Ga naar inhoud

Sunshine1 : 17 maart 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Wat leuk om op dit forum te komen! Ik zie allerlei ervaringen langs komen en dat maakt het allemaal nog spannender..

Zelf ga ik in het nieuwe jaar eindelijk de stap wagen.

Na 15 jaren van grote onzekerheid over mijn borsten, bikini's die vaak te groot zijn, bh's die te strak zitten en toch wijken aan de voorkant, heb ik besloten om er iets aan te gaan doen.

In januari heb ik een afspraak met dokter Koeijers in de kliniek in Amstelveen.

Zijn er meer mensen die ervaring met deze arts hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2015 om 04:10 zei sunshine1:

Wat leuk om op dit forum te komen! Ik zie allerlei ervaringen langs komen en dat maakt het allemaal nog spannender..

Zelf ga ik in het nieuwe jaar eindelijk de stap wagen.

Na 15 jaren van grote onzekerheid over mijn borsten, bikini's die vaak te groot zijn, bh's die te strak zitten en toch wijken aan de voorkant, heb ik besloten om er iets aan te gaan doen.

In januari heb ik een afspraak met dokter Koeijers in de kliniek in Amstelveen.

Zijn er meer mensen die ervaring met deze arts hebben?

Hey sunshine,

er zijn zeker al verschillende meiden die zich hebben laten opereren door Koeijers, heb zijn naam hier al gezien.

Als je rechts boven zijn naam ingeeft dan krijg je gegarandeerd meerdere antwoorden. Kies dan wel als zoekoptie 'forums'

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Specifieke vragen niet echt denk ik, maar k ben heel benieuwd hoe deze man werkt en hoe de ervaringen zijn van vrouwen die door hem zijn geholpen..

17 September, dat is behoorlijk recent! Hoe is het nu met je? Geneest het mooi en heb je veel pijn gehad? En, ook heel erg belangrijk, ben je tevreden met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring is heel fijn. Ik vind dokter koeijers een hele rustige vriendelijke grappige man. Hij nam alle tijd voor me en gaf antwoord op al m'n vragen. Ik ben 3! keer teruggeweest op consult omdat ik twijfelde over de maat. Ik was bang dat het te groot zou worden. Hij heeft alle 3 de keren 45 min tot een uur de tijd voor me genomen en met me gepraat. En mij gerustgesteld dat dit aantal cc goed bij mijn figuur past en natuurlijk oogt. Uiteindelijk heeft hij er het minimum in gedaan wat mogelijk was, en wat hij ook in gedachten had. En qua formaat zijn ze perfect, heel natuurlijk en zeker niet te groot. Ook bij de eerste nacontrole kwam hij bij me kijken, omdat ik vrij onzeker ben, en heel erg veel pijn heb gehad na de operatie. Ik viel constant flauw omdat m'n lichaam de pijn niet aan kon. Ik moest ook langer blijven de dag van de operatie. Heel lief van hem dat hij langs kwam bij de controle afspraak. Normaal is de eerste nacontrole met alleen een assistente.

Het herstel is goed verlopen, op de hele erge pijn na, geen complicaties o.i.d. De littekens genezen mooi, hele dunne streepjes.

Het enige waar ik wel nog mee zit is dat de rechter borst groter oogt. Meer volume zegmaar. Dit komt doordat er bij mij links 350cc in gegaan is en rechts 430. Er zit ook verschil in qua projectie. Ik denk zelf dat er rechts iets te veel cc in is gegaan, of te veel projectie. Morgen moet ik op eindcontrole en dan ga ik dit bespreken..

Maar ik zou dr koeijers sowieso aanraden als arts!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt goed! Ik vind het belangrijk dat een arts, naast het feit dat hij goed is in zijn vak, ook oor en aandacht heeft voor zijn patiënt. Fijn om te horen dat jij dit wel op deze manier hebt ervaren bij dokter Koeijers. Wel vervelend dat de ene borst groter oogt. Hopelijk kunnen ze je daar verder mee helpen.. Waar ik wel steeds meer meer achter kom is dat de pijn per persoon heel verschillend is. Ik zal dus rustig moeten afwachten hoe dit strakjes bij mij gaat zijn. Ik denk maar zo dat t voor veel vrouwen de pijn wel waard is! Dank voor het delen van je ervaring!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan:) als je meer vragen hebt kun je me ook altijd een pb sturen..

Ik zal je morgen nog wel even laten weten wat dr. Koeijers zei over de ongelijkheid..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben donderdag bij dr. Koeijers geweest voor de eindcontrole. Volgens hem is rechts groter in volume omdat deze minder ruimte had in het begin (dat was mijn kleinere borst), daardoor is de spier erg uitgerekt en staat strak. Met de tijd zal de spier minder strak staan en zal de prothese ruimte hebben om te kantelen, waardoor deze borst meer gaan hangen net als links. Dan zullen ze nagenoeg gelijk zijn volgens koeijers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee eigenlijk nog niet. Ik begrijp dat je ook bepaalde voedingsproducten en huis moet hebben, weet jij toevallig welke? En ik moet nog bh's bestellen maar dat komt wel goed!

Ik ben mij daar ook nog erg in aan het verdiepen. Een goede vriendin van mij werkt met voedingssupplementen en coacht ook mensen als het gaat om gezonde voeding. 2 tot 3 weken voor de operatie ga ik probiotica slikken. Daarbij is gezonde voeding absoluut ook erg belangrijk. Hier een goed stuk geschreven door voedingscoach Jesse van der Velden.

http://jessevandervelde.com/voeding-operatie-zo-herstel-snelst/#par1

Wat goede bh's betreft, daar ben ik nog niet uit.. Best heel lastig omdat je niet precies weet hoe je borsten er straks uit zien. Benieuwd wat uiteindelijk jouw keuze gaat zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben donderdag bij dr. Koeijers geweest voor de eindcontrole. Volgens hem is rechts groter in volume omdat deze minder ruimte had in het begin (dat was mijn kleinere borst), daardoor is de spier erg uitgerekt en staat strak. Met de tijd zal de spier minder strak staan en zal de prothese ruimte hebben om te kantelen, waardoor deze borst meer gaan hangen net als links. Dan zullen ze nagenoeg gelijk zijn volgens koeijers.

Een geruststelling hoop ik voor je! Voor mij weer een leerpuntje om te onthouden.. Dankjewel voor het delen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Nog 2 weken en dan is het zo ver. Op 17 Maart word ik door dr Koeijers geopereerd! Stiekum vind ik het nu toch best spannend allemaal.. Na 15 jaar vind ik het nog steeds moeilijk te geloven dat het nu echt heus gaat gebeuren en dat ik straks geen A cup meer heb! Zijn er nog meer die op 17 Maart door deze arts geopereerd worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om een lotgenoot te hebben die dag! Weet jij al een tijd, Nile? Ik begin toch wel last te krijgen van gezonde spanning, maar ik kan niet wachten.. Zit al netjes aan de vitamine C en aan de Arnicadruppels. Alleen nog van de week even n sport bh kopen. kHeb ook zo'n Voedingskussen gekocht, omdat ik daar wel goede ervaringen over las wat betreft het slapen. Mensen die hier langs komen en dat kussen zien, gaan heel andere dingen denken..:154: 

Uhm, nee, ik ben niet zwanger! :36: 

Intussen nog steeds veel op het forum aan t lezen. Wat een leerzame tips hier zeg, zo fijn! Gelukkig tot nu toe bijna alleen maar positieve dingen over Koeijers voorbij zien komen. :43:

Maymay, voor jou is t al donderdag, wat super spannend zeg! Laat je ons weten hoe t is gegaan?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waah nou Maymay ik vind het knap als jij nog kan ontspannen. Lukt mij al haast niet meer en ik moet nog een week langer wachten! 

@Sunshine1 ik heb nog geen tijd. Als het goed is hoor je dat begin volgende week dacht ik?

Hier ook aan de gezonde voeding, groene thee en gestopt met roken. Het is voor een goed doel dus het lukt aardig^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nile hahaha heb zo m'n momenten..sta strak van de spanning! Maar kan me er redelijk van afzetten ;) Nu druk bezig met huishouden, boodschappen en alles in huis halen. Woensdag nog werken en dan ik het al zover.. Moet me al om 8:00 melden en ben 9:00 aan de beurt, dus hoef gelukkig niet de hele dag te wachten! Zooooooo spannend..ben zo benieuwd hoe het zal worden! :01::125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.