,weefsel word wat slapper etc..

dus ja,dikke kans dat je dan toch slappere boobs eraan over houdt,maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit..:64:

Als je de keuze hebt,zou ik zeker wachten ........anders is t zo zonde van je geld he.:Laie_11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil ook wat slappere hangerige borsten vind ze nu te naar voren staan en onnatuurlijk :P maar volgns mij ben ik de enige die dat wilt?

plus ik weet nog niet of ik bv geef aan me kindje ik denk het niet ben van de fles, en heb altijd gevoelige borsten gehad dus moet er niet aan denken. ik ga zowiezo als ik 2 kindjes heb gehad weer een wissel laten doen met ietsje meer dus mocht het zo erg zijn dat hangen dat zelfs te veel voor mij is dat ik het iets op laat vullen, en heb geleerd met de kleine onperfectheden blij te zijn het maakt jou! mijn man vind me nog mooi al loop ik met ontploft haar in een vuilniszak rond!

dus als het zo erg is komt de wissel over +/- 4/5 jaar :)

maar ben benieuwd of er ervaringen zijn met waar ik het over hebt!

Vlinder en fem hebben toch die meer natuurlijke hang erin en dat is echt geweldig, dus misschien komt die zwangerschap dan goed uit hihi! :blush: :blush: :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder heeft sinds haar 26ste siliconen en heeft in die tussentijd nog twee kids gekregen. Haar borsten zijn nu, 24jaar en twee kids verder, nog steeds heel mooi van vorm. Ze heeft ze onder de borstspier en niet zoveel cc, ik denk dat dat ook wel uitmaakt want ze zijn dan niet zo heel zwaar en hebben volgend mij niet echt de ruimte om te gaan hangen.

Ik heb zelf ook een kinderwens en 1 maand geleden een bv gehad. Ik wil proberen om zwanger te worden 1jaar na mijn bv. Ik zou het niet erg vinden als er meer hang in zou komen, zou het alleen maar natuurlijker maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat denk je van niet ? eeuwig zonde om eerst zoveel geld te spenderen aan nieuwe boobs! om ze daarna waarschijnlijk te laten verneuken door kids...

Kun je daarna opnieuw als je nog geld overhoud dan natuurlijk ;)

Nee, als je dan een kind wilt zou ik het voor je bv doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het zo grappig om te lezen.......

Heel veel van dit forum wil van hun hangborsten af. Jullie willen juist hang..... Haha

Ik zou echt zoooo blij zijn als ik van mijn hangborsten af.... Zal ook wel wat met je huid te maken hebben, mijn huid is van zeer slechte kwaliteit.

Mijn man is allang blij dat ik mn borsten laat verbouwen, ik wil namelijk nog graag een 4e kindje. Maar ik wil niet meer zwanger worden als ik eindelijk mooie borsten heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ongeveer 6 maanden na de bv bewust zwanger geworden. Ben over 4 weken uitgerekend dus weet pas over een paar maanden wat dit heeft betekend voor mijn borsten. Ben er niet zo heel bang voor, want ze zijn amper een cupmaat gegroeit. Ik denk alleen dat ik straks weer moet wennen aan dat ze minder vol zijn dan nu. We wachten het af. oja mijn pc raadde aan om min 6 maanden te wachten na een bv, omdat ze wel de tijd moeten krijgen om vast te gaan zitten (normaal inkapselen). Geef verder geen borstvoeding en krijg pillen tegen de stuwing. Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk jullie reacties!! ik ben nu tussen de 7 en 8 maanden!

en tegen de tijd dt ik zwanger ben/word is het wel bij de 12 maanden zoiets denk ik.. dus denk dat me boobs dan wel goed

gesetteld zijn!

beetje hang is leuk natuurlijk (niet iedereen vind dit :P) en ligt indderdaad ook aan de huid, heb op zich wel een goede huid dus we zullen het zien!!

@mama, spannend zeg!! nog maar eventjes en je zult het ondervinden! maar omdat je zegt dat ze amper zijn gegroeit en daar ligt meestal wel aan, dat de huid ineens weer oprekt en daarna is opeens die grootte verdwenen.. logisch dat veranderd dan!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee maar er wordt wel wat aan het tussenstuk gedaan en in een zwangerschap kunnen boobs zo 2 cups groeien (hoeft niet maar het kan wel, hier groeide ze ook 2 cups)... Dan lijkt een zwangerschap me niet bevorderlijk zo kort na je herstel operatie maar gewoon jezelf goed laten informeren :D Komt vast goed ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vroeg bij? tja als je er klaar voor bent dan ben je er klaar voor. waarom zou je dan wachten?

en femmie ik ben er niet meer zo zeker van of ik die operatie moet doen.. als ik dingen op internet zie dan is dat allemaal 100 x erger en lelijker, ik heb het enkel met een push up bh..

misschien moet ik die dan niet dragen..

ik zit ook met dat ik gelezen heb dat de 'foute' manier is dat ze gaan hechten vanuit dde buitenkant, en laat valerie nou gezegt hebben dat ze gaan hechten.. dus ik twijfel heel erg zeg maar, ze kunnen het nog veel meer verminken, en vooral als ik dan zie hoe de borsten eruit zien als ze het repareren met een meter tussen de borsten.. dan denk ik wil ik dat wel?

heb ff een dip..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.