Ga naar inhoud

Enquete


juuuls

Aanbevolen berichten

Dag lieve mensen,

Voor school ben ik bezig met een marketingonderzoek over plastische chirurgie (borstvergrotingen), Hiervoor heb ik een enquete gemaakt en deze is volledig anoniem. Ook blijven alle resultaten die ik binnen deze enquete krijg binnen mijn school!!!
Aan jullie de vraag of jullie deze willen invullen, jullie helpen mij er echt heel erg mee!!

Dankjewel!

Algemene enquete
http://www.survio.com/survey/d/U8Y8O5S6Q6I9K5D3I

Heeft u een borst vergrotende operatie ondergaan? Vul dan deze enquete in.
http://www.survio.com/survey/d/G2P8Q5N3D9N5Z3A5P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve mensen,

Voor school ben ik bezig met een marketingonderzoek over plastische chirurgie (borstvergrotingen), Hiervoor heb ik een enquete gemaakt en deze is volledig anoniem. Ook blijven alle resultaten die ik binnen deze enquete krijg binnen mijn school!!!

Aan jullie de vraag of jullie deze willen invullen, jullie helpen mij er echt heel erg mee!!

Dankjewel!

Algemene enquete

http://www.survio.com/survey/d/U8Y8O5S6Q6I9K5D3I

Heeft u een borst vergrotende operatie ondergaan? Vul dan deze enquete in.

http://www.survio.com/survey/d/G2P8Q5N3D9N5Z3A5P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst iedereen super bedankt die mijn enquete hebben ingevuld! nog maar 3 te gaan en dan heb ik mijn streef getal 100! Echt ongelooflijk hoe open jullie zijn!

Ik heb nog een klein vraagje,

Is er een mogelijkheid dat iemand een (telefonisch) interview met mij wilt doen? het is voor hetzelfde onderwerp als de enquete! Helaas kan ik dit niet anoniem doen doordat ik bewijs moet maken voor mijn verslag, wel blijft alles binnen de school dus zal het niet gepubliceerd worden.

Het liefst doe ik een interview met iemand die een borstvergroting heeft ondergaan of iemand die overweegt dit te gaan doen.

Groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst iedereen super bedankt die mijn enquete hebben ingevuld! nog maar 3 te gaan en dan heb ik mijn streef getal 100! Echt ongelooflijk hoe open jullie zijn!

Ik heb nog een klein vraagje,

Is er een mogelijkheid dat iemand een (telefonisch) interview met mij wilt doen? het is voor hetzelfde onderwerp als de enquete! Helaas kan ik dit niet anoniem doen doordat ik bewijs moet maken voor mijn verslag, wel blijft alles binnen de school dus zal het niet gepubliceerd worden.

Het liefst doe ik een interview met iemand die een borstvergroting heeft ondergaan of iemand die overweegt dit te gaan doen.

Groet,

Voor welke opleiding is het precies? Wat gaat er met de resultaten gebeuren? Kun je de vragen/topiclist ook alvorens inzien, voordat je besluit contact op te nemen?

Ik heb nog geen borstvergroting gehad, maar ben wel al een hele tijd in overweging dit te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor welke opleiding is het precies? Wat gaat er met de resultaten gebeuren? Kun je de vragen/topiclist ook alvorens inzien, voordat je besluit contact op te nemen?

Ik heb nog geen borstvergroting gehad, maar ben wel al een hele tijd in overweging dit te doen.

Dankjewel voor uw bericht,

Mijn opleiding hou ik graag even privé, althans wil ik dit niet in het openbaar noemen vanwege privacy, wel wil ik dit aangeven in een privé chat of via mail. Wat ik wel kwijt wil, is dat het voor een marketingonderzoek is, die ook van toepassing is (de resultaten) op mijn project. Alle cijfers komen in een soort diagram te staan en dat moet ik gebruiken als vormgeving van bepaalde ontwerpen die ik moet maken.

Alle cijfers die ik gebruik dus ook in mijn ontwerp zullen niet gepubliceerd worden. Ze blijven tussen mijn docent die mijn verslag/project na kijkt en mijn studenten. Namen van interviews worden alleen vernoemd in het verslag en kan eventueel ook alleen een voor/achternaam zijn.

Ik kan de vragen op deze forum zetten of in een privé gesprek doorsturen als u interesse heeft.

Alvast ontzettend bedankt voor uw reactie.

Groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.