Ga naar inhoud

Happy010 : 28 december 2015 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben gisteren bij Dr Maarten Koopmann geweest bij bergmankliniek voor een borstvergroting.

Door dat ik 25 kilo ben afgevallen door te gaan sporten ben ik erg ontevreden over mijn borten

Ik dacht dat een vergroting voldoende zou zijn, maar de Dr Maarten Koopmann wilde dit niet doen zonder een lift anders zou het resultaat teleurstellend zijn.

Hij wil de borsten liften en er dan 300cc in zetten.

Ik heb foto's bekeken op zijn site, maar ik ben erg benieuwd hoe het er uit ziet een jaar na de operatie en hoe andere mensen het hebben ervaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Maandag 28 december wordt ik geopereerd door Dr van der Weij. Ik krijg een borstlift + prothese. Met een litteken rond de tepel en in de plooi.

Rechts krijg ik 350 cc op de spier en links 325 cc op de spier. Het tepelhof wordt kleiner gemaakt.

Ik vind het allemaal zo spannend. Heeft er iedereen ervaringen tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai!

ik heb 3,5 week geleden een benelli lift met vergroting gehad. Ik ben ook geopereerd door van der weij.

De operatie vond ik zelf erg meevallen. Ook de eerste dagen erna viel de pijn 100 procent mee.

Ik heb nu alleen erg last van overgevoelige tepels. Maar ik ben net gerustgesteld dat dat vanzelf weer wegtrekt.

Wil je nog specifieke dingen weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

haha dat is wat ik nu ook vaak denk als ik in bed :7: nog ff genieten van t op mn zij slapen. het gaat echt lastig worden op mn rug slapen, zo slaap ik nooit!!

maja alles voor ons mooie boobs toch :6: veel succes vandaag en we horen je snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Vandaag mijn Benelli lift met een vergroting.

Prothesen: Rond Mentor CohesiveI moderate plus profile 325cc links en 350cc rechts.

Ik werd om 12.00 uur geoppereerd, voor die tijd was er een lieve verpleegkundige die alles uitlegde.

Ik ben allergische voor paracetamol dus ik kreeg geen pijnmedicatie voor de operatie.

Dokter van der weij ging alles aftekenen hier nam hij ruim de tijd voor en deed dit erg zorgvuldig.

Ik werd opgehaald door zijn collega voor het infuus, en voor ik het wist werd ik erg ligt in mijn hoofd en lag ik te slapen.

Toen ik wakker werd was ik even onrustig en wist niet waar ik was. Ik weet alleen nog dat ik heel paniekerig vroeg waar mijn vriend was en voordat ik hem kon zien was ik weer in slaapgevallen.

Later was het moment daar en mocht ik eigedelijk naar mijn nieuwe boobies kijken, en wat heb ik gehuild van geluk. Ze zijn zo mooi geworden.

De verpleegkundige hielp me met aankleden en ik mocht om 17.00 uur naar huis. Het was een erg zwaar ritje aangezien ik van Amsterdam naar rotterdam moest en er zoveel pitten in de weg zaten.

Ik kreeg als medicatie tramadol mee, en dit werkt wel goed. Ik ben niet erg suf en de pijn is te doen.

Morgen maar ik een foto van het resultaat.

Misschien zitten er erg veel spelfouten in mijn excuses alvast

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid wat fijn dat het zo goed gegaan is en dat het allemaal naar wens is.

Die hobbels in de weg zijn inderdaad niet zo fijn na zo'n operatie. Doe rustig aan en neem lekker je rust.

Ik ga je verslagje even in je eigen topic zetten in operatieverslagen.

Fijn herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, mocht de ibu/advil nu niet goed genoeg werken,kun je waarschijnlijk altijd iets extra vragen aan pc of huisarts, juist omdat jij natuurlijk geen spiegel kunt opbouwen door je allergie voor paracetamol.

maar dat moet je even aankijken, ik hoop gewoon voor je dat je het gaat redden met de ibu.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste nacht overleefd, wel erg vaak wakker geworden omdat ik op me zij draaide. Misschien toch nog een paar kussens erbij

Net ibiprufen ingenomen 200 mg, want als ik ga lopen heb ik erg veel last.

Straks als me mannetje wakker is gaan we even douche en een foto maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.