Ga naar inhoud

Fleur81 : 26 november 2015 : Dr. Nio : Olvg-west ( SLAZ )


Aanbevolen berichten

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie

Super meis!!!

Die Nio he.. Wat een kanjer!!

Beetje verstrooid maar weet echt wel wat hij doet

Zeker een Kanjer, hij is nu al mijn held en hij heeft me nog niet eens geopereerd, haha.

Ja echt grappig dat verstrooide. Ik heb dat zelf ook een beetje dus herkende het wel, hihi.

Hoi, Ik hoop dat het allemaal goed komt!! veel succes

Bedankt, ik heb er nu weer alle vertrouwen in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fleur, wat super! En zo snel al! Waren jullie op tijd aan de beurt?

Wij waren er al om 16.45 uur en mochten om 17.00 uur al naar binnen. Om 17.30 uur waren we al klaar dus we hebben jullie niet gezien in de wachtkamer.

Ik moest wel lachen om Nio, hij lijkt zo'n verstrooide professor.

Is het al een beetje bezonken dat het nu echt snel gaat gebeuren?

Oh vandaar dat er niemand voor mij was! Wij waren er om 17:30 en zijn nog even koffie gaan drinken omdat er niemand was. Mooi ziekenhuis hè trouwens! Om 18:10 kwam hij ons halen en heeft toen een uur de tijd voor ons genomen :)

Ja geweldige man en het begint nu te bezinken dat het dan eindelijk toch gaat gebeuren! Heb jij al een datum?

Hij plaatst Eurosilicone, weet je wel of je 85 of 100 procent gevuld hebt? Low, medium of high profile heb ik ook niks over gehoord.

xx

Nee ik had er ook niks over gehoord en ook vergeten te vragen! Maar ik heb wel de ronde 85% gevulde en die worden met 500 cc altijd highprofile geplaatst, weet ik dankzij de meiden hier ;) Dus ik ben helemaal blij!

Heb je geen keuze gemaakt daar dan tijdens het voelen van de implantaten? Die 85% gevulde waren wat bewegelijker en zachter dan de andere ronde.

Hoeveel cc ga jij trouwens nemen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh helemaal super, en ik zie dat ayyeliki al gezegd heeft welk profile het wordt (was ook mijn gedachte :) )

En al meteen een datum!! Ech geweldig!!

Weet je wat, ik ga meteen je titel veranderen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je hier gewoon door blijven schrijven en heb je alles bij elkaar staan :)

Wat ee n goed nieuws!! (Maar had stiekem niet anders verwacht haha)

Xxx BB

Heel erg bedankt BB, voor al je steun hier! Jij bent net zo'n kanjer als Nio xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

WHOOEEHOEE Wat fijn meid!!!! En al lekker snel! Aftellen nu!! En geniet van de voorpret :)

Dankjewel! Loop al de hele ochtend met een stomme grijns op mijn gezicht, hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde in januari na de feestdagen en mag 21 januari! Ik krijg 500cc voor de spier 85% gevuld :)

Wat een goed begin van het nieuwe jaar dan! :D

We krijgen dus dezelfde! Kunnen we straks helemaal goed vergelijken met elkaar, haha. Wel fijn dat je voor de spier krijgt zeg!

Heel veel plezier met de voorpret ook! Xx

Ik heb inderdaad meteen na het voelen de 85% gekozen, die voelde gewoon het fijnste aan!

Ja mijn man en ik hadden precies hetzelfde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank voor je reactie! Ik kon donderdag al geopereerd worden, haha. Dat was helaas niet te doen met vrij vragen anders had ik het zo gedaan!

Wat fijn dat jij er zoveel verstand van hebt, hihi. Ben wel blij om te horen dat ze dan highprofile worden geplaatst!

Heb nu al voorpret inderdaad, kan niet wachten!

Graag gedaan meid, haha donderdag zou idd op hele korte termijn zijn, maar voor je het weet is het 26 november, en op deze manier kun je alles goed voorbereiden.

Als je maar lang genoeg meedraait hier leer je zoveel, en weet je op den duur ook wel een beetje met welke soorten protheses verschillende pc's mee werken.

Lekker aftellen!! Je blijdschap spat echt werkelijk van het scherm af, geweldig

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Loop al de hele ochtend met een stomme grijns op mijn gezicht, hahaha

En zo hoort het :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat lief! Geloof dat ik mijn berichtenmelding maar is aan moet gaan zetten :D

Ja nog maar 6 dagen :) Echt ongelofelijk zo snel als de tijd is gegaan! Ben er nog iedere dag mee bezig hoor. Verheug me er ontzettend op maar twijfel ook aan de maat (bang dat ze te groot gaan worden) maar ga toch voor de 500 cc hoor, hihi.

Laatste vrijdag met kleine boobs, hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh, dat gaat alweer snel! En goed dat je blijft bij je 500cc, je vond de maat bij de passessie toch heel mooi, dus heb er vertrouwen in dat Nio er ook echt iets moois van maakt!

Gek idee eigenlijk hè, de BH die je nu aan hebt pas je over een week niet meer... Straks gaat er een hele nieuwe wereld qua kleding en BH's open. Ben je je garderobe en BH's al langzaam aan het opschonen?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de maat was toen helemaal goed, maar ben toch bang dat het ineens heel groot uit gaat pakken! Als ik hier zie hoe verschillend de cup maten eindigen met ongeveer dezelfde voorsituaties. Meiden die van een B naar E/F gaan met nog geen 400 cc, dan ben ik wel even bang om met een G cup te eindigen met mijn 500 cc ;p

Aan de andere kant ben ik ook weer bang dat ik spijt krijg wanneer ik voor minder cc ga, dus dat doe ik ook niet. Die twijfel zal er wel een beetje bijhoren :)

Heb buiten sport bh's nog niks gekocht hoor! Weet toch niet met wat voor maat ik ga eindigen dus dat vind ik ook zonde van mijn geld. Qua kleding hoop ik dat alles voorlopig gewoon meerekt, haha. Maar een nieuwe garderobe gaat er met de tijd wel komen... Ook niet vervelend om te doen :P

Ik vind het allemaal maar een gek idee en kan me er nog niks bij voorstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik ook echt t meest enge, dat je jiet weet hoe eht gaat worden, de vorm, de maat... Ik ben als de doood dat ik cup G ga krijgen, dan moet ik met gebogen rug over straat voor mijn gevoel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook zo bang voor enorme tieten, hahaha

Ik neem die borstvergroting ook voor mezelf en om weer mooie stevige borsten te krijgen niet enorme joekels! Ik denk niet dat ik nog op mijn gemakkie buiten hardloop in een strak topje met een cup G!

Misschien dat ik het toch nog even aankaart voor de operatie :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.