Ga naar inhoud

Kattie : 19 januari 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum Rotterdam


Aanbevolen berichten

  • Reacties 234
  • Created
  • Laatste Reactie

Consult ging goed. Was snel aan de beurt dat viel mij alles mee, heb hooguit 10 minuten in de wachtkamer gezeten. Dat vond ik erg prettig!

Bij binnenkomst vroeg hij wat ik wilde en of ik voorbeelden had. Had een paar foto's laten zien en hij ging een kijken naar mijn borsten. Ik was erg gespannen maar hij stelde mij gerust. Na wat meten en kijken mocht ik mij weer aankleden.

Hij zei dat hij kon maken wat ik wil, ronde borst, cup C en mooie tepels. Maar aan mijn linker tepel moest hij wel wat weefsel (klieren) weghalen doormidden van een klein sneedje. En ronde prothese zou gebruiken dual plane, wat ik nog niet eerder had gehoord, elke pc stelde anatomische protheses voor.

Protheses die hij als voorbeeld had liggen zagen er mooi uit en voelde echt geweldig aan!

Maar ik ben toch wat dingen vergeten te vragen misschien weten jullie hier antwoord op. Wanneer je 2 ongelijken borsten hebt en hier 2 verschillende grote protheses in doen, is het resultaat dan wel mooi? Dr. Damen wilde ze namelijk eerste gelijkwaardig maken en een goeie basis creëren voordat hij ging vergroten. Wat ik wel een realistisch uitleg vond. Nu heb ik dat niet overlegd bij Plovier en vraag ik me af of het wel mooi word.

Ik vertelde hem trouwens over mijn consult bij Damen en hij zei dat ik daar niet maar toe moest gaan, hij had daar geen goed woordje voor over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het consult zo goed is verlopen, en kan me voorstellen dat je heel erg nerveus was, maar gelukkig kon Plovier je vrij snel geruststellen.

Het gebeurt regelmatig dat een verschil in borsten word opgelost door verschillend aantal cc te gebruiken, doe je dat niet, dan krijg je een uitvergroting van de huidige situatie,en dat is natuurlijk iets wat je wilt voorkomen.

En het word echt mooi als er verschillende aantal cc worden gebruikt, daar hoef je echt niet bang voor te zijn.

De kleine correctie aan de tepel is waarschijnlijk nodig om het tubulaire te corrigeren.

Meestal vallen artsen elkaar niet zo snel af,en aangezien dat hier wel gebeurt,wil dat toch wel heel wat zeggen, maar dat is een persoonlijke mening.

Nou laat dit even rustig op je inwerken, en dan op naar het volgende consult bij Nio ,deze werkt ook vrij regelmatig met verschillende aantal cc.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me volledig aan bij de weloverwogen woorden van Desert-Rose hihi.

Echt heel fijn dat Plovier het zonder lift kan (had ook eigenlijk niet anders verwacht)

Hij is ook meteen de enige die iets zal veranderen aan je tepel. Ik denk persoonlijk dat Nio dit niet zal gaan voorstellen.. Of hij met verschillende groottes prothesen gaat werken weet ik ook niet, soms doet Nio het wel, maar heel vaak ook niet.. Is echt afhankelijk van de situatie... Ik weet wel dat Plovier veel merken heeft liggen, en op die manier heel veel mogelijk kan maken, als het gaat om borsten gelijk te maken.

Laat het rustig op je inwerken, en ga over drie weken rustig naar Nio.. Neem dan wel je volledige vragenlijst door ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor de reacties! Stelt me al meer gerust! Was namelijk bang dat het geen gezicht zou zijn met 2 verschillende CC's. Ik hoop dat Nio dit wel gaat voorstellen want anders heb ik nog 2 ongelijken borsten straks. Maar Plovier heeft hier zelf niks over gezegd, dat vond ik eigenlijk wel vreemd.

Maar goed mocht ik voor Plovier kiezen zal ik nog een 2e consult aanvragen om alles nog eens goed door te bespreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis, de stap in de goede richting is gezet, en wat BB zegt, je hebt de tijd, je hoeft niets te overhaasten.

Alle vragen die nu in je opkomen gelijk opschrijven,en ook echt op je schoot leggen als je op consult gaat, kijk eerst wat Nio zegt,en zegt hij niets over een verschillend aantal cc, kaart je het zelf aan, en verder goed doorvragen als er iets niet duidelijk is, maar dat jij mooie borsten gaat krijgen is 1 ding wat zeker is.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Morgen is het zover! Consult bij Dr. Nio, ik ben zo onwijs benieuwd omdat ik al zoveel heb gelezen over hem. Probeer niet te hoge verwachtingen te hebben en ben stiekem toch best wel weer zenuwachtig!

Laat jullie het morgen weten

Hallo kattieIk wil je voor Dinsdag veel succes wensen bij dr.Nioxx Ank

Dankjewel Ank! Ben zo super benieuwd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het consult is achter de rug, aardige man die Nio en alles is duidelijk. Geen vragen vergeten hihi

Hij stelde in eerste instantie toch 2 operaties voor, toen schrok ik wel een beetje. Gezien mijn bolle tepels weet kan hij niet zeggen hoe ze na de vergroting zullen uitpakken. Hij geeft me het voordeel van de twijfel. Sowieso eerst een borstvergroting met wat grotere protheses zodat mijn tepels hopelijk wat gaan uitvloeien en platter worden.

Als dit niet gebeurd kan ik alsnog een tepelcorrectie ondergaan. Na wat passen en meten uitgekomen op links 500 cc en recht 400. Het kan zijn dat mijn linkerborst wel iets groter wordt maar dat vind ik niet zo heel erg. Al moet het verschil niet super groot worden natuurlijk.

Tijdens het passen vond ik ze wel groot de protheses maar ik kan het wel hebben met mijn postuur. Wil ook niet te klein gaan en straks spijt hebben.

Goed gevoel na het gesprek en bij de balie gevraagd wanneer de eerstvolgende plek is. Helaas pas in het nieuwe jaar want iedereen wil geloof ik voor de kerst Haha. 19 januari was de eerste mogelijkheid en maar gelijk vast laten zetten.

Nu wachten tot het zover is en te gaan proberen te stoppen met roken! Dat wordt voor mij wel echt een uitdaging!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meid.

ik zie je dat je zegt dat je bolle tepels hebt. Ik heb dat ook, ik hoopte dat ze na de operatie wat platter zouden zijn maar helaas. Maar een tepelcorrectie zit ik niet aan te

denken. (ze zijn wel mooi plat als ik het koud heb haha, anders zijn ze altijd bol, net een kussentje ) of het jij het anders??

nog even en je hebt je bv, spanennend hoor!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, Ja als ik het koud heb zijn ze redelijk normaal, dat heb ik nu ook. Maar zijn ze bij jou na de vergroting nog steeds zo bol gebleven? Niet iets platter geworden?

Ik hoop dat dat wel gaat gebeuren, anders doe ik toch de tepelcorrectie.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

boven de spier zijn ze wat soepeler, heb je wel meer kans dat je de rand van de prothese voelt, maar als je genoeg vetweefsel van jezelf hebt dan zul je dat waarschijnlijk niet zien. Dual plane zitten ze vaster zeg maar, bewegen dan niet zoveel, en zitten beter op hun plek. Bij dual-plane heb je ook minder kans op kapselvorming.

herstel is sneller bij boven de spier dan dual plane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das wel jammer ja zeker als je ook graag truitjes zonder bh wil dragen is het geen mooi gezicht. Ik vind het ook mooi van die bolle tepels.

Qua tepelcorrectie weet ik nog geen prijzen. Ga eerst de vergroting wel afwachten en kijken hoe dat uitpakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.