Ga naar inhoud

F-cupje : augustus 2015 : Dr. Hupkens


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier en heb sinds gisteren een account gemaakt. Ik heb eerder veel gelezen voordat ik een account had gemaakt.

Ik ben eind augustus geopereerd door dokter Pieter Hupkens via Diana Gabriels kliniek. Diana had mij geadviseerd 375cc te nemen maar uiteindelijk werd het 350cc high profile. Ik twijfelde of dit wel de goede maat was, want ik wou opzich best grote borsten krijgen. Ik had van mezelf een kleine B trouwens.

Na de operatie viel de pijn erg tegen, veel last gehad, en nu NOG STEEDS last van pijn. Vooral als ik een bh draag. Ik ben wel uitgekomen op een 80F maar ik vind ze echt niet op een F lijken, en had ze graag een stuk groter gehad maarja helaas..

Zijn er ook nog meiden die last hebben na 11 weken? Ik ga over ongeveer 2 weken op controle dus ben benieuwd wat de chirurg gaat zeggen. Verder moj complimenten voor dokter Hupkens, heb hele kleine sneetjes van ong 4cm en verder zien mijn borsten ook mooi uit, alleen ja niet groot genoeg helaas.

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo!

Ik ben ook geopereerd door Hupkens 6 weken geleden. Aan een kant ook best nog wel pijn.

Kan er niet op slapen. Deze lijkt gewoon nog bezig met het hele genezingsproces, is ook nog niet mooi van vorm.

En stuk kleiner ook nog.

Ik heb trouwens 375 gekregen en kom uit op een D. Jij een F???? Wow!

Stiekem wel erg benieuwd naar een foto. ;)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee joyce83,

Ik kan trouwens ook nog niet erop slapen, echt ellendig, al 11 weken op mijn rug alleen. Nog niet mooi van vorm? Heb je al foto's op je pagina?

Ik kan nog geen foto's plaatsen... ik heb inderdaad een F, maar E past me ook nog net maar zit eigelijk net te strak waardoor ik pijn heb, dus geef de voorkeur aan F. Ik moet wel zeggen dat E wel mooiere decollete geeft, met een F zijn ze meer ingepakt om het zo te zeggen.

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nja.. niet mooi van vorm is misschien wat overdreven, maar de linkerborst is echt perfect van vorm en de rechter gewoon iets minder rond. Ik slaap overigens heerlijk op mijn andere zij hoor. Daar echt nergens meer last van.

Zijn jouw borsten wel gelijk aan elkaar?

Ik zal je even aanklikken als vriend, dan zijn mijn foto's te zien.

Overigens zie je het verschil op de foto's niet heel goed.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's bekeken en ik vind ze mooi hoor. Je ziet inderdaad het verschil niet, vind ik dan. Ze zakken ook nog sowieso in!! Mijne zijn gelijk alhoewel de rechter borst iets hoger lijkt te zijn dan de linkse, maar dat zie je als je heel goed kijkt, stoor me daar niet zo aan. Slapen op mijn zei zit er voor mij niet in, dan voel in de implantaten zo hangen en doet het pijn :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word in december geopereerd door Hupkens. Ook 375cc.

Waarom werd het bij jou uiteindelijk 350cc?

Wel balen zeg dat je ze te klein vind! De maat klinkt wel groot, maar op het oog valt het dus tegen?

Ook de pijn nog zoveel weken na de operatie is vervelend! Gek hè dat het zo verschilt per persoon..

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee sabine,

Wat spannend zeg nog even tot je operatie!!

Bij mij werd het uiteindelijk 350 omdat dokter hupkens had aangegeven dat mijn borsten redelijk hoog zitten en als ik meer cc's zou pakken dan zouden de implantaten te hoog zitten. Hij had wel aangegeven dat ik wel meer cc kon nemen indien ik anatomische prothesen zou pakken, maar ik wou perce ronde. Achteraf gezien zou ik nu zeker die anatomische hebben gepakt met meer cc!

Maar ik ben er zeker tevreden mee hoor daar niet van, alleen wat groter had zeker gekund. De maat is inderdaad groot maar dat komt omdat de protheses best breed zijn en daar hangt de bh maat vanaf.

De pijn is inderdaad erg vervelend, maar ik hoop dat het zo snel mogelijk weggaat. Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden haha.

Jij heel erg veel succces met je operatie en ben erg benieuwd naar het resultaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je veel last heb zou ik gewoon langer een sportbh dragen, ik kon pas vanaf 6/7 maanden echt fijn een bh dragen omdat mijn borsten sinds dat moment pas wat meer bewegelijk waren & het zou als het goed is geen pijn moeten doen hoor!

Ik had ze ook graag groter gewild, vind ze nu op een D lijken terwijl ik cupmaat FF/G nodig heb.. mja dat is gewoon nepborsten hebben, die zijn gewoon ronder waardoor ze sneller een cup vullen, en dus ook kleiner lijken dan ze daadwerkelijk zijn..

Bij mij was het met mijn strakke huid niet echt mogelijk om er meer in te proppen, had er sowieso al flink last van met wondjes die niet dicht gingen dus ik ben ook wel blij met wat ik heb (mijn boobies zijn nu tenminste mooi & groot!)

Mja als ik ooit een wissel moet/kan nemen, dan ga ik zeker voor groter :P

Misschien gewoon een tijdje nog aan de sportbh, dat heeft mij in ieder geval wel geholpen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je tip loveut! Ik zal het gaan proberen. Ik draag nu ook zowat de hele dag ineens een beugelbh, het is natuurlijk ook wen grote overgang van die 6 weken dag en nacht met sportbh. Ik ga over 2 weken ook weer op controle dus ben benieuw wat de arts zegt over de pijn maar heb veel reacties van meiden gelezen die na 1 jaar nog steken hebben enzo..

Ik heb je fotos bekeken en ze zijn mooi hoor!! Ik denk er seriues nog elke dag aan, waarom heb ik het niet groter gedaan. Lijk af en toe beetje geobsedeert erdoor haha.

Je hebt gelijk ze vallen groot uit in een Bh maar qua uitzien zijn mijne denk ik een volle C/kleine D.

Jammer dat er niet meer in paste bij jou maar meestal moet je die cc's opbouwen. Voor mij is dit zeker ook niet de laatste vergroting :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hello ladies,

Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Als ik voorover hang en dan met mijn vingers duw waar mijn litteken is, dan voelt mijn borst leeg aan?? Dan voel ik alleen mn huid en daaronder zit niks, net of mn implantaat van mn borst afgaat.. weet niet hoe ik het goed uit moet leggen.

Willen jullie ook proberen voorover te bukken en dan onder jullie borst voelen, of het ook zo "leeg" aanvoelt?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook, het is heel zacht. Als ik recht sta heb ik het niet. Ik denk dat ik meer cc had moeten hebben om alles goed op te vullen. Hoop maar dat mijn borsten niet zachter of slapper gaan worden. Maak me er ook zorgen over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij ook het idee dat als je naar voren hangt en je kijkt naar je borsten het net lijkt of de huid er los omheen zit? Ik had verwacht dat het wat strak eromheen zou zitten. Maar ik kan de huid tussen mijn vingers pakken alsof het te los is. Ben bang dat ik met deze klacht weinig kans heb op een herstel operatie. Het is alleen als ik voorover hang. Rechtop is er niks mis mee. Ik ben bijna 5 mnd po en is de laatste weken dat ik me er steeds meer aan stoor, ben bang dat ik over een jaar een rock in a sock effect heb. Hoop echt niet dat het nog losser gaat zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat heb ik niet die losse huid. Puur als ik tegenaan duw dat het gewoon leeg is. De implantaten zitten niet vast tegen mijn borst aan, wat wel hoort neem ik aan??

Ik stoor mij er ook aan, en ik zou zeggen dat je hierdoor zeker een herstel moet krijgen... maar ik wacht meer reacties af van meiden, misschien is het normaal??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb dit ook. Bij mij is ook de onderkant van de borst leeg. Dit komt doordat de dualplane methode meer cc's vraagt vooral als je borsten groter zijn geweest. In mijn geval heeft de chirurg een inschattingsfout gemaakt en inmiddels ook erkend. Te weinig ccc's dus erin gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had al hang...dus in mijn geval is dit het verhaal. Ben je al bij je pc geweest? Want als het verschilt per borst heeft hij vast een goede verklaring voor. En er veranderd nog best veel Het eerste jaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja denk dat het in jouw geval anders is inderdaad, want ik had van mijzelf geen hang.

Nee heb het er nog niet met hem over gehad, ik heb het een tijd gelede ontdekt maar ik wachtte het af ik dacht misschien gaat het weg, maar nee.

Hopelijk verandert het nog inderdaad, ik neem morgen contact op met mijn pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen dual plane. En heb het ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.