Ga naar inhoud

Botox fronsrimpel


beertje0123

Aanbevolen berichten

Hi meiden,

Nou misschien leuk voor de meiden die aan botox denken..

Ik heb gisteren botox laten spuiten in mijn fronsrimpel..

Was toch wel een beetje zenuwachtig, maar kreeg uitgebreid uitleg, en weet dus nu ook dat er een hoop klinieken zijn die de botox met water vermengen en het daardoor dus ook goedkoper kan.

Er ook daardoor complicaies kunnen voorkomen zoals bulten enzo

De prikje voelen een beetje rot aan, maar verder heb ik nergens last van, heb ook geen blauwe plekken.

Het eind resultaat duurt toch nog een aantal dagen, dus moet nog even geduld hebben, al is het nu al een stuk minder :-).

zelf heb ik hier 15 euro voor betaald.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

En hoe lang blijft de rimpel dan weg?

Ik kan me voorstellen dat dit een verslavend middel is aangezien je die rimpel nooit meer terug wilt hebben ;)

En dus er na een tijd ook een behoorlijk prijskaartje aan gaat zitten.

Ik irriteer me de laatste tijd aan dat lijntje om je mond wat begint bij je neus zeg maar, als je lacht dat lijntje bedoel ik ;)

Maar ja dat kan denk ik niet met botox want dan kan je denk ik niet meer lachen hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe lang blijft de rimpel dan weg?

Ik kan me voorstellen dat dit een verslavend middel is aangezien je die rimpel nooit meer terug wilt hebben ;)

En dus er na een tijd ook een behoorlijk prijskaartje aan gaat zitten.

Ik irriteer me de laatste tijd aan dat lijntje om je mond wat begint bij je neus zeg maar, als je lacht dat lijntje bedoel ik ;)

Maar ja dat kan denk ik niet met botox want dan kan je denk ik niet meer lachen hihi.

ooh die wil ik ook ooit weg laten doen, heb zo een aapjes gezicht zit echt zo in de familie die diepe lijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja doe es?? Willen wij wel zien hier hihi153.gif

Moeilijk om met webcam te trekken, want je ziet sowieso niks op

Hier zie je het een beetje, maar in het echt is het veel harder, het is echt een streep en duidelijke aftekening en dan zo een apensmoeltje haha

Foto-BNJ6QYNV.jpg

Ooh mijn neus lijkt groot daar jeetje :4: neusverkleining topic eens bezoeken denk ik :4: :4: :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

ga ook eens wat ondernemen met die botox,denk er al lang aan,en ook wil ik me wallen laten opvullen,dat word nu wel steeds duidelijker nu ik ouder word :blush:

ga eerst eens uitgebreid informeren bij me arts,weet dat het tussen de 4 en 6mnd resultaat zal geven,verschilt nog eens van persoon tot persoon.

hou jullie tegen de tijd op de hoogte,denk dat ik begin volgend jaar eens op consult ga ervoor :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohh Moontje ik zit er ook lang over na te denken om mijn rimpels weg te laten spuiten. Maar hahahaha ik denk dat ik dan heel wat prikjes kan verwachten. Tja zonnehemels de zon de leeftijd het doet ons ook echt geen goed he. Laat me wat weten als je meer informatie hebt meid.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cinta,ja ik laat het maar gewoon op me afkomen,ik stoor me aan me wallen oog,en die rimpels eromheen.

heb altijd al wallen gehad hoor,ookal sliep ik goed en lang naar behoren,maar nu ik ouder word,word het erger,en ja die rimpels erbij,tja ik lig regelmatig onder de zonnebank en dat doet niet goed nee,ookal behandel ik me huid erg goed,ga 2maal per maand naar schoonheidssalon ook,om me huidje te laten behandelen.

ik hou je op de hoogte ervan,kosten en heel het verhaal :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rimpels op laten vullen,is wel een steeds terug kerende zaak he..ik zou t best wel willen,maar is uiteindelijk niet meer bij te houden denk ik.lol.

En als je er dan geen zin meer in hebt...weet ik niet hoe DAT er dan uit gaat zien..

mja ....een face lift vind ik doodeng,zou ik ook weer niet durven..:huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je stopt met de botox van de rimpels behandelen,dan heb je gewoon je oude look weer terug,niks is verabbezakt ofzo,dus dat is wel geruststellend,al me wel is verteld,dat als je langdurig botox gebruikt,op den duur je spieren eraan wennen en verslapte stand gaan aannemen.

zo een mini faceliftg ga ik ook overleggen,maar ik denk niet dat ik die nodig heb,is meer voor hangende huid enzo end at heb ik niet,nee ik ga echt voor me kin laten lipo,en en me wallen opvullen(met lichaamseigen vet mischien) en dan die rimpels langs me ogen

jee man lijk ik erna wel 20 hahahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.