Ga naar inhoud

Prothese voor de spier, kan dit gaan hangen?


Aanbevolen berichten

Heey meiden

Ik durf het bijna niet te vragen met al mijn getwijfel :blush:

Na mijn extra consult is mij aangeraden toch voor spier ik zou genoeg weefsel hebben.

Tijdens de operatie word goed gekeken is het toch niet helemaal natuurlijk gaat hij voor dual-plane.

Nou ben ik echt super blij met deze keuze en het wordt alleen maar spannender ^_^

Nu zit ik toch met een vraag,

Ik ben net 18 jaar en ik vraag me af als ze voor de spier komen gaan ze dan snel hangen?

Ik wil natuurlijk graag over een aantal jaartjes kinderen en de zwaartekracht en het ouder worden zal dan wel een beetje mee werken :38:

Weet iemand misschien of ik dan over 10 a 15 jaar weer onder het mes zou moeten omdat ze dan sneller zakken en moet ik dan maar voor dual- plane gaan?

Of kan ik gerust zijn dat het zakken nou ook wel zal meevallen?

Ik ben echt een enorme twijfelkont, ben blij als het achter de rug is :blush:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zelf persoonlijk ging nooit voor voor de spier als ik nog zwanger zou willen worden.

dat doet zo veel met je borsten,maar goed,als je een normaal aantal cc,s zal krijgen,en je onderhoud je borsten goed,door middel van goede steunende bh,s dragen enzo,zal het wel meevallen.

maar goed,ik deed het zelf niet,ze zullen dan door oprekking enorm gaan opzetten,gevolg overtollig vel en idd hang,en mischien wel te veel hang erna.

dit is echt mijn mening he,voel je dus niet aangevallen erdoor :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je helaas geen antwoord geven omdat ik ze onder de spier heb. Wel kan ik je vertellen dat ik na mijn BV 2 kids nog heb gekregen en dat mijn borsten toch ook wel een beetje zijn gaan hangen door het hele gebeuren. Dus onder de spier kan het ook zo zijn dat je borsten nog iets veranderen. Het is gewoon heel verschillend per persoon. Succes met je besluit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties ^_^

En geeft niks hoor moontje :6:

Vind het nog steeds erg moeilijk ik zie mijn pc een dag voor de operatie en vraag even hoe het zit met ''hangen''

Zie het niet zitten om een heroperatie te moeten ondergaan.

Hoop dat er nog andere zijn met ervaring

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Begrijp je bezorgdheid en een zwangerschap kan je borsten natuurlijk veel veranderen, maar je moet er toch wel rekening mee houden dat je sowieso toch over 10 à 15 j een heroperatie moet! Ook al gaan de huidige prothesen lang mee, toch veranderen je borsten door oa zwangerschap, ouder worden enz. en mijn pc zei dat ik daar moet mee rekening houden, hij raad het niet aan ze levenslang te laten zitten. Weet niet hoe jouw pc daarover denkt natuurlijk!

Succes met je beslissing!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie hebben me even uit de droom geholpen :blush:

Mijn pc vertelde me dat levenslang zeker een grote optie is! De protheses zouden zou goed zijn dat ze mn hele leven mee zouden kunnen gaan!

Mischien moet ik nu maar luisteren naar mijn pc, en als ze vervangen moeten worden lijkt me voor de spier nog beter ook :blush: Wordt er ook niet gerommeld aan de spier om zo maar te zeggen :blush:

14 juli nog gesprek met mijn arts en vraag het even voor de zekerheid.

Ik moet eens niet zo twijfelen op naar de mooie boobies en sexy lingerie!! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil ze voor de spier en ik ook wil nog een kindje over een paar jaar. ik weet dat ze iets meer kunnen hangen maar ik wil liever niet achter de spier omdat ik dan bang ben voor 'dubble bubble' dus je borst gaat hangen met gevolg dat je de implantaat zit zitten (dubbele borst)

je pc zou wel zeggen wat het beste bij je past

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

O evelien daar heb ik niet eens aan gedacht :blush:

Mijn arts wil ze voor de spier plaatsen ( miss dual plane als dat natuurlijker is)

Heel gek maar hoe langer je moet wachten hoe meer je gaat nadenken en twijfelen en ineens lijkt alles voor en nadelen te hebben :blush:

Ik laat alles lekker op me af komen en tenslotte is het bij iedereen anders ^_^

Kan niet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als jij gewoon goed aangeeft wat je toekomst plannen zijn,oa kindjes dan weet en ziet hij wel wat er mogelijk is bij jou,maar hou er wel gewoon rekening mee,dat alles beetje anders word zoiezo na een zwangerschap,voor de spier,maar ook dual plane en achter de spier,dus ja :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het zal er na 10/15 jaar anders uitzien, zeker na zwangerschappen.

Hoe meer cc's hoe meer ze in de loop der jaren gaan zakken, dat is gewoon zwaartekracht en hoe ouder je wordt des te minder elactisch je huid wordt.

Maar goed vaak doe je toch tegen die tijd een heroperatie.

De protheses hebben dan wel levenslang maar dat betekend niet dat het resultaat mooi is voor levenslang ;)

Achter de spier hebben ze dan wel inderdaad een soort van inwendige bh, maar of je dan extra kans op dubble bubble kan krijgen weet ik niet.

Maar je moet het eens aan je pc vragen allemaal.

Mijn fotos zijn dan wel extreen in de galerij, maar ik heb dus 9 jaar geleden een bv gehad en erna 2 keer zwanger geweest.

Wel meer cc's dan jij krijgt maar wel voor de spier.

Ik zou gewoon aan nu denken, ja of je wil over een half jaar al een baby dan kan je beter een bv erna doen natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga voor de spier krijgen en zal ooit nog wel zwanger worden.

Maar dat neem ik erbij, vind voor de spier toch vaak het mooiste en het is wat ik nodig heb.

Tegen dan spaar ik wel voor een nieuwe operatie :)

Net zoals mijn buik, ooit zal die na een zwangerschap ook weer kapot gaan, maar om het niet te doen omdat die kans bestaat, nee daar denk ik niet aan :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, de ene heeft meer pech dan de andere.

Altijd raar :121:

Er zijn vrouwen die het perfecte lichaam behouden na een tweeling, en de andere heeft niks meer na één kindje.

Wel pech inderdaad als je net die persoon bent...

Maar wel goed dat je er nu aan denkt, het is natuurlijk wel iets waar je rekening mee moet houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad ik had er vroeger ook niet aan gedacht.

Deze chirurg vertelde wel dat grote protheses op een gegeven moment gaan hangen.

En met die buik inderdaad, af en toe zie je meiden met een strak tienerbuikje na 3 kids.

Mijn buik is totaal 'verwoest' :blush:

Maar mischien dat je daaraan al kan zien hoe het met je huid gesteld is?

Ik denk persoonlijk als je van een klein A cupje naar een c cup gaat (bv 280cc) het resultaat veel langer mooi blijft dan als je al van een wat hangende c cup naar een f cup gaat (bv 450cc).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Butterfly,

Je hebt eigenlijk wel gelijk hoor! Vind het nog steeds erg lastig en ga het ook aan mijn arts uitleggen dat ik nog kinderen wil en zo lang mogenlijk mooi resultaat wil.

Maar wanneer ik hem voor de spier doe en zo ie zo nog een andere operatie vind ik dat weer prettiger.

Hihi nee voor mij voorlopig nog geen kleine dreutels, nog maar net 18 hoor :blush:

En ik denk dat het wel verschil geeft van een lege c naar f meer bijna 100 cc extra

Dan een aa/a met 325 cc ? :blush:

Maar ik wacht het lekker rustig af en vertrouw op mijn pc ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies die weet het het best.

En je leeft nu en mischien (het is niet te hopen natuurlijk) kan je helemaal geen kinderen krijgen en heb je dus een bv uitgesteld voor niks.

Met een start van A cup zitten ze natuurlijk strak in het velletje straks :)

Dan heb jij gewoon een strakke volle c cup hoor :)

Butterfly,

Je hebt eigenlijk wel gelijk hoor! Vind het nog steeds erg lastig en ga het ook aan mijn arts uitleggen dat ik nog kinderen wil en zo lang mogenlijk mooi resultaat wil.

Maar wanneer ik hem voor de spier doe en zo ie zo nog een andere operatie vind ik dat weer prettiger.

Hihi nee voor mij voorlopig nog geen kleine dreutels, nog maar net 18 hoor :blush:

En ik denk dat het wel verschil geeft van een lege c naar f meer bijna 100 cc extra

Dan een aa/a met 325 cc ? :blush:

Maar ik wacht het lekker rustig af en vertrouw op mijn pc ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meid, ik lees je verhaal, moet even reageren. inderdaad ben je pas 18, je kunt nog zoveel jaren lol hebben van je vergroting tot je aan kids toebent, over 10 jaar, na zwangerschappen of gejojo met je gewicht is het misschien weer een goed moment om te bekijken wat je wilt, maar ga er inderdaad niet van uit dat je levenslang een mooi resultaat zult hebben, denk dat dat voor weinigen is weggelegd, ook met die 325 cc voor de spier zal de zwaartekracht wel wat invloed krijgen. maar eerlijk zou ik me daar ook nu nog niet te druk om maken. wie dan leeft wie dan zorgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief meiden jullie reacties!

Je hebt gelijk kaat! ik zal zeker nog wel 4 a 5 jaar wachten met kinderen en zeg over 10 jaar helemaal geseteld zijn (als alles goed gaat natuurlijk!) Dus ik kan dan nog wel even genieten van mijn boobs ^_^

Leg het toch even aan mijn arts uit ben alleen wel bang dat hij mn moeder laat schrikken.

Ze staat achter me hoor maar omdat mijn arts zei dat ik levenslang was voelde ze zich fijner.

Wanneer ik dit voor mijn operatie ga bespreken ben ik bang dat mn moeder wel even schrikt :21:

Maar goed ik ga ervoor en over een kleine 1,5 maand zijn die boobies voor mij!!

En kan ik me gelukkig voelen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me er een heel stuk fijner bij ^_^

Mischien schrok ik even toen ik hoorde over een ''heroperatie''

Ik zat nog op een hele grote roze wolk toen mijn arts zei dat ze mijn hele leven mee zouden gaan :67:

En ik moet me er niet druk over maken, tegen die tijd zien we weer!

En vandaag realiseer ik hoe graag ik dit wel wil!!

Eindelijk zo ver een jurkje aan zonder bandjes (stop er dan wel een bh onder anders blijft ie niet zitten :11:)

Nou gaat dit allemaal prima zolang ik maar rustig loop hihi

Hoorde ik ineens dat we gingen estafette en hindernissen even tussen door..

Dus ik klaar voor een sprint en ja hoor mijn bh schoot helemaal naar beneden en ik heb als een gek naar mn jurk gegrepen en schaamde me kapot :66:

Nu weet ik alweer waarom ik dit zo graag wil!!

Vind het nu ook moeilijker om kleding aan te doen met het lekkere weer op komst

Kan niet wachten :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.