Ga naar inhoud

Bergman of Boerhaave?


angel28

Aanbevolen berichten

Hoi hoi..

Pas geleden plaatste ik in m'n voorstel topic dat ik de 17de mijn eerste afspraak heb bij bergman clinic.

Na veel lezen toch besloten om nog ergens anders een afspraak te maken voor meerdere opties en te kijken naar de verschillende voorstellen van de PC.

Omdat hier veel wordt gepraat over dr. van der weij dus afspraak gemaakt bij Boerhaave,voor 9 november :)

Nu lees ik hier dus veel dat dr van der weij meetal voor anatomisch gaat, is dat echt altijd zo of gebeurd het ook dat hij voor rond kiest?

Dit omdat ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar rond. Misschien dat het nog kan veranderen na deze afspraken.

Mij lijkt juist het ronde boven wel mooi als je bijv een leuk topje aan hebt, wat nu dus onmogelijk is.. :4:

Mijn afspraak bij bergman is trouwens bij dr koopman. Wie is er door deze PC geopereerd? En wat zijn zijn voorkeuren?

Ik vind het allemaal zo spannend :3::3:

Kan niet wachten tot het eindelijk zo ver is en in de zomer eindelijk een leuke bikini aan kan :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van der weij plaatst ook ronde, een hele fijne arts, maakt hele natuurlijke borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees idd alleen maar positieve ervaringen over dr van der weij :) en de prijzen bij boerhaave zijn toch ook een stuk goedkoper. Bij de tarieven zie dat Natrelle Inspira Soft Touch en Mentor Coh. II 200 euro duurder zijn. wie kan mij vertellen wat voor soort dit zijn en wat het verschil is met de andere ronde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat de een zachter is, ik heb anatomisch dus die is steviger. Desondanks heb ik zachte soepele borsten. En ook zeker een bolling bovenop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ja, ben ook fan van de Bergman clinics.

Zelf heb ik 2x mijn borsten laten doen daar, Twee vriendinnen van mij, die hun borsten daar hebben laten doen. 1x spataderbehandeling en 1x ooglidcorectie. En alle keren tevreden mensen bij verschillende artsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.