Ga naar inhoud

F-cupje : augustus 2015 : Dr. Hupkens


Aanbevolen berichten

Ah gelukkig niets ergs, zit de grootte je zo dwars ? Wil je echt snel groter

Ik herken dat ook heel erg bij mezelf. Ik laat mijn lippen altijd een beetje opspuiten en wil almaar tich iets groter als de zwelling is gezakt na 2/3 dagen .. En de maand erop bel ik alweer voor een afspraak.. Dit is toch een hele andere ingreep met groot effect op je lichaam ik zou het sowieso een jaar tijd gunnen, of vind je dat te lang?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Is de pijn nu ook minder F-cupje? Want dat leek mij toch wel een teken dat er iets niet goed zit?

Wel balen dat je groter wilt en hij dat in eerste instantie niet wilde doen. Kost je wel nomaals weer een hele smak geld.

Hopelijk trekt het verschil wel bij allemaal en heeft hij gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben echt te snel aan de groote gewend en had ze eigenlijk meteen na de operatie groter gewild.. vind het ook beetje raar dat nu ineens wel zoveel in kan, had denk ik vanaf het begin in gekund maarja.

Pijn is ook minder aan het worden, kan het niet verklaren waarom ik zoveel pijn had. Misschien dat het ook tussen mijn oren, vaak als je iets denkt gebeurt het ook.

Jenny ik wacht sowieso nog paar jaartjes in verband met het geld. Maar als ik het nu had , had ik meteen een nieuwe operatie ingepland haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar, ik had ook direct na de operatie dat ik de grootte zo vond tegenvallen. Ik heb 475cc gekregen en dacht echt flinke borsten te krijgen, ik had immers al een cup D. Nu een F dus met zoveel cc maar 2 maten erbij. Ik zou ook wel een wissel willen, maarja om weer een vakantie ervoor op te offeren vind ik niet leuk voor mijn gezin. Dus zal tevreden moeten zijn en hoop dat ik over een tijd toch heel blij ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heanne ik vind jouwne echt groot had ik ze maar zo gehad maar jij had een grotere voorsituatie dus ik snap je wel. Ik ben al begonnen met sparen voor de volgende bv, heb gelukkig nog geen kinderen en kan veel aan de kant zetten.

Maar ik vind die van jou echt prachtig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc zei dat het raar was dat ik meer bolling had aan de bovenkant en leegte aan de onderkant.

Als het ware schoof hij het probleem naar mij, dat ik een uitzondering was.

Zijn oplossing was om de prothesen voor de spier te plaatsen, terwijl hij zelf tijdens de operatie gekozen had om ze achter de spier te plaatsen ivm dunne huid.

Dus het is niet normaal om leegte te voelen aan de onderkant in buk stand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt F cupje, ik moet ook niet ontevreden zijn. Iedereen in mijn omgeving die ze gezien hebben, vinden ze erg mooi en groot. Daarom hoop ik dat ik met de tijd tevreden zal zijn. Het komt ook omdat ik een andere voorstelling had, ik had gewoon een verkeerd beeld van de hoeveelheid cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hee meiden,

De titel zegt het al he, als ik lig heb ik een behoorlijke afstand tussen mijn borsten, en dje lijkt steeds groter te worden naarmate mijn borsten steeds soepeler worden. Ik vind dit echt lelijk.. als ik straks in de zomer op het strand lig zie je dat goed.

Zijn er nog meer meiden die dat hebben?

En hoe zou dat komen? Zouden mn protheses niet breed genoeg zijn voor mijn borstkast?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Een bv is een uitvergroting van de voor situatie, dus als je borsten voordien al iets verder uit elkaar stonden,valt het nu meer op, daarbij komt ook dat dual plane de protheses soms meer naar de buitenkant kunnen drukken, zo zie je ook redelijk vaak, als je je handen in je zij zet ( en dit hoeft niet bij iedereen zo te zijn) de borsten mee naar buiten bewegen.

Soms kan het zijn dat de protheses niet breed genoeg zijn om de binnenkant op te vullen, maar je borst heeft natuurlijk een eigen breedte, en als je daar buiten gaat kun je daar behoorlijk last van krijgen, en heel vaak val je dan in een medium profile, en heb je dus een stuk minder bolling, of het aantal cc word echt een stuk groter ( bij een high profile) en ook dat moet maar passen.

Er zijn wel pc's die de borstspier iets verder insnijden, maar daar zit ook een risico aan vast, dus de meeste pc's zijn hierin heel erg terughoudend.

Verder is er eigenlijk heel weinig aan te doen, en hoe lastig het ook is, een kwestie van accepteren,maar aan de andere kant, natuurlijke borsten vallen ook heel erg veel naar de zijkant.

Begrijp dat je niet veel aan dit antwoord hebt, maar ik kan het ook niet mooier maken dan dat het is.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Desert-Rose

Ik heb zeker wat aan je antwoord.

Ik had inderdaad van mezelf voor de bv ook best een afstand tussen mn borsten maar ik gaf wel excipliet aan mn pc dat ik dat niet meer wil na mijn bv. Als ik normaal sta is die afstand ook maar klein maarja liggend...

Tijdens mn 3maaandse controle gaf de pc aan dat hij me best nog eens wil opereren en tot 800 wil gaan. Dan denk ik bij mezelf dat er echt wel meer in had gepast de eerste keer dan die 350cc hp. Ik had toen echt geen beeld wat de cc's precies inhielden.

Ook stom van me dat ik maar naar 1pc ben gegaan en niet meer consulten heb ingepland. Als ik naar sommige meiden kijk hier op het forum hadden zij zelfde voorsituatie en hebben ze veel meer cc's gekregen.

Maarja ik kan wel hierover door blijven gaan maar de situatie blijft onveranderd. Dan nog maar een bv plannen snel in de toekomst haha. Eerst nog even sparen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, liggend krijg je een hele andere situatie, en het enige hoe je dit voor jezelf een beetje aanvaardbaar kan maken, als je bijv dadelijk op het strand ligt is een bikini te dragen die de borsten iets naar elkaar toe duwt.

Maar als je er nu verder tevreden mee bent,staand, in bh etc, dan zou ik er in proberen te berusten voor dit moment, en inderdaad gaan sparen voor een her in de toekomst.

En je bent de enige niet die naar 1 pc is gegaan, en ja achteraf, je schiet er inderdaad niets mee op, maar het is wel zo dat als je ooit weer voor een her gaat, je er een hele studie van gaat maken, al doende leert men.

Een aantal pc's zijn zeker heel voorzichtig met het aantal cc's, en soms is dat heel erg jammer,omdat er inderdaad heel vaak meer in zou kunnen( uitzonderingen daar gelaten) want iedereen heeft een max wat geplaatst kan worden, zonder dat er risico's aan zitten.

Meid, ik zou gewoon lekker genieten van wat je nu hebt.Soms helpt het om je voor situatie er naast te leggen.dan weet je in ieder geval waar je het voor gedaan hebt, en wie weet in de toekomst naar Nio of Plovier

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker gelijk heb je meid. Ik ga nu van mn boobs genieten, als ik naar mijn voorsituatie kijk was dat niks vergeleken met nu haha en er zijn altijd wel klaagpunten, maar moet tevreden zijn met wat ik heb. Een her komt er sowieso in de toekomst, maar eerst een gezinnetje stichten en dan kijken hoe mijn borsten er aan toe zijn!!

Plovier en Nio staan op mijn lijst voor een her!!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk zijn er altijd wel dingen wat beter kan,en wij vrouwen willen nu eenmaal vaak het perfecte, maar ja dat bestaat niet.

Maar heel vaak word je wel weer even met 2 benen op de grond gezet als je vergelijkt met voor de bv.

Nou precies, je weet ook nooit hoe je borsten onder een zwangerschap uit gaan komen,dus ik zou zeker niet nu gaan wisselen naar de 800 die Hupkens zei, lekker geld verdienen in korte tijd hahaha

Dus inderdaad, lekker genieten, en hopelijk komt de droom om een gezinnetje te stichten ook uit, en vanaf daar verder.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben sowieso een perfectionist maar soms kan ik beter realistischer zijn haha.

Ja inderdaad hij dacht even lekker snel dubbel te verdienen op mij, dacht het even niet haha.

Mijn vriend en ik zijn ook van plan snel een gezinnetje te stichten dus met een wissel wacht ik nog maar even.

Dankje voor je tips xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook heel bang dat ze uit elkaar zouden staan omdat ik dat van te voren wel had.

Ze zitten nu drie weken na de operatie alleen wel erg gezellig dicht bij elkaar.

3-2 weer een controle en dan zal ik eens vragen hoe hij ze bij elkaar heeft gekregen :)

Ik heb trouwens 375 cc ronde protheses achter de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee pinkpower

Bij mij hebben ze de eerste 3 maanden ook mooi bij elkaar gezeten maar nu zijn ze heel erg soepel geworden en als ik lig dan is er een grote afstand tussen ze. Als ik sta niet!

Kan misschien ook nog bij jou verandere je bent pas 3 weken po dan zijn ze sowieso wat gespannen en niet zo soepel.

Ik heb 350cc ronde dual-plane

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het precies zo. Naarmate ze soepeler worden gaan ze gewoon meer bewegen. De eerste maanden bleven ze rechtop staan als ik op mijn rug lag, nu zakken ze naar de zijkant waardoor de spleet ook meteen een stuk breder is geworden. Maar dat maakt ze juist natuurlijk.

Ik moet wel zeggen dat ik begin te balen dat ze steeds soepeler worden, ze voelden vanmorgen tijdens het douchen zo slappig aan :(

Worden ze steeds mooier om te zien, voelen ze zo zacht :€

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.