Ga naar inhoud

Bianc : 26 juli 2010 : Prof van der Lei : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo

Allereerst wil ik iedereen die mij een berichtje hebben gestuurd erg bedanken. :116: En voor lelie :116::116::116:

Na een paar weken in spanning te hebben gezeten was het dan eindelijk zover.

Maandag 26 juli moest ik om 12 uur aanwezig zijn.

Mijn man en ik waren er om 11.45.

We werden erg vriendelijk ontvangen bij de Bergman kliniek alleen duurde het een tijdje voor dat ik mee kon.Uiteindelijk kwam er iemand met een trillende stem om te zeggen dat er een probleem was.

Mijn proteses waren er niet...ze hadden de verkeerde besteld en tijdens de nacontrole was dit ook niet opgemerkt.

Bij toeval kwamen ze er achter voor dat ik onder narcose was gelukkig.

Nou en dan zit je daar al op van de zenuwen.

Man man was behoorlijk boos en we moesten even mee naar Prof van der Lei zijn kantoor.

Hij kon hier niks aan doen en degene die per ongeluk deze fout had gemaakt moet ook nog komen voor een gesprek omdat zulke fouten niet gemaakt mogen worden.Het was nog nooit eerder gebeurt.

Ik moest even een traantje weg pinken omdat ik het even niet zag zitten.

De verkeerde proteses waren te groot voor mij en ik kon ook kiezen voor protesen uit Groningen maar die waren ook te groot.Ik durfde dat risico niet aan en Prof.van der Lei eigenlijk ook niet.

Dus wat hebben ze gedaan?Met spoed uit Belgie mijn protesen laten halen(ik moest dan 4 uur wachten)maar ik mocht gebruik maken van een mooie kamer met bed en tv.Ook mocht ik van de Bergman kliniek bij hun overnachten omdat het anders te laat werd.Vind dat ze alles uiteindelijk zeer netjes hebben opgelost.

Om 16.45 ging ik naar de ok en kreeg ik mijn narcose...dit viel me reuze mee.

Om 18.15 kwam ik weer bij.Had het alleen heel benauwd en begon een beetje te hyperventileren(heb ik nog nooit gehad)maar ze vertelde dat dit kon komen omdat ik wat de nodige stress had gehad van te voren.Ik kreeg medicatie en toen werd de pijn beter.Mijn man is om 21.00 naar huis gegaan.Voor het slapen gaan kreeg ik een slaappilletje en pijn medicatie en heb geslapen tot 3 uur.Toen moest ik plassen en kwam niet uit bed :103: de lieve nachtzuster hielp me omhoog en kreeg weer pijn medicatie en toen heb ik verder geslapen tot 6.00.

Om 7.00 lekker ontbijtje gehad.HEERLIJK is dat als je honger hebt.

Tegen 9.00 werden het verband en de drains verwijdert beetje rotgevoel <_< en vanaf 9.00 voelde ik me steeds beter.

Had toen al even stiekum gekeken in de wc en was al heel blij met het resultaat.

Om 12.30 kwamen mijn mannetje en meiden me ophalen en om 14.00 waren we lekker thuis.De pijn valt nu erg mee.Vannachts en vanmorgen het ergst maar ben er superblij mee!!!!Foto's plaats ik nog zsm.Kus bianc

ps Ben erg blij dat ik ben geoppeerd door Prof van der Lei en de kliniek was ook super alleen was ik een beetje van slag door dat het eerst tegen zat ivm de verkeerde proteses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee meid dat is nogal wat zeg :o

Wel slecht dat ze de verkeerde maat hadden maar wel netjes opgelost ^_^

Gelukkig werd je niet naar huis gestuurd

Maar ik je wil je feliciteren meid en echt heel fijn dat je ze al mooi vind :D

Rust nu maar even lekker uit en laat je maar lekker verwennen :D

Kijk uit naar je foto's :D

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bianc

jee wat een verhaal zeg hihi

maar uiteindelijk kan je er nu mischien wel om lachen en blij zijn dat ze toch nog goed geregelt hebben,toch?

wat heb je nu uiteindelijk gekregen aan prothesen?cc,s , anatomische of ronde?voor ,achter of dual plane geplaatst?

ben benieuwd zeg!

hoe veroopt je herstel tot nu toe?

sucses en op naar een mooie zomertijd met nieuwe aanwinsten :101:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Allereerst wil ik iedereen die mij een berichtje hebben gestuurd erg bedanken. :116: En voor lelie :116::116::116:

Na een paar weken in spanning te hebben gezeten was het dan eindelijk zover.

Maandag 26 juli moest ik om 12 uur aanwezig zijn.

Mijn man en ik waren er om 11.45.

We werden erg vriendelijk ontvangen bij de Bergman kliniek alleen duurde het een tijdje voor dat ik mee kon.Uiteindelijk kwam er iemand met een trillende stem om te zeggen dat er een probleem was.

Mijn proteses waren er niet...ze hadden de verkeerde besteld en tijdens de nacontrole was dit ook niet opgemerkt.

Bij toeval kwamen ze er achter voor dat ik onder narcose was gelukkig.

Nou en dan zit je daar al op van de zenuwen.

Man man was behoorlijk boos en we moesten even mee naar Prof van der Lei zijn kantoor.

Hij kon hier niks aan doen en degene die per ongeluk deze fout had gemaakt moet ook nog komen voor een gesprek omdat zulke fouten niet gemaakt mogen worden.Het was nog nooit eerder gebeurt.

Ik moest even een traantje weg pinken omdat ik het even niet zag zitten.

De verkeerde proteses waren te groot voor mij en ik kon ook kiezen voor protesen uit Groningen maar die waren ook te groot.Ik durfde dat risico niet aan en Prof.van der Lei eigenlijk ook niet.

Dus wat hebben ze gedaan?Met spoed uit Belgie mijn protesen laten halen(ik moest dan 4 uur wachten)maar ik mocht gebruik maken van een mooie kamer met bed en tv.Ook mocht ik van de Bergman kliniek bij hun overnachten omdat het anders te laat werd.Vind dat ze alles uiteindelijk zeer netjes hebben opgelost.

Om 16.45 ging ik naar de ok en kreeg ik mijn narcose...dit viel me reuze mee.

Om 18.15 kwam ik weer bij.Had het alleen heel benauwd en begon een beetje te hyperventileren(heb ik nog nooit gehad)maar ze vertelde dat dit kon komen omdat ik wat de nodige stress had gehad van te voren.Ik kreeg medicatie en toen werd de pijn beter.Mijn man is om 21.00 naar huis gegaan.Voor het slapen gaan kreeg ik een slaappilletje en pijn medicatie en heb geslapen tot 3 uur.Toen moest ik plassen en kwam niet uit bed :103: de lieve nachtzuster hielp me omhoog en kreeg weer pijn medicatie en toen heb ik verder geslapen tot 6.00.

Om 7.00 lekker ontbijtje gehad.HEERLIJK is dat als je honger hebt.

Tegen 9.00 werden het verband en de drains verwijdert beetje rotgevoel <_< en vanaf 9.00 voelde ik me steeds beter.

Had toen al even stiekum gekeken in de wc en was al heel blij met het resultaat.

Om 12.30 kwamen mijn mannetje en meiden me ophalen en om 14.00 waren we lekker thuis.De pijn valt nu erg mee.Vannachts en vanmorgen het ergst maar ben er superblij mee!!!!Foto's plaats ik nog zsm.Kus bianc

ps Ben erg blij dat ik ben geoppeerd door Prof van der Lei en de kliniek was ook super alleen was ik een beetje van slag door dat het eerst tegen zat ivm de verkeerde proteses.

Jeetje, wat een verhaal zeg! Wat moet jij een zenuwen hebben gehad. Heb zoiets nog nooit gehoord. Kan me voorstellen dat je man kwaad was. Hoeveel cc is er nu uiteindelijk in gegaan en had je opgegeven?

Fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Hopelijk valt de pijn wat te verdragen. Slik je ook paracetamol of samen met diclofenac? Wanneer moeten je hechtingen eruit (over een week). Rust maar lekker uit, je hebt het niet makkelijk gehad en sterkte met je herstel. Blij weer wat van je te horen! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Bianc,

Jee, wat een start dan he zo'n dag! :unsure:

Maar gelukkig is alles goed gekomen en hebben ze je goede service aangeboden. :rolleyes:

Gefeliciteerd hoor!! Het zit erop.

Ook wel bijzonder, een nachtje slapen, lijkt me ook wel wat.

Hoe voel je je nu, trek je het allemaal een beetje?

Laat je maar lekker verwennen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat heftig!

Kan me voorstellen dat je totaal van slag was, gelukkig hebben ze het nog wel opgelost voor je ook al moest je dan wel wachten.

Beter dan naar huis te worden gestuurd ;)

Maar goed je moet het maar los laten je heb ze tenminste :D

En nog goed gelukt ook zo te horen ;)

Ben benieuwd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, idd wat een verhaal zeg... :wacko: Je bent dan al zo gespannen voor hetgeen je te wachten staat en dan dat nog...dan kan je dat ECHT wel missen!!! Gelukkig moest je niet terug naar huis en hebben ze het al bij al nog netjes opgelost. Maar jeetje, je zou voor minder gaan hyperventileren :huh:

Fijn dat je je nu toch al wat beter voelt en nu kan je aan je herstel beginnen hé...Laat je maar goed verzorgen en neem je tijd...

Proficiat met je nieuwe :1boobs: en weet dat het nu elke dag wat beter zal gaan. Liefs, K'tje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal.

Ik had een aa 75.Als het goed is heb ik nu een grote b.

En heb anatomische proteses achter de spier 280 cc(deze zijn ook gehaald uit Belgie)

Ik had ook deze met Prof van der Lei afgesproken tijdens het consult dat ik deze zou krijgen.

Achteraf ben ik blij dat ik een nachtje mocht blijven maar voel me nu al veel beter als vanacht en vanmorgen.

Ik heb diflofunac en paracetamol en dit gaat goed.

alles voelt nog erg strak maar ben blij dat de drains er uit zijn.

Heb nu alleen een sportbeha aan.Een band er boven hoefde niet meer omdat het wondvocht al goed was afgevoerd door de drains.

Vraag strax even aan mijn mannetje of hij even fotos wil maken.

Dat spul waar ze mee insmeren(voor desinfectie)heb ik ook in mijn haar :blush: blond en rose plukjes.

Hoop dat het eruit gaat met douche.Mijn meiden moesten erom lachen.

Fijne avond nog meiden en ik ga op tijd onder de wol.xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi mooi coupe heb je dus,roze met blond hahahahaha :D

ja ik ken het wel,vond het op me huid erg verveldn weghalen ook,maar zeep enw ater doet weer wonderen verichten hahahaa

ben benieuwd naar je foto,s en het zal je zekers een mooie C cup opleveren hoor die 280cc B)

beterschap

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI BIANCA,

JEMIG WAT EEN ONRUSTIG BEGIN VAN ZO'N SPANNENDE DAG.

ZE HEBBEN HET HEEL NETJES OPGELOST OP DEZE MANIER

HOOP DAT JE PIJN TE DRAGEN BLIJFT EN JEE LEKKER KUNT GAAN GENIETEN

GR JEN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is lig je nu al onder de wol. Hoop dat het morgen weer een beetje beter gaat en daarna elke dag wat minder pijn. Ben je niet misselijk op die diclofenac of valt het reuze mee? Ik ga ook zo over de wol, dromen over wat er bij mij nog moet gaan komen. Moet nog even wachten. Vandaag 25% aanbetaling gedaan en formulieren ingevuld en op de post gedaan. Rustig aan met alles en tot krabbels :116::116::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bianca

Tjeempie wat een verhaal zeg!maar ze hebben het gelukkig toch goed voor je geregeld.

Hier zat je niet op te wachten en dan je zenuwen nog,maar affijn je hebt ze nu,

GEFELICITEERD,met je nieuwe boobs! :1bouncingboobs:

Je zal wel een mooie c-cup met je 280cc krijgen.

Neem lekker je rust :) ,op tijd je medicijntjes en laat je maar door je man fijn verwennen.

Op nu na een goed herstel en ben ook benieuwd na je foto's. :)

Hihi een coupe met roze plukjes zal wel hip staan ook al is dit tijdelijk. ;)

Liefs Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh Bianc, je zult het maar meemaken zeg op je grote dag :wacko: maar gelukkig eind goed al goed! :DGefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Krijg je vast een mooie C mee! Wens je een voorspoedig herstel, laat je lekker verwennen. Fijn dat je er al zo blij mee bent!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bianc,

Net je foto's gezien, dat ziet er al heel goed uit hé pas 1 dag po! :136: Nog wel heel strak natuurlijk, maar zie nu al dat het prachtboobs gaan worden en zeker meer dan een B hoor, eerder een C-cup. Wens je nog een fijn herstel.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel.

Het is idd nog erg strak en nu beginnen de hechtingen ook een beetje te irriteren(branderig).

Weet niet of dit normaal is.

Morgen maar een beetje minder doen dan vandaag.

De chirurg vertelde me dat het klein maar wel goed gelukt was.

Hij had het over een b-cupje.

Hoop dat alles nog een beetje gaat zakken maar een spleetje zit er niet in.

Maar ben heel blij met mijn boobies en ik zie veel meiden op dit forum met mooie grote borsten maar er kon bij niet meer in anders werd het niet mooi vertelde Prof Van der lei.

Bedankt voor jullie reacties.Doet me goed.Was een paar daagjes beetje down maar vanaf vandaag gaat het steeds beter.

:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Bianc,

Wanneer mogen je hechtingen eruit? Wat vervelend, dat je er last van hebt!

Ik vind je borsten er echt prachtig uitzien, ze passen prima bij de rest van je lichaam, dus maak je geen zorgen!!! Mag hopen dat Van der Leij bij mij ook zo'n goede dag heeft.. :107: Het is ook niet niets, ineens zo'n verandering. Hoop dat je je niet al te vaak meer down voelt, zal ook nog wel te maken hebben met de narcose en misschien de afhankelijkheid? Rustig aan doen hoor en een fijne zondag nog! :116::116::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He goedemorgen Lelie.

Morgen mogen de hechtingen er weer uit. :101:

Van der Lei heeft bij jou ook een goede dag haha.Dat moet. :136:

Heb net voor mijn gezinnetje een lekker ontbijtje gemaakt en daar waren ze erg blij mee.

Denk dat dat het ook een beetje is...de kids hebben vakantie en voel me soms wel schuldig en je bent afhankelijk dit is ook iets wat ik niet echt een type voor ben maarja het is voor 2 goeie doeltjes hihi.

Had vanmorgen eindelijk een x geen last in mijn rug en heb lekker lang op bed gelegen.

Wens jou ook een hele fijne zondag toe en vanavond krijg je nog even reactie op je email.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nu 2 weken na de bv voel ik me weer helemaal goed.Mijn mannetje stofzuigd en dweilt nog wel en voor de rest doe ik gewoon bijna alles weer.Ik heb het idee dat ze al beginnen te zakken(beetje)en iets minder hard worden.

Bedankt meiden voor jullie lieve berichtjes.Jullie snappen me tenminste haha.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu 2 weken na de bv voel ik me weer helemaal goed.Mijn mannetje stofzuigd en dweilt nog wel en voor de rest doe ik gewoon bijna alles weer.Ik heb het idee dat ze al beginnen te zakken(beetje)en iets minder hard worden.

Bedankt meiden voor jullie lieve berichtjes.Jullie snappen me tenminste haha.

Liefs

Fijn te lezen! :) En dikke pluim voor je mannetje! :35: Ben je foto's nog eens gaan bekijken, ze zijn zeker al wat gezakt ja, en ze staan al veel minder strak, de zwelling is al veel verminderd, ziet er heel goed uit al! Kun je trots op zijn!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.