Ga naar inhoud

Fleur81 : 26 november 2015 : Dr. Nio : Olvg-west ( SLAZ )


Aanbevolen berichten

Bedankt, heb er heel veel zin in!

@BeeCee: Ik heb om 18:00 uur mijn afspraak, misschien komen we elkaar wel tegen. Jij ook heel veel succes!

:45:

Ja ook mijn schuld :45:

Haha, doe niet zo gek. Vond het juist super lief dat je überhaupt zo laat nog reageerde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie

Bedankt meiden!!

Hahaha, dan weet ik nu dat mijn consult een half uurtje gaat duren... ik ben 17.30 uur aan de beurt! Ben benieuwd...

Oh echt, nou vind het niet erg als je een beetje uitloopt hoor, hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio is een schat en zegt echt wel wat hij vindt.

Heel Veel succes morgenavond

Bedankt!

En ik geloof je graag, zeker na alle lovende verhalen hier! Voelt bijna alsof ik een beroemdheid ga ontmoeten morgen, hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fleur wat spannend! Miji is Nio ook aangeraden, heb ook wel wat slappe hangers zeg maar (voor foto's kun je me even toevoegen).

Al mket ik zeggen dat ik wl bang ben dat Nio zou zeggen dat t alleen op te vullen js met heel veel cc en ik wil echt niet groter dan een E-cup......

Als ik groter dan dat uitkom moet ipm misschien toch een lift overwegen....

Ik ben ontzettend benieuwd naar je consult en wat Nio voorstelt! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes! Je gaat vast heel erg blij worden.

Hoe heb jij je voorbereid voor het gesprek? Weet jij toevallig of je zelf voor het passen een shirt mee moet nemen, bh om te passen krijg volgens mij wel.

Tot morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Fleur,

Kijk eens naar mijn foto's van voor en na door dr. Nio, mijn lege borsten waren veel erger dan die van jou en hij wilde perse geen lift (ik ook niet hoor). Veel succes morgen!! Hij is mijn held.

Hoi water, ik heb ook eventjes naar je foto's gekeken, ziet er prachtig uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Fleur,

Kijk eens naar mijn foto's van voor en na door dr. Nio, mijn lege borsten waren veel erger dan die van jou en hij wilde perse geen lift (ik ook niet hoor). Veel succes morgen!! Hij is mijn held.

Jeetje meis wat een verschil zeg! Wat zal jij blij zijn dat je naar dr Nio bent gegaan!

Fleur wat spannend! Miji is Nio ook aangeraden, heb ook wel wat slappe hangers zeg maar (voor foto's kun je me even toevoegen).

Al mket ik zeggen dat ik wl bang ben dat Nio zou zeggen dat t alleen op te vullen js met heel veel cc en ik wil echt niet groter dan een E-cup......

Als ik groter dan dat uitkom moet ipm misschien toch een lift overwegen....

Ik ben ontzettend benieuwd naar je consult en wat Nio voorstelt! Succes!

Wij hebben idd een beetje dezelfde voor situatie. Als Nio mij zonder lift wil helpen, dan zal dat bij jou ook wel :) Ik post morgen hoe het is gegaan!

Heel veel succes morgen,ben super benieuwd wat Nio je morgen gaat vertellen

xx

Dankjewel wat zijn jullie allemaal lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes! Je gaat vast heel erg blij worden.

Hoe heb jij je voorbereid voor het gesprek? Weet jij toevallig of je zelf voor het passen een shirt mee moet nemen, bh om te passen krijg volgens mij wel.

Tot morgen

Ik heb een vragenlijst bij me en een verwijsbrief van de huisarts. Oh en mijn man gaat mee, haha. Over de kleding heb ik wel nagedacht! Heb een shirt met knoopjes aan de bovenkant die ik heel graag gevuld zou zien, die gaat dus aan met passen ;)

En hoe heb jij je voorbereid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.