Ga naar inhoud

angel28 : 11 januari 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi Angel28, 

Ik heb net ff bij je foto's gekeken en ik vind je borsten juist prachtig; mooi vol en dicht bij elkaar. ... Mijn borsten staan (inmiddels hangen) juist ver uit elkaar, wat ik zelf niet echt mooi vind. .. Ik moet ze juist m.b.v. een bh tegen elkaar aan duwen. Maar ja. ..... Het belangrijkst is dat je er zelf blij mee bent. ... En helaas ben je dat niet..... jammer. Hopelijk ga je er toch nog aan wennen en ga je ze toch nog mooi vinden. En ik weet dat het een schrale troost is voor je, maar ik vind ze prachtig. :35:

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 80C is een 75D en 70E! Dus in feite heb je de cupmaat wel, maar heb je gewoon een grotere omvang. Dat maakt nog niet meteen dat je borsten klein zijn. Als ik je foto's zo zie, zien je boobs er juist mooi groot uit! En dicht bij elkaar, zouden veel vrouwen een moord voor doen ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje meiden, super lief dat jullie dat allemaal zeggen. 

Voel me ineens een soort van depri  :(

 

Dat ze bij elkaar staan is wel mooi maar volgens mij helemaal niet handig omdat er te weinig ruimte is voor dat tussenstukje van de beha, misschien had ik beter voor DP kunnen gaan omdat ze dan toch wat meer uit elkaar staan.

Misschien dat ik maar alvast ga sparen voor mn wissel met 500/550 min. 

Ook stoort het me dat er nog steeds een verschil te zien is terwijl ik wel duidelijk heb aangegeven dat ik verschillende aantal cc´s wou zodat het niet meer zo zichtbaar zou zijn, het lijkt mij dat een PC toch wel in kan schatten hoeveel er dan nodig is en dat 25cc toch te weinig is geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zit op 5 weken he? Ik had het "depri momentje" ook rond die tijd en ook weer bij de 7 weken hoor...en ben er uiteindelijk hartstikke blij mee! 

 

Ooit met een wissel wil ik groter, wel hebben de meesten gelijk, de maat went te snel haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei angel28:

dankje meiden, super lief dat jullie dat allemaal zeggen. 

Voel me ineens een soort van depri  :(

 

Dat ze bij elkaar staan is wel mooi maar volgens mij helemaal niet handig omdat er te weinig ruimte is voor dat tussenstukje van de beha, misschien had ik beter voor DP kunnen gaan omdat ze dan toch wat meer uit elkaar staan.

Misschien dat ik maar alvast ga sparen voor mn wissel met 500/550 min. 

Ook stoort het me dat er nog steeds een verschil te zien is terwijl ik wel duidelijk heb aangegeven dat ik verschillende aantal cc´s wou zodat het niet meer zo zichtbaar zou zijn, het lijkt mij dat een PC toch wel in kan schatten hoeveel er dan nodig is en dat 25cc toch te weinig is geweest.

Ik zou je niet kunnen vertellen welke groter en welke kleiner was hoor! Zo dichtbij elkaar zijn velen juist jaloers op en uiteindelijk wanneer ze iets verslappen in de loop vd tijd wordt dat vast minder... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn kraamtranen.......echt! Ze gaan nog veranderen reken er maar op. Ze worden losser en lekkerder op je lijf. Ze zijn best flink hoor maar komen nog beter in model. Ook voor de spier heeft de huid tijd nodig om te rekken.......geduld liefie, straks ben je echt wel happy xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Baal je nu van je BH maat? Of van hoe ze er uit zien? Want ik zou echt niet uitgaan van de BH maat hoor!! Ze zijn mooi vol rond en natuurlijk!!

en zoals iemand al zei, 80C is gelijk aan 70E!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.