Ga naar inhoud

Botox fronsrimpel


beertje0123

Aanbevolen berichten

O prachtig dit is weer lol. Hahahahahahahahaha nou ik heb niet veel vet maar als je wat wil hebben neem me maar mee. hahahahahahaha.Alleen van mijn vet in mijn boobs doe ik nie. Hahahahahahaha. En mijn wallen mogen me ook gestolen worden. Neem mee neem mee die wallen hahahahaha lol loooolllll.

Die littekenolie helpt wel zie je aan mijn avatar hahahahahahahahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha ja ik had zo een wallenroller,weet je wel,die moet je smeren op je wallen,en ja hoor na 3tal weken leek het wel te werken,maar erna toen ik stopte kwam het weer terug,maar goed,ik merk wel dat het ook met ouder worden te maken heeft,en k heb helemaal geen trek steeds met die roller aan de haal te gaan,laat dan die wallen wel opvullen,en einde verhaal rotzooien voor de spiegel hahahahaha

ja je avatar ziet er al stukken beter uit :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja joh balen als je de hele tijd met een roller bezig kunt zijn.PPppfff ik moet er ook niet aan denken hoor. Groot gelijk dat je er wat aan laat doen. Ja toch. Ik pak straks de stoomstrijkijzer maar weer om mijn gezicht in de plooi te krijgen hahahahahaha. Ach nee joh als ik genoeg geld zou hebben was ik allang naar een kliniek gegaan om mijn gezicht een frissere blik te geven. Soms doet ouder worden toch wel een beetje pijn au au. Wie weet krijg ik die kans ooit nog eens een keer. En dan ja klinieken opgepast komt Cinta aan. Hahahaha ja hoor dan ga ik vroem vroem in mijn oude blikkie naar alle klinieken toe om maar te hopen dat die rimpels en wallen weg zouden gaan bij mij. Ja echt wel he.

Hihihihih ja he die bio oil littekenolie doet echt wonderen. Mooie foto he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een aardige fronsrimpel, heb jarenlang op een terras gewerkt in de stralende zon en heb een hekel aan zonnebrillen dus tja, dan zit dat er wel in he!!

Heb aan het begin van de zomer botox in die fronsrimpel laten spuiten en dat werkte wel goed, wel heel raar dat je dan niet meer kan fronsen hoor....als je dan in de zon kijkt dan kan je dus alleen maar met je ogen knijpen. Het is nu alweer uitgewerkt en dus ziet het er hetzelfde uit als voor de zomer.

Ik denk dat ik het erweer in laat spuiten als ik op nacontrole ga bij Plovier, 2 vliegen in 1 klap zeg maar. Je ziet er toch wel een stuk uitgeruster uit hoor, ik had het tegen niemand gezegd en echt iedereen vertelde me constant hoe goed ik eruit zag haha. En inderdaad, hoe vaker je het doet, des te langer dat de periode is dat het werkt. Bij mij werkte het een maand of 4 goed en toen kon ik ineens weer fronsen en kwam die rimpel terug.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 years later...

Hoi dames!! Ik zou me graag ook even mengen in jullie discussie over botox. Zelf laat ik mijn fronsrimpels en kraaienpootjes ongeveer iedere 6/8 maanden bijhouden MC van Goyen (www. ecjanvangoyen.nl) en ik heb ook geen aapjes gezciht hihihi. Deze kwam als beste uit de test toen ik rondging kijken op forums dames… ik kan niet anders zeggen dan dat ze gelijk hebben want het verschil is subtiel maar niet te overdreven weet je wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik laat mijn frons en mijn voorhoofd doen. De sessies rekken steeds verder, het duurt steeds langer voor de rimpels terugkomen. Ik zie er niet uit als een barbie en ik heb gewoon beweging in mijn gezicht, alleen mijn voorhoofd staat goed strak. Ik zie er precies uit als 15 jaren geleden. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat zelf botox doen i.v.m. wenkbrauwen die snel op m'n ogen drukken waardoor ik hoofdpijn krijg en heb een paar maanden geleden fillers onder de ogen geprobeerd, merk het verschil wel na een korte nacht haha. Zou nog graag fillers in de kaak/kin nemen i.v.m. asymmetrie, maar ben best bang dat daar snel fouten mee gemaakt kunnen worden en het dan juist nóg asymmetrischer is ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ook collageen poeder om te drinken. Kun je in je thee doen en na 2 maanden iedere dag drinken zie je al een behoorlijk verschil. Dit is niet alleen goed tegen rimpels en rimpel vermindering maar is ook goed voor cellulitis en striae. Ik gebruik die van oslo skin lab. Echt een aanrader!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.