Ga naar inhoud

Enquete


juuuls

Aanbevolen berichten

Gedaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor uw bericht,

Mijn opleiding hou ik graag even privé, althans wil ik dit niet in het openbaar noemen vanwege privacy, wel wil ik dit aangeven in een privé chat of via mail. Wat ik wel kwijt wil, is dat het voor een marketingonderzoek is, die ook van toepassing is (de resultaten) op mijn project. Alle cijfers komen in een soort diagram te staan en dat moet ik gebruiken als vormgeving van bepaalde ontwerpen die ik moet maken.

Alle cijfers die ik gebruik dus ook in mijn ontwerp zullen niet gepubliceerd worden. Ze blijven tussen mijn docent die mijn verslag/project na kijkt en mijn studenten. Namen van interviews worden alleen vernoemd in het verslag en kan eventueel ook alleen een voor/achternaam zijn.

Ik kan de vragen op deze forum zetten of in een privé gesprek doorsturen als u interesse heeft.

Alvast ontzettend bedankt voor uw reactie.

Groet.

"U" is niet nodig hoor, ik ben zelf ook slechts een twintig jarige hbo studente ;)

Kan me er wel iets bij voorstellen dat je dit graag enigszins privé houdt. Ik zou je in ieder geval graag helpen!

Als je in een priveberichtje of dit bericht de topiclist/vragen stuurt, kijk ik even of ik hierop antwoord durf te geven middels een telefoontje o.z.d. of dat ik dit toch liever privé houdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.