Ga naar inhoud

problemen met geld sparen voor BV


Jazz309

Aanbevolen berichten

Ik heb 4 maanden een extra job bijgedaan (job3) en dat was ongeloofelijk zwaar, zeker met 2 kleine kindjes in huis, maar ik wist waarvoor ik het deed.

Het geld dat ik daarmee verdiende ging direct op een rekening en daar ben ik nooit aangekomen, ook niet als we het wel konden gebruiken. Heb nu zelfs al een paar honderd euro over om nadien leuke lingerie te kopen :D

Veel succes met het zoeken naar een oplossing en eventueel nog een jaartje wachten ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gun het iedereen om happy te zijn, maar als het geld er niet is en je ziet nu geen mogelijkheid om het bij elkaar te krijgen, dan zou ik het voorlopig even uit je hoofd zetten. Wat niet kan, kan niet.. en ik zie een bv als een luxe niet als een basisbehoefte... als je het echt financieel zo zwaar hebt, vind ik dat heel rot voor je en hoop ik dat het snel beter gaat... maar dan zou ik voorlopig even prioriteiten stellen en jezelf net gek maken dat je op korte termijn een bv wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik het helemaal met Monique eens, ook al is het heel rot wanneer je je niet prettig voelt in je eigen lichaam. Maar af je financieel zo krap zit dan zou ik mijn prioriteiten ook even ergens anders op zetten tot dat je weer in een water rustiger vaarwater zit.

Vanaf mijn 16e jaar wil ik al een borstvergroting. Het is er door omstandigheden, leeftijd (puberteit) en ook financieel nooit van gekomen. En nu ben ik 30 en ga ik er voor! Jarenlang wachten wordt beloond. Ik kan het nu eindelijk betalen maar heb ook het geluk dat mijn vader wat wil toestoppen voor de operatie.

Ik hoop voor je dat op een gegeven moment wel kan sparen voor deze droom, een lening zou ik sowieso niet aan beginnen. Als je niet kan sparen kan je ook niet aflossen lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.