Ga naar inhoud

Liza1980 : 19 januari 2016 : Dr. Koopmann : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ik ben nieuw op deze forum! Ben 35 jaar en heb 2 kinderen. Nooit gedacht dat ik ooit lid zou worden van een forum over tieten hahahaha!

Maar ik ben blij dat ik jullie ervaringen kan lezen want ik ben zo zo zo zenuwachtig! Ik heb nooit een narcose gehad.

Aflopen dinsdag 27 oktober op gesprek geweest bij mijn huisarts. Mijn shirt en bh uit gedaan en laten zien hoe lelijk mijn borsten zijn cup E/F en helemaal gezakt. Ik ben 1 meter 56 en weeg 55 kilo en ik vind mijn borsten zwaar en mijn schouders en nek doen pijn, fysiotherapie in 2014 heeft niet geholpen. (ben 30 kilo afgevallen maar mijn borsten zijn niet afgevallen) Mijn gewicht is 1 jaar stabiel. Ik kreeg mijn doorverwijzing van de huisarts! Zo stap 1 afgevinkt!

Vervolgens een afspraak gemaakt met plastisch chirurg op donderdag 29 oktober en mijn doorverwijsbrief ingeleverd. Ik wou een B cup maar dat is niet te realiseren, het wordt waarschijnlijk een C zei de PC d.m.v. ankermethode. Machtiging wordt via PC aangevraagd bij mijn zorgverzekeraar aangezien ik in aanmerking kan komen voor een vergoeding. Naar huis vertrokken met een map met informatie. Zo stap 2 afgevinkt!

Vandaag 30 oktober ben ik gebeld door het kliniek dat mijn zorgverzekeraar de machtiging goed heeft gekeurd! Ongelooflijk snel maar waar! Ik mag dus een datum prikken voor een borstverkleining! Ik hoop op borstenforum veel ervaringen, tips, adviezen te lezen om wat rustig te worden want ik ben zenuwachtig voor de operatie!!! gr Liza

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom! Ten eerste, wat knap dat je zoveel bent gevallen en ook stabiel bent gebleven! En ontzettend fijn dat de machtiging zo snel js goed gekeurd zeg.

Spannend allemaal hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Liza ...

Ik zie heel veel herkenning in je verhaal (behalve de kinderen dan ) .

Ben zelf 37 kg afgevallen , en heb in maart 2014 een bvk operatie gehad en daar ben ik nog steeds

heel erg blij mee .

Voor mij was het toen ook de eerste keer in narcose .

Waar en door wie ga je geopereerd worden ?

Spannend ..al een idee over welke datum het gaat worden ?

Hier op het forum vind je iig genoeg info en ervaringen .. veel plezier en succes hier .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een black out ha ha ...

Op het moment dat ze het narcose middel inspuiten voel je je wat draaierig worden , en dan

ben je al heel snel in dromenland ...

Dan word je wakker ..en is alles al achter de rug ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proberen lekker positief te blijven , je concentreren op het resultaat na de operatie ..

Ben precies vandaag 3 weken geleden voor een grote buikwand correctie nog onder narcose

geweest ...Uiteraard werd van tevoren nog de bloeddruk gecheckt ...zei de verpleegkundige ...jou pols is wel heel erg rustig ..eeehhh tja ...chill modus ha ha ..

Ben benieuwd wat de datum word ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liza,

Ik ben afgelopen januari ook geholpen door Dr. Koopmann.

Man van weinig woorden, maar wat een fantastisch werk heeft hij gedaan. Ik ben helemaal blij en heb spijt dat ik niet al jaren de stap heb genomen.

Succes!!

Groetjes,

Debbie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liza,

Ik ben ook in oktober bij de plastich chirurg geweest, dr. Mesters in Geldrop, in januari ga ik geopereerd worden. En ik vind het ook spannend!

Een tip die ik van een 'eerdere borstverkleiner' heb gekregen was lymfedrainage-therapie voor en na de operatie, dit bevordert het herstel!

Ook mijn goedkeuring had ik binnen no time binnen. Ik ga overigens ook van een F-cup naar een (grote) C-cup.

Jij alvast heel veel succes!

Groetjes Debby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey caatje/debby!! leuk om te lezen dat jij ook in januari geopereerd zal worden. een lymfedrainage therapie daar heb ik niet eerder van gehoord. ik ga het even googlen! ik heb voor mezelf besloten dat ik extra vitamines zal slikken voor bloed, hart enzovoort! hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Liza ,

Straks terug naar mijn pc om draadjes eruit te halen .. Ik ben 2 weken geleden onder het mes gegaan ..

Vergelijkbaar verhaal: 40+ , klein , veel vermagert en toch blijven zitten met een G cup

Ondertussen aan het herstellen maar deze operatie is het beste dat ik ooit gedaan heb (had het al 15 jaar eerder moeten doen )

Mijn nieuwe cup zou ook een volle C moeten worden ... Wel nog gezwollen ( dus momenteel nog D) maar wat een verschil !

Ik kan geen spiegel voorbij lopen zonder mezelf te bewonderen

Begin maar af ge tellen naar je nieuwe IK ... Het zal het waard zijn ...

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx scardycat!! hoe is je herstel? heb je verder nog napijn gehad?

Liza ,

Zeggen dat er geen pijn is zou een fabeltje zijn , maar het is het waard. Je goed houden aan de regels is de boodschap en dan ( met wat pijnstillers ) valt het heus allemaal wel mee. Rusten en de tijd nemen om te herstellen . Je bent vanaf dag 2 -3 al zeker mobiel ... ging veel wandelen om mijn zinnen te verzetten... Je kan alleen weinig écht doen.

Het ergste aan alles vind ik de nachten want ik ben een echte buikligger naast de vele € die ik ga uitgeven aan nieuwe lingerie , kijk ik het meest uit om terug op mijn zij en buik te kunnen slapen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Wauw, wat een verschil zeg! Hoe gaat het nu? Mag je al weer op je buik slapen? :D

Ben nu ruim 2 weken PO en het is nog niet allemaal mooi dicht. Heb ook een probleemtepel, die nu ingepakt is. Kan dus niet zien hoe het er mee gaat. Ik kwam trouwens van een I en ook ongelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, wat een verschil zeg! Hoe gaat het nu? Mag je al weer op je buik slapen? :D

Ben nu ruim 2 weken PO en het is nog niet allemaal mooi dicht. Heb ook een probleemtepel, die nu ingepakt is. Kan dus niet zien hoe het er mee gaat. Ik kwam trouwens van een I en ook ongelijk.

Op mijn buik liggen gaat nog niet ( snif) maar begin toch al op mijn zij wakker te worden. Normaal dat de "dikkere" net iets lastiger geneest , hebben ze natuurlijk meer moeten snijden ... Maar ik ben zooooo blij dat ik dit heb laten doen, had het veel eerder moeten doen.

Nog niet teveel zorgen maken over je tepel , deed ik eerst ook , maar zie nu dat het echt wel goed gaat komen. Alles heeft zijn tijd nodig ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag afspraak gehad met anesthesioloog. De vragenlijst over mijn gezondheid de ik eerder heb ingevuld en opgestuurd, werd doorgenomen, bloeddruk werd opgemeten en er werd bloed afgenomen om mijn ijzergehalte te meten. Verder kreeg ik vier documenten mee:

-een nuchterheidsbeleid waar in jip en Janneke taal wordt uitgelegd wat nuchter betekent

-twee poliklinische recepten die ik bij de apotheek moet halen: oxycodon tablet 5 mg(6x per dag 1 stuk, zonodig), paracetamol tablet 1000 mg ( 4 x per dag 1000 mg) en naproxen/esomeprazol tablet MGA 500/20 mg (2 x per dag 1 stuk)

- een formulier met middelen niet op recept die ik moet kopen: Arnica druppels 3 dd 20 druppels start 1 week voor ingreep, micropore pleister 1.25 cm, vitamine c 1dd 1000 mg start 1 week voor de ingreep.

Ik heb mijn vragen gesteld over de narcose en ben gerust gesteld. Kom maar op met die borstverkleining. I am ready!

gr

Liza

(nog 6 weken voor mijn boobieverkleining ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.