Ga naar inhoud

Aandacht van de mannen


lesilla

Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey!

Wat leuk, zat hier laatst namelijk nog aan te denken.

Ik heb over aandacht niet veel te klagen gehad. Maar toen ik vorig jaar rondfietste in mijn nieuwe jurkje met boobs kreeg ik wel aandacht, maar dacht dat het gewoon eenmalig wat meer was (mooi weer, iedereen vrolijk haha). Maar heb wel het idee dat mannen daarom ook wel kijken. Misschien is het omdat ik me zekerder voel, maar ben nu wel gewoon veel meer in verhouding. Denk dat zij dat ook wel zien.

Zo krijg ik van mannen die ik ken, en ook op het werk, nu vaker te horen dat ze mij er leuk uit vinden zien, of geven ze een complimentje over mijn kleding of dat het goed te zien is dat ik veel sport. Dat zijn wel veel dingen over uiterlijk, dus denk dat dat er ook wat mee te maken heeft.

Want wat wel grappig is, is dat ik nog geen 1 reactie van een man heb gehad dat ik mijn haar van lichtbruin naar bijna zwart heb geverfd hahaha

Dus, ik denk dat het idd aan beiden ligt. EN door de BV, EN door mijn eigen zelfvertrouwen. Ik voel me nu namelijk mooier, vrouwelijker en meer in verhouding met de rest van mijn lijf.

Ben benieuwd wat jij vindt! Maarem, jij hebt van jezelf ook een grote cupmaat gehad toch? Heb jij ervaren dat mannen anders reageerde toen je het liet verkleinen?

Liefs

:116:

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet zeker dat dit door uitstraling komt, heb nooit te klagen gehad over aandacht, zeker niet toen ik mijn kleiner wordende borsten nog niet als probleem zag

raar maar waar, het zit puur tussen je eigen oren, en niet die van je vriend of mannen om je heen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm.....zelfs vrouwen kijken naar me nu, ik had al aandacht vd bv,vanwege mn lengte,maar nu staren mannen echt opvallend, en ik weet zkr dat het komt door mn bv,dat is gewoon overduidelijk.

Ik zit echt op de vraag te wachten dat er 1 gaat vragen of ze echt zijn ,hahaha.unsure.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik geloof niet dat ik meer aandacht door de bv destijds heb gekregen.

Wat mij vorig jaar wel opviel, is dat mannen zowat achterstevoren in de auto zaten toen ik van half lang dun, stijl blond haar naar een volle bos lange krullen gingen dmv extensions. Wow, dat was écht een groot verschil in aandacht.

Ik loop al jaren langs de rondweg met mijn honden (nu nog 1 hond, afgelopen zaterdag is mijn boxer overleden aan een hartaanval) en als er dan getoeterd werd, was het 9 van de 10 x een bekende. En dat was ook niet elk rondje zo.

Met de extensions kreeg ik zowat een lamme arm van het zwaaien (tsja, aardig blijven niet waar?). Dat heeft mijn ego heeeeel goed gedaan, moet ik zeggen. Hahahahaha. Mijn haar had er weer wat meer onder de lijden, maar goed. Dat is nu aan het herstellen en ik weet zeker dat ik ze er weer in ga doen.

Kijken of het effect nu groter is: én lang haar én een vollere boezem. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja extensions heb ik ook gehad,lange bos krullen,iets van 150 stuks had ik erin,(heb normaal ook krullen va mijzelf maar bewerk ze altyd met de steiltang)

Mannen stpraken me toen ook echt erop aan,dan durven ze nu niet meer ,verrekken liever hun nek hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Extensions zijn goedkoper dan borsten!! ;)

Ik heb een leuk (helaas geheim) adresje waar ik ze laat zetten, ik moet ze dan zelf bestellen op een site. Ben dan rond de 250 euro kwijt voor het haar en het plaatsen. En dan kunnen ze ongeveer 3,5 maanden blijven zitten. En voor dat geld heb ik dan wel heeeeel erg veel lol, kan ik je vertellen! :-P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ik vind het best grappig, die mannelijke reacties :152:

Het verschil vind ik overduidelijk, maar of dat komt omdat ik grote borsten heb of omdat ik meer rechtop loop, is nog maar de vraag. Ik heb namelijk een vriendin en die is... tja ehm dik, maar wel super zelfverzekerd. Als zij over straat loopt, kijken mannen haar echt wel na!

Ik moest net naar het gemeentehuis en had vanwege het lekkere weer (EINDELIJK!!! :145:) een zomers truitje aan met aardig wat inkijk. De man achter de balie sprak tegen me, en dat ging dus ongeveer zo: oogcontact, ogen dwalen naar beneden, snel weer oogcontact, ogen dwalen naar boobs, etc. haha k vond het echt funny!

Moet alleen wel oppassen dat ik het niet té leuk ga vinden en me nog wel aardig normaal blijf kleden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Nou dat is toevallig dat jullie het over hair extensions hebben!

Ik heb zelf een hair extension salon..

En inderdaad, zolang je haar maar goed zit :)

En de mannen vinden dit inderdaad ook erg belangrijk. Ik denk dat ik geen reclame mag maken voor mijn salon, dus doe ik dit ook maar niet. Maar bij mij heb je al een verlenging vanaf 160euro. :75:

Maar pas op: als je er eenmaal aan begint kom je er nooit meer vanaf! Het is echt een verslavingen haha :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een collega van me had extensions en het was echt super mooi, en toen die eruit waren zagen haar haren er behoorlijk slecht uit. Natuurlijk waren we een volle bos gewend, maar het leek nu helemaal zo'n klein beetje wat er van over bleef.. heel dun, en zo weinig.

Is het niet mega slecht voor je haar Chantal?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een collega van me had extensions en het was echt super mooi, en toen die eruit waren zagen haar haren er behoorlijk slecht uit. Natuurlijk waren we een volle bos gewend, maar het leek nu helemaal zo'n klein beetje wat er van over bleef.. heel dun, en zo weinig.

Is het niet mega slecht voor je haar Chantal?

:116:

Het is vooral belangrijk om je eigen haar en de extensions op de juiste manier te verzorgen. Hierdoor zorg je er echt voor dat het beschadigen van je eigen haar echt minimaal blijft.

Ik kan niet zeggen dat het bij niemand zal beschadigen want het ene haar is het andere haar niet. Als je erg zwak en breekbaar haar hebt van jezelf en je hangt er een plukje haar aan, komt er natuurlijk wel meer spanning op het eigen haar te staan. Als er dan ook nog eens hard met een borstel elke dag op de verkeerde manier over heen word geborsteld bestaat er een grote kans dat het eigen haar afbreekt, en dus ook de extension uitvalt. Maar zeker na 1 x (tenzij verkeerd geplaatst) zal het absoluut niet schadelijk zijn voor het eigen haar. Maar dan nogmaals de nadruk op: als ze correct geplaatst zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aandacht owwwww ja zeker!

Ik trok wel vaker de aandacht maar nu trek ik volle zalen ;)

Lang slank, lang blond haar, flinke voorgevel.

Heb zelfs al ondervonden dat mensen me niet serieus namen op mijn werk, ben leerkracht.

Ik draag inderdaad meestal rokjes of jurkjes en hoge hakken. Al jaren trouwens.

Kinderen vinden dat geweldig, juf barbie.

Maar sommige vaders kunnen het blijkbaar niet aan, of hun vrouw niet :D

Ik heb trouwens een onwijs dikke bos haar, soms vervloek ik het wel eens zal ik eerlijk bekennen.

Los komt t tot mijn kont. Moet ergens nog wel een foto hebben van een flinke vlecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens een onwijs dikke bos haar, soms vervloek ik het wel eens zal ik eerlijk bekennen.

Los komt t tot mijn kont. Moet ergens nog wel een foto hebben van een flinke vlecht.

Wow, wou dat ik zo'n prachtig dik haar had, toen het nog langer was, was m'n vlechtje niet eens een duim dik, :103: heb echt heel fijn haar, jammer maar helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo dom geweest om er nooit fotos van te maken,maar ik heb van mijzelf krullen,,maar t wordt nooit langer dan tot me schouders en t is best wel dun,alleen zie je dat niet door me krullen,maar toen ik extensions had tot me kont bijna,was dat zoooo mooi,hele grote bos krullen,en je zag niet dat t nep was haha.

Moest wel iedere dag cremspoeling doen om klitten te voorkomen,maar bij t gesmolten stukje zeg maar ging me haar toch raar doen,en moest ik iedere 3 maanden nieuwe laten zetten,om t mooi te houden en om me haar te beschermen,was beetje duur geintje,en ja,toen ik ze allemaal eruit had getrokken ,had ik spijt ,maar mn haar had echt een opdonder gekregen,zag er niet uit ,heel dun geworden en moest geknipt worden,bleef niets van over..dus nu gebruik ik maar de steiltang..maar idd verslavend is t wel,als ik de poen had zou ik t zo weer laten doen,want mooi was t wel!

Als je steil haar hebt ,is t allemaal wat makkelijker,dan blijft je haar gezonder,krullen gaat toch wat sneller breken/klitten onder die plakrandjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aandacht van de mannen :45::14: ...?

Mooie vraag stelling!!

Vroeg mij eens ook af ,,,,

Ik heb daarmee NOOIT problemen mee gehad.

Voor mijn BV had ik al heel veel te veel bekijks van de mannen maak niet uit of ik in een trainingsbroek of vuilniszak over kop liep

maar nu helemaal de bliksem donder slag....mannen die mij niet eens kennen stappen van de fiets af of auto uit en maken zomaar praatjes...

Toender tijd als ik naakt op strand lag kwamen ze opeens met hun slurf voor mij staan en nou helemaal bliksem donder slag :wacko::blink::66:

Na ja mannen .............................. :86::45::37:

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas vind mijn vriend mijn borsten te groot aaaa,vind heel rot,maaar ik wil ze niet meer kleiner,alleen een iets natuurlijker aanblik,maar dat heeft de tijd nodig,wel jammer natuurlijk,dat hij er niet zo blij mee is. :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas vind mijn vriend mijn borsten te groot aaaa,vind heel rot,maaar ik wil ze niet meer kleiner,alleen een iets natuurlijker aanblik,maar dat heeft de tijd nodig,wel jammer natuurlijk,dat hij er niet zo blij mee is. :mellow:

Ach, als ze minder strak staan en de zwelling wegtrekt, zullen ze er veel natuurlijker gaan uitzien, en dan draait ie vast wel bij, kan ie er geen genoeg meer van krijgen, je zult wel zien! ^_^ En anders is ie echt een uitzondering, hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas vind mijn vriend mijn borsten te groot aaaa,vind heel rot,maaar ik wil ze niet meer kleiner,alleen een iets natuurlijker aanblik,maar dat heeft de tijd nodig,wel jammer natuurlijk,dat hij er niet zo blij mee is. :mellow:

te groot? Wist niet dat er zulke mannen bestaan :13:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jen. ja die mannen bestaan schijnbaar nog haha,hij is een billenman,

en zal vast moeten wennen aan het idee van iets naar c cup,anyway ikzelf ben helemaal verliefs op mijn eigen borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.