Ga naar inhoud

Wanneer weer zwanger worden?


Aanbevolen berichten

Hmmm ja blijft jou keuze natuurlijk he een hersteloperatie of niet, je bent niks verplicht.

Zelf vind ik het niet meevallen zonder push up, maar het zijn mijn boobs niet natuurlijk. Als jij er vrede mee hebt is dat prima toch.

Gewoon de voors en tegens tegen elkaar afwegen en desnoods bij een andere pc op second opinion gaan? Van wat ik heb gezien kunnen ze het juist erg goed herstellen, als je een goede pc hebt.

Gewoon je gevoel volgen ;) Dat geldt zowel voor je boobies als voor je kinderwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk juist zo een jonge moeder!!!!

Ik was 23, maar het had van mij ook wel eerder gemogen hoor, maar mijn man wilde het toen nog niet.

Tijdens mijn zwangerschappen zijn mn borsten niet zo heel erg gegroeid maar juist na de bevalling, toen de melkproductie op gang kwam.

En ik gaf geen borstvoeding,maar ik had liters melk in mn borsten volgens mij :wacko:

Glamrock, hoe gaat die operatie? Wat zouden ze dan gaan/kunnen doen om je borsten weer een beetje uit elkaar te krijgen.

Ik weet er eigenlijk helemaal niets van af.

Rustig over nadenken hoor!!! Geen overhaaste beslissingen nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou een BV altijd na een zwangerschap doen, het is niet te voorspellen wat er gebeurd, er zijn vrouwen die na een zwangerschap een maatje meer overhouden, maar vaker komt voor dat vrouwen wat slappere kleinere borsten krijgen, dit komt doordat tijdens de zwangerschap je lichaamseigen borstweefsel/vet, plaats maakt voor je melkklieren, aan het eind van je zwangerschap zijn je borsten dus klaar om te voeden, als je besluit niet te voeden trekken de melkklieren langzaam terug en zullen je borsten langzaam weer wat vetweefsel terug krijgen, je krimpt dus eerst erg, dan is het de vraag hoeveel vetweefsel er terug komt, hoe erg zijn je borsten gaan opzetten tijdens de zwangerschap? dat is bij iedereen anders..... vandaar het verschil van de een en de ander en dat je het niet kunt voorspellen....

Het is echt een fabel dat het door het geven van borstvoeding komt, want het hele proces om klaar te zijn voor het voeden van je kind gebeurd al in je zwangerschap, in je zwangerschap verdwijnt je eigen vetweefsel al voor een groot deel en niet pas na de bevalling, dat er meer hang in de borsten komt door het geven van borstvoeding zullen de lactatiekundigen nee op beantwoorden, ikzelf denk dat dit juist wel mogelijk is, want in de begin periode van borstvoeding krijgt elke vrouw over het algemeen stuwing en een soort overproductie, je borsten worden dus een periode wel wat voller en zwaarder, je huid geeft dan toch ook iets mee, wel denk ik dat het niet veel verschil is met wel of niet voeden, ik ken genoeg vrouwen die nooit hebben gevoed wel kinderen hebben gebaard, maar toch lege zakjes hebben overgehouden, ikzelf heb heel lang en alle kinderen gevoed en heb geen zakjes, wel kleinere borsten er aan over gehouden.....

Als je een kindje krijgt/wilt na een vergroting is het advies over het algemeen 1jaar PO pas zwanger te worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

mama van 3 dankje voor de grote uitleg!

al heb ik nooit vetweefsel gehad bij mijn borsten en nu al helemaal niet meer dus blijven ze denk ik het zelfde :P

Me huid mag best iets rekken hoor want ze staan nu zo strak in het pakkie :P om het maar zo te zeggen.

ik ben nu al aantal maanden po, bijna 8 maanden geloof ik..

met 10 maanden krijg ik een her operatie (als ik het door laat gaan) ik laat lekker op me afkomen allemaal ik zie wel wat er gebeurt! die borstvergroting heb ik nu toch al kan moeilijk zeggen dat ik geen kinderen neem omdat ik een borstvergroting heb gehad lijkt me beetje onzin, ik denk wel als ik 2 kinderen heb gehad (wens) dat ik misschien wel een wissel zou doen mocht het er niet meer uitzien! en wil ook absoluut niet groter als ik nu heb.

als het toch zou zijn dat ze kleiner worden na de zwangerschap, so be it! daar zou ik niet heel veel mee zitten.

@diesel, ik weet niet precies hoe hij gaat, want er schijnt ook een foute manier te xijn en dat is dat ze het hechte aan de buitenkant, en ze hebben me gezegt in een mail dat ze gingen hechten dus ik ben bang dat ze het dus verpesten moet even naar ze mailen/bellen hoe het nou precies gaat..

Ja jong moeder is ook leuk mits je er klaar voor bent! en een goede man hebt natuurlijk, ik ben wel ouderwets ik ga eerst trouwen!!! :P

@mii, ja ik ben jong maar dit is toch niet persee verkeerd, ik ben geen 18 jaar of jonger, en dat vind ik zelf te jong ik ben 20 tegen de tijd dat ik 9 maanden verder ben, ben ik 21 vind persoonlijk een pracht leeftijd. en jij kijkt er ook anders tegenaan aangezien je zelf geen kids wilt he ;)

@fem, ja precies me gevoel volgen is altijd het beste he, ik ga maandag even bellen kijken wat ze zeggen, gaan ze echt zeggen we hechten het vanaf de buitenkant, dan hoeft het voor mij niet en ga ik niet eens de moeite nemen, en ga ze ook zeggen dat het dus niet de goede manier is, en stuur ze gelijk die link van hoe het dus niet moet en erger word!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.