Ga naar inhoud

Bianc : 26 juli 2010 : Dr. van der Lei : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Ik ben Bianca en ben 31 jaar oud.

Ik heb 2 meiden van 4 en 6.Ik zit al jaren te denken aan een bv en elke x schuif ik het weer aan de kant maar nu (na 10 jaar ongeveer wil ik dan toch echt doorzetten hoe eng ik het ook vind.)

Op 16 juni heb ik een afspraak gemaakt bij de Bergman kliniek.

Zijn er hier ook dames die nog tips hebben voor mij en misschien zijn er er ook wel dames die hier ook zijn geweest voor een bv??? Ik heb een 75 a en heb mijn meiden allebei 9 maand borstvoeding gegeven.

Waardoor ze nu en klein en ook beetje slap zijn.

Ik heb vroeger groeiremmers gehad omdat ik anders 1.95 zou worden en ben nu 1.81.

Ik dacht altijd dat ik door die pillen onontwikkelde borsten had maar heb een jaar geleden contact gehad met het ziekenhuis omdat ik was gevraagd om mee te werken aan een onderzoek over lange lengte.(die vroeger die hormonen hebben gehad)

Ik heb hun toen gevraagd of dit de gevolgen ervan waren en ze vertelde mij dat dit nix te maken had met die pillen die ik kreeg.

Complimenten voor dit forum!!!

Liefs Bianc

ps b-cupje bedankt!!! :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bianca,

Ik heb zelf ook twee kids en heb ook borstvoeding gegeven, waardoor het allemaal wat veranderd is :( Tja.....

Ik heb zelf kort geleden de knoop door gehakt en ben weet inmiddels dat ik mijn BV krijg op 29 juni in de Veldhuiskliniek R'dam. Ben echt blij met dit forum en ik wil je veel suc-6 wensen bij het maken van je keuze!

Groetjes Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Nathalie

Dankjewel!

Dus jou datum is al snel in zicht :rolleyes: spannend.

Ik hoop na mijn consult een afspraak te kunnen maken in begin augustus.

Ik heb dan 3 week vakantie.

Ben nog maar net op dit forum en moet alles nog een beetje uitvissen hoe het werkt maar vind het wel leuk om met mensen te praten die in het zelfde pakket zitten of hebben gezeten.

Heb jij ook al dingen gehoord over de kliniek in Heerenveen??

Groetjes Bianc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bianc!

Welkom hier. Spannend hoor, dat je eerste consult gepland is! Zolang je duidelijk bent in jouw wensen en je vragen opschrijft zodat je niets vergeet, kan er weinig misgaan. Ik ben zelf afgelopen vrijdag geholpen in de Bergman Kliniek in Den Haag en kan niets anders dan positief zijn! Laat het lekker over je heen komen, lees hier wat rond en wees goed voorbereid :)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobie87

En is de operatie je meegevallen???

Heb je veel pijn gehad?

Heb je hem achter de borstspier of half?

Ik maak idd een lijstje met vragen en neem die mee naar de kliniek.

Ben benieuwd naar je resultaat :116:

Groetjes Bianc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Mwah ik verwachtte heel erg veel pijn, maar het vervelendste is de afhankelijkheid en ik kan niet zelf uit bed komen. Hopelijk verbeterd dat snel, maarja het is ook pas 3 dagen geleden! Ze zijn half achter de spier geplaatst, ze zeggen dat die methode het meest pijnlijk is, maarja we gaan voor het mooiste resultaat natuurlijk! Als je wilt, kan je mijn foto's wel bekijken om een indruk te krijgen, al is dit natuurlijk nog niet de uiteindelijke vorm. De link staat in mijn onderschrift en mijn ww is ringeling.

Als je vragen hebt of wat dan maar ook, gewoon stellen hoor! Dat doe ik ook, en er is altijd wel iemand met een antwoord ;)

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:rolleyes: boobie 87

Ik heb even naar je foto's gekeken.

Ziet er nu al goed uit. :35:

Zal nog wel pijn doen(zwelling)maar het is voor een goed doel en je hebt het gehad.

Ik wil ook graag half onder de spier alleen over de maat ben ik nog niet uit.

Het moet bij mijn lichaam passen en niet te groot en zo natuurlijk mogelijk maarja das afwachten.

Ga nu pitten morgen weer vroeg eraf.

Rustig aan :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey bianc,

Bij mij wouden ze vroeger ook de groeiremmers geven, ze dachten ook dat ik zo rond de 1.95 zou worden :blink:

mijn vader wou dit echter niet doen o.a omdat hun zeiden dat het mijn hormonelijke groei kon (en waarschijnlijk zou) beinvloeden (zo zeker ook de borsten)

voor alsnog ben ik aardig uit de kluiten geschoten want ben nu 1.86 haha, gelukkig is het daarmee gestopt zeg (al vind ik dit al telang)

Maar ja buiten dit om, ik herken zeker hoe je je voelt, ik heb daarom over 3 dagen bij bv. :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Evelien.

Wat leuk om ook iets over de groeiremmers te horen.

Ik heb wel eens gegoogled over remmers en kleine borsten en er staan idd veel mensen op die kleine borsten hebben door die hormonen.

Ook las ik dat de bv is vergoed omdat ze konden aantonen dat het door de hormonen kwam.(tegen mij ontkennen ze het maar ik denk dat ik nog een x bel)

Er staan ook verhalen bij van mensen die grote borsten hebben gekregen :wacko: stond ik net in de verkeerde rij. :145:

3 dagen geleden ben je geoppereerd???En??Viel het mee?

An 4 :1:

Ik heb een afspraak in Heerenveen bij dokter van Ley.

Ik wacht nog wel op de brief waarin de bevestiging staat van de afspraak.

Zou ik je fotos mogen zien?

Liefs Bianc

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey bianca,

Ik heb OVER 3 dagen mn bv, dus moet nog eventjes wachten :rolleyes:

haha in de verkeerde rij gestaan :12: ja die rij zou wel helemaal vol hebben gestaan haha

maar ja idd, die hormoonpillen kunnen alles beinvloeden, zo ook je borsten (niet groeien, langzaam groeien, te snel groeien, 1ne groeit en andere niet) maar zou het idd uitzoeken zeg! als er een kans is dat het vergoed word zou dat wel perfect zijn toch

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi Bianca

welkom :)

ja borstvoeding is een drama voor je borsten erna -_-

heb daarom om die reden ook gene borstvoeding gegeven,wou het niet,maar is wel heel speciaal natuurlijk,en dat niet alleen,door middel van de moderne plastisch chirurgen,kan er heel makkelijk wat aan die lege, slappe borsten gedaan worden.

veel lees en post plezier op het forum

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.