Ga naar inhoud

Annemijn : 26 november 2015 : Dr. Nio : Olvg-west ( SLAZ )


Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Donderdag 26 november a.s. is het zover en staat mijn operatie gepland: van cup 75A naar 75D (400c anatomisch, achter de spier).

Voordat ik het consult had, had ik mij nog niet heel erg verdiept in de mogelijkheden, ik wilde zo natuurlijk mogelijk en grote borsten.

Nu ik al wat doorgelezen ben, heb ik twijfels over 400c en anatomisch. Ik wil nog vijf kilo afvallen en vraag mij af of ik niet beter groter kan nemen.

Ook vraag ik mij af anatomisch een juiste keuze is vanwege veel verhalen die ik lees over het 'draaien' van de siliconen.. en daarnaast zou 'rond' een gevulder effect geven wat ik ook graag wil!

Ik heb daarom a.s. maandag nog even (vlak voor de operatie) opnieuw een afspraak om te passen...

Hebben jullie tips en adviezen? Foto van de huidige situatie treffen jullie aan in mijn gallery :)

Bedankt !!

Liefs,

Annemijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word ook de 26e door Dr Nio geopereerd :) Ga jij ook naar het OLVG?

Mijn voorsituatie is anders dan die van jou, anatomisch zou voor mij sowieso geen optie zijn geweest. Maar ik vond de ronde 85% gevulde ook veel fijner aanvoelen.

Wel verstandig dat je toch nog een keer op consult gaat nu je zo twijfelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames,

Donderdag 26 november a.s. is het zover en staat mijn operatie gepland: van cup 75A naar 75D (400c anatomisch, achter de spier).

Voordat ik het consult had, had ik mij nog niet heel erg verdiept in de mogelijkheden, ik wilde zo natuurlijk mogelijk en grote borsten.

Nu ik al wat doorgelezen ben, heb ik twijfels over 400c en anatomisch. Ik wil nog vijf kilo afvallen en vraag mij af of ik niet beter groter kan nemen.

Ook vraag ik mij af anatomisch een juiste keuze is vanwege veel verhalen die ik lees over het 'draaien' van de siliconen.. en daarnaast zou 'rond' een gevulder effect geven wat ik ook graag wil!

Ik heb daarom a.s. maandag nog even (vlak voor de operatie) opnieuw een afspraak om te passen...

Hebben jullie tips en adviezen? Foto van de huidige situatie treffen jullie aan in mijn gallery :)

Bedankt !!

Liefs,

Annemijn

Hallo Annemijn

Ik heb net bij je foto gekeken en je bent al heel slank,waarom dan nog 5 kilo afvallen maar dat is natuurlijk jou keuze.

Wel zo gezellig dat je Fleur treft as donderdag.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ronde prothesen die in een soort van druppel vallen, dus niet helemaal rond uiteindelijk, maar ook niet geheel anatomisch.

Gisteren gepast en 500c zag er echt mooi uit. Daar is dus de keuze opgevallen.. Nu ik echter weer andere foto's bekijk van forumleden twijfel ik weer. Ik wil absoluut niet van die supergrote borsten, gewoon een mooi maatje, kleine D cup..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ronde prothesen die in een soort van druppel vallen, dus niet helemaal rond uiteindelijk, maar ook niet geheel anatomisch.

Gisteren gepast en 500c zag er echt mooi uit. Daar is dus de keuze opgevallen.. Nu ik echter weer andere foto's bekijk van forumleden twijfel ik weer. Ik wil absoluut niet van die supergrote borsten, gewoon een mooi maatje, kleine D cup..

Je mag alleen vergelijken met dezelfde prothesen bij dezelfde voorsituatie ;)

en geloof me.. met die 500 cc ga je idd qua zicht uitkomen op een D.

Nog maar twee nachten slapen! Spannend!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

I know how you feel, Annemijn, ik krijg ook 500 cc van Nio, ben ook als de dood dat t te groot wordt. Echt iedereen zegt altijd dat t kleiner uitvalt dan dat het bij de passessi er uit zag, dus dan zit ik wel goed denk ik....

Succes met de laatste spannende loodjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen!!

Paracetamol moet je zelf in huis hebben, de rest krijg je evt op recept, indien je dit nodig hebt volgens de arts. Iemand die bij je is, kan dit dan afhalen in de apotheek. Ga je in de ziekenhuisapotheek, zorg dan dat je voor 17 uur geweest bent, anders betaal je extra kosten omdat het binnen de 'avonduren' valt. (dacht dat dat om 17 uur in ging.. maar kan ook 18 uur zijn)

Geldt dus alleen voor de ziekenhuisapotheek.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.