Spring naar bijdragen
Borsten Forum
beertje0123

Botox fronsrimpel

Recommended Posts

Hi meiden,

Nou misschien leuk voor de meiden die aan botox denken..

Ik heb gisteren botox laten spuiten in mijn fronsrimpel..

Was toch wel een beetje zenuwachtig, maar kreeg uitgebreid uitleg, en weet dus nu ook dat er een hoop klinieken zijn die de botox met water vermengen en het daardoor dus ook goedkoper kan.

Er ook daardoor complicaies kunnen voorkomen zoals bulten enzo

De prikje voelen een beetje rot aan, maar verder heb ik nergens last van, heb ook geen blauwe plekken.

Het eind resultaat duurt toch nog een aantal dagen, dus moet nog even geduld hebben, al is het nu al een stuk minder :-).

zelf heb ik hier 15 euro voor betaald.

liefs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is niet duur he 15 euro voor een rimpel?

En hoe lang blijft het dan weg?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit is iets wat ik zelf graag wil!maar 15euro?mag ik het vragen waar je het heb laten doen?want ik heb gekeken ervoor en daar was het 300euro!!daar moet dan toch ergens een verschil in zitten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.
Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.
1k bedoelde 150 euro...

ik heb het laten doen in een kapsalon in zaandam eens in de maand is daar een arts aanwezig..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wou al zeggen,voor 15,- wil ik dr wel een paar laten doen meteen! hahaha:ph34r:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En hoe lang blijft de rimpel dan weg?

Ik kan me voorstellen dat dit een verslavend middel is aangezien je die rimpel nooit meer terug wilt hebben

En dus er na een tijd ook een behoorlijk prijskaartje aan gaat zitten.

Ik irriteer me de laatste tijd aan dat lijntje om je mond wat begint bij je neus zeg maar, als je lacht dat lijntje bedoel ik

Maar ja dat kan denk ik niet met botox want dan kan je denk ik niet meer lachen hihi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha, 15 euro.... Dan zag ik er weer uit als toen ik 13 was

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Denk dat t na een half jaar weer trug is eigenlijk,niet?

Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk,ik zou me voorhoofd wel willen laten doen .

Maar ja,kan wle aan de gang blijven whahaha...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En hoe lang blijft de rimpel dan weg?

Ik kan me voorstellen dat dit een verslavend middel is aangezien je die rimpel nooit meer terug wilt hebben

En dus er na een tijd ook een behoorlijk prijskaartje aan gaat zitten.

Ik irriteer me de laatste tijd aan dat lijntje om je mond wat begint bij je neus zeg maar, als je lacht dat lijntje bedoel ik

Maar ja dat kan denk ik niet met botox want dan kan je denk ik niet meer lachen hihi.

ooh die wil ik ook ooit weg laten doen, heb zo een aapjes gezicht zit echt zo in de familie die diepe lijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

aapjes gezicht?? Whahahhaaa......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben een aapje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahaha, wel zo eentje met een behaarde poep. Een schattig aapje

, nee nee ik! Zal eens een foto maken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja doe es?? Willen wij wel zien hier hihi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik ook haha, het lijkt ook wel hoe minder ik weeg des te meer het tekent

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com