Ga naar inhoud

Aandacht van de mannen


lesilla

Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Zeker weten dat grotere borsten meer aandacht krijgen ... het is misschien alleen een ander soort aandacht. Maar uiteindelijk doen we het allemaal hopelijk voor onszelf beter in ons vel te voelen en niet om meer hoofden te doen draaien op straat. En het is misschien een boutade maar smaken verschillen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt,ik ben wel blij dat ik al een man heb,:rolleyes:want dr zijn dr zat die alleen vanwege je borsten nu ineens contact willen,sommige zijn zelfs zo brutaal ,die lopen voorbij al starend naar je borsten,zonder naar boven te kijken,vind ik wel lachwekkend soms.

Lozers..:134:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk dat je nu wel meer aandacht krijgt maar vooral omdat je nu meer uitstraalt :D

Ik liep eerst altijd redelijk naar voren maar nu hoef ik me niet meer te schamen :7:

Mn vriend ziet ook dat ik nu meer straal.. dus ja je krijgt er wel meer aandacht door :D

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.