Ga naar inhoud

Happy010 : 28 december 2015 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Fijn dat je redelijk hebt geslapen, en ja dat omdraaien zit in je systeem, maar word inderdaad minder als je meer kussens gaat gebruiken,of langs je lichaam leggen, of meer stapelen.Ik legde er 3 op elkaar en 1 zette ik er tegenaan, zo kun je ook hoger liggen en lig je niet gelijk met je billen in een soort geul.

Ibuprofen 200 is niet zo zware dosering, en die mag je iedere 4 uur innemen,alleen even oppassen dat je geen last van je maag gaat krijgen,anders even een maagtablet erbij gaan slikken.

Van het douchen zal je ook weer lekker opknappen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, je kan proberen om er 3 keer per dag 2 te nemen, dan werkt het misschien iets beter, en anders idd even bellen naar pc of huisarts, of je er niets bij mag, misschien nog voor een aantal dagen tramadol, ook al word je daar iets suf van, je hoeft niet met pijn te blijven zitten hoor meis.

Of eventueel overstappen op diclofenac( dan heb je wel een maagbeschermer nodig) en dan moet je wel stoppen met ibuprofen, maar ik zou gewoon even overleggen met een arts wat voor jou de beste combinatie zou zijn, omdat je natuurlijk met die allergie zit, en je hebt natuurlijk een behoorlijke operatie gehad wat best behoorlijk wat pijn kan geven.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de verpleegkundige gesproken en die verontschuldigde zich dat er geen recept was mee gegeven voor pijnstillers( ze waren weer vergeten dat ik allergische ben voor paracetamol) en dat ik de huisarts mag bellen voor pijnstillers.

Ik de huisarts gebeld, maar die konden vandaag ook niks meer regelen omdat ze het druk hadden. Ik hoop dat er morgenochtend een recept klaar ligt, want de pijn wordt steeds minder draagzaam.

Ik mocht nof 1x 400 mg iboprufen, daar moet ik het nu mee doen tot morgenochtend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

o jeetje meis, dat is een slordige fout, maar dat een huisarts niet even een recept kan faxen naar de apotheek is wel raar, dan had je het gelijk kunnen halen.

heb je nu vandaag al 2 keer 2 ibuprofen op?

niemand in je kennissen/vrienden kring, buren of fam die toevallig een tramadol hebben liggen? wie weet is er wel iemand die iets voor je heeft, en zou je daar vannacht even op kunnen slapen.

En anders als je weet welke pijnstiller je krijgt, even via de huisartsenpost.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo damens,

28 december 2015 ben ik geopereerd aan een borstlift en bv.

Ik heb vorig jaar augustus mijn jurk gekocht en 25 maart mag ik hem weer passen. Ik wil wel een bruin kleurtje op die dag, en zat ik te denken aan een spray-tan. 

Kan dit kwaad als dit op de littekens komt ik draag namelijk geen bh onder mijn jurk en wil wel een beetje bruine op mijn schatjes hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.