Ga naar inhoud

angel28 : 11 januari 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

ik ben nooit tevreden geweest over mijn borsten nu na 2 kinderen eindelijk de besloten om er toch wat aan te gaan doen.

Ik heb 17 oktober mijn eerste afspraak bij bergman clinic, ik heb er erg veel zin in.

Ik heb nu denk ik iets van maat A, ik heb een hoop rond gekeken op internet en denk zelf iets van 350cc te willen voor een volle C kleine D.

Op internet lees ik veel dat ronde meer nep lijken op iemand die weinig heeft, maar hier weer dat als ze achter de spier zitten dan juist weer natuurlijker eruit zien.

Hoe hebben jullie besloten voor ronde of anatomische?

En hoe is dat bevallen?

Bedankt voor alle antwoorden :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb ook 350cc achter de spier hoog profiel ik heb van sportbh maat 80c dus moet nog afwachten welke maat ik zal hebben van bh's ik ben nu 6 weken po ik heb ronde genomen omdat ik geen anatomische moest hebben ze zeggen dat die kan draaien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi,

Ik zelf heb ook mijn BV bij Bergman clinici gehad! Had een kleine B en heb 325 CC gehad en zit nu een D cup.

Heb ronde protheses en is heel mooinatuurlijk geworden bij mij.

Ik heb gelijk een borstband gehad dus dat helpt ook wel mee!

Ik ben super tevreden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gister had ik dan eindelijk mijn consult bij Boerhaave.. en wat een verschil met mijn afspraak bij Bergman!

Dr van der Weij is echt een hele aardige arts die naar je luistert. Ik ben uitgebreid opgemeten wat bij bergman ook niet is gebeurd en blijkt dat het zelfs op de spier kan. Daar ben ik wel erg blij mee omdat ik dat toch wel graag wil. Je huiddikte moet dan min 2cm zijn en bij mij is dat 4cm.

Ook is het mogelijk om met verschillende cc's mijn borsten gelijk te maken wat Dr Koopman gelijk zei dat niet kon en bij Dr van der Weij wel mogelijk is.

Het word dus rond mentor coh 2 high profile 425/450 op de spier. ik ben helemaal blij!!

En de datum 11 januari :3::3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi angel28! Wat leuk om te horen, ik ben ook door van der Weij geholpen! Wel andere protheses en maten, maar ik wou je laten weten dat ik ook zeer te spreken ben over hem. Spannend hoor!

XX Cynt

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zetten het meestal al in de operatie verslagen als er een datum bekend is :) Maar geen probleem hoor!

Haha denk dat ik dat ben, die gokker ;) ik geef geen garanties haha

Maar je maat gaat 75D/E worden als je nu een 75A hebt.

In sportbh kan dat iets afwijken, die maten komen vaak niet overeen met gewone maten.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Er zijn wel al meer topics over geweest maar word er niet veel wijzer van.

Hoe lang mag je nou echt je kind niet tillen?

Ik word 11 januari geopereerd, op de spier. Mijn man heeft dan 2 weken vakantie.

Ik heb een zoontje van bijna 3 en een dochtertje van 10 maanden het is dus de bedoeling dat ik de 3de week weer alleen ben met ze.

Het optillen zou meer zijn voor het in en uit bed tillen, luier verschonen zou eventueel nog wel met verschoonkussen op de grond kunnen.

Of is het beter om te kijken of ik voor die week nog wat hulp kan krijgen met de kinderen. Ik wil natuurlijk niet meer risico hebben op kapselvorming.

En vanaf wanneer mag je eigenlijk weer fietsen?

Wat denken jullie en wat zijn de ervaringen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog geen ervaring. Maar ik krijg ze ook op de spier, dr. Nio vertelde mij dat ik na 2 weken mijn dan ook 10 maanden oude baby gewoon mag tillen...

Desalniettemin lijkt het me verstandig om toch die extra hulp te regelen met je kids als je de mogelijkheid hebt, mochten er complicaties optreden dan weet je zeker dat dat niet komt doordat je teveel gedaan hebt tijdens het genezings proces!

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ben 5 nov geopereerd door Verdonck dual plane. Heb 2 kids, 2 en 3 jaar. De eerste 2 weken heb ik ze niet opgepakt. Na die 2 weken mochten de draadjes eruit en ik mocht van Verdonck heel even mijn jongste dragen. Dat gaat ook want de eerste dagen lukt dat toch echt niet hoor, zelfs moest je willen, je kracht is weg en dat doet teveel pijn. Ik let wel nog steeds heel goed op maar ja in bed, in bad, uit bad, in auto enz doe ik wel. Als je er alleen voor staat moet het wel he. Iedereen haar ervaring is anders en iedereen geneest anders dus ik zou zeggen je voelt het zelf wel.. Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij voor de spier is het anders dan bij achter de spier of dual plane.

Bij voor de spier mag je na twee weken gewoon rustig aan af en toe tillen.

Bij dual plane en achter de spier is het afhankelijk van wat je EIGEN PC adviseert. De adviezen hierover lopen namelijk nogal uiteen en aangezien je PC de eindverantwoordelijke is, is het belangrijk zíjn regels te volgen :)

Xxx BB

Als je het voelt; is het trouwens te laat ;)

Je vormt maar 1 kapsel hè ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi best boobie, dankjewel voor je antwoord. precies het is idd dat ik meerdere dingen lees over hoe lang niet. ik kijk het gewoon ff aan en sws vraag ik wat extra daagjes hulp van familie.

Lijkt me wel erg lastig zo lang niks te mogen doen, ga me denk echt vervelen :blink: dat word veel netflix en videoland :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dan nu toch nog even een verslagje over mijn operatiedag.

Ben ondertussen alweer 8 dagen PO..

 

Maandag 11 januari ging ik dus vol zenuwen en na maar een paar korte uurtjes slapen richting Amsterdam,

ik moest me om half 8 melden en kon toen eerst nog even een formulier lezen en tekenen en toen gelijk naar binnen.

 

Ik merkte toch aan mij man dat hij ineens toch ook wel zenuwachtig was hihi.. 

Even later kwam Dr van der weij alweer om op me tekenen en ik kon  gelijk mee naar binnen lopen.

 

Toen ik eenmaal op die tafel lag werd ik helemaal gespannen pfff haha al die piepjes en lichtjes mn hart ging tekeer..

Er was wel een hele aardige verpleegkundige die een beetje met me aan het kletsen was, dat was wel even een goede afleiding!

 

En toen kwam de anesthesioloog hij zei dat ik nu lekker ging slapen ik zei nog iets over dat ik ze eng vond en dat ik me raar voelde en weg was ik.

 

Volgens mij rond 11u was werd ik weer wakker en jawel met TIETENNNN haha, toen ben ik naar de andere kamer gereden en werd mijn man ook geroepen. Eigenlijk voelde ik me prima heb toen gelijk wat gegeten en gedronken wat had nog steeds erg veel honger. Derna nog even plassen en om half 1 mocht ik alweer naar huis.

 

Op de terug weg nog bij pans en company wezen eten want dat crackertje tjaa daar was mn honger nog niet van weg..

 

De eerste dagen wel wat pijn gehad en vooral heel slecht geslapen maar het gaat steeds beter, gister mn eerste controle gehad de pleisters zijn eraf en alles ziet er mooi uit.

 

Ik ben helemaal happy met mn boobies kan niet wachten tot we 5 weken verder zijn om beha's te gaan shoppen (en weer op mn zij te slapen)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Pfff nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar voel me teleurgesteld!! ik was zo bang dat 425/450cc te groot zou zijn en nu ik ze heb vraag ik me af waar ik bang voor was.

Ik ben bijna 5 weken PO en heb wat beha's gepast een 80D was gewoon te groot ik had echt gedacht dat ik wel op een D/E zou eindigen maar volgens mij gaat het een C worden:(

Ook staan me borsten heel dicht bij elkaar waardoor de beugels een beetje naar boven blijven hangen zeg maar... snap er echt niks, ik was zo happy en voel me nu echt verdrietig...

Ik heb trouwens op de spier dus ze gaan echt niet groter worden zoals bij DP.

Zolang heb ik er naar uit gekeken en moeten wachten en heb nu eigenlijk spijt van mn keuze:74:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.